مقالات

شرکت تولید قهوه در ایران

کارخانه تولید قهوه در ایران

قهوه سیراف یکی از مراکز فروش عمده قهوه با کیفیت در ایران می باشد که انواع دانه قهوه عربیکا، روبوستا، قهوه ترکیبی(blend) و محصولات پودری را با بهترین قیمت و مستقیما از کارخانه عرضه می کند.

 

فروش عمده قهوه در ایران

خریداران عمده قهوه می‌توانند جهت تهیه انواع قهوه تازه رُست‌، سفارش‌هایشان را به این شرکت سفارش دهند. قهوه در ایران نیز همچون بازارهای دیگر به صورت دانه سبز و دانه رُست‌شده به فروش می‌رسد. چون نگهداری دانه سبز در حجم بالا و همچنین مدت‌زمان زیاد تاثیر چندانی در کاهش کیفیت آن ندارد، برخی ترجیح می‌دهند قهوه خام خریداری نمایند.

البته صاحبان مراکز رُست نیز از خریداران اصلی قهوه سبز عمده به شمار می‌روند. بخشی از تولید و توزیع قهوه در ایران را مراکز رُست انجام می‌دهند. مراکز رُست قهوه اقدام به خرید قهوه عمده نموده، سپس محصول خریداری‌شده را در سطوح مختلف رُست می‌نمایند. پس از آن قهوه رُست‌شده را آسیاب و به مراکزی نظیر رستورانها و کافه‌ها بفروشند.

البته نمایندگی‌ پخش آنلاین ما انواع دانه قهوه رست شده را به صورت عمده و یا به صورت برندهای مرغوب بسته‌بندی‌شده به فروش می‌رساند.

قهوه در ایران

ارزان‌ترین قیمت قهوه در ایران

در ابتدا باید یادآور شد قطعا به میزانی که کیفیت دانه قهوه بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. منظور از قهوه با کیفیت یعنی اینکه در شرایط مطلوب به کشت رسیده باشد، به خوبی فرآوری شده باشد و نگهداری آن تحت بالاترین استانداردها صورت پذیرفته باشد.

قطع یقین کارشناسان فروش ما با اطلاع کامل از خصوصیات بهترین انواع قهوه در ایران می‌توانند راهنمایی‌های لازم را به شما در جهت خرید مرغوب‌ترین محصول ارائه دهند.

قهوه ارزان قیمت نیز از طرفی یک امتیاز مثبت برای خریدار محسوب می‌شود. شما این اطمینان را داشته باشید که در بازار رقابتی فروش آنلاین، مناسب‌ترین قیمت را نزد ما خواهید یافت.

در ادامه انواعی از قهوه‌های موجود جهت فروش عمده را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین اطلاعات جزیی‌تر را از طریق سایت و یا تماس با کارشناس فروش دریافت نمایید.

انواع دانه قهوه مرغوب

درخت قهوه اغلب در مناطق استوایی رشد می‌کند. به همین دلیل به این مناطق تقریبا منطبق بر خط استوا کمربند قهوه نیز اطلاق می‌شود. کمربند قهوه شامل سه منطقه اصلی آمریکای مرکزی و جنوبی، آفریقا و جنوب شرقی آسیا است.

قهوه‌های آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی

در آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی بهترین انواع قهوه عربیکا و قهوه روبوستا به کشت می‌رسد. مزارع قهوه در این قاره از خاک‌های آتشفشانی حاصلخیز و مملو از مواد معدنی مغذی برخوردار هستند.

قهوه‌های آمریکای لاتین از نظر طعم پیچیده و غنی‌اند. انواع طعم‌های آجیلی، شکلاتی و کاراملی خصیصه‌ی این نوع قهوه‌ها به شمار می‌روند. در میان طرفداران قهوه چنین نوعی از قهوه‌ها از نظر کیفیت طعمی متعادل، سبک و فرح‌بخش ارزیابی می‌شوند.

قهوه‌های آمریکای جنوبی پایه اصلی ترکیب‌ اسپرسو است.

قهوه های آمریکای جنوبی:

  • قهوه برزیل
  • قهوه کلمبیا
  • قهوه کاستاریکا
  • قهوه هندوراس
  • قهوه جاماییکا
  • قهوه پرو
  • قهوه نیکاراگوئه
  • قهوه گواتمالا

قهوه در ایران

قهوه‌های آفریقا

آفریقا و به طور خاص کشور اتیوپی خاستگاه اصلی کشت قهوه در جهان به شمار می‌رود. قهوه‌ی آفریقا به داشتن طعم شیرین شرابی‌مانند و اسیدیتی متعادل شناخته‌شده است.

همچنین قهوه‌های آفریقا مکلمل مناسبی برای قهوه‌های آمریکای جنوبی به حساب می‌آیند. مثلا ترکیب اسپرسو قهوه کنیا با قهوه برزیل معجونی بسیار دلپذیر خواهد شد.

مراکز فعال ما در زمینه فروش قهوه در ایران همه‌ی این انواع را به صورت تازه به فروش می‌رسانند.

انواع قهوه آفریقا:

قهوه در ایران

قهوه‌های جنوب شرق آسیا

قهوه‌های آسیا نیز طعم‌های مختلفی دارند. اما دو طعم خاکی مانند و گندمی دو مزه‌ی برجسته‌ای هستند که از انواع قهوه‌های آسیایی قابل تشخیص است. در آسیا نیز انواع عربیکا و روبوستا کشت می‌شود.

قهوه‌های آسیا نیز برای ترکیب‌های اسپرسو بسیار مطلوب‌اند. قهوه جاوا عربیکا را بسیاری از کارشناسان صنعت قهوه برای چنین موردی پیشنهاد می‌کنند.

انواع قهوه آسیا:

قهوه در ایران

برای خرید قهوه در ایران یادآوری چند نکته ضروری است. علاوه بر اطلاع از نوع قهوه(عربیکا یا روبوستا و همچنین کشور محل کشت آن) خوب است اطلاعاتی در باره نحوه فرآوری آن قهوه را هم داشته باشید.

قهوه به روش‌های طبیعی، شسته و نیمه‌شسته به فرآوری می‌رسد. هر کدام از روش‌ها در نهایت کیفیت‌های طعمی متفاوتی به جای خواهند گذاشت. می‌توانید در این مورد از کارشناس فروش ما نیز مشورت بگیرید.

همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه یک خرید آسان و با صرفه، قهوه عمده را از مرکز پخش اینترنتی ما تهیه نمایید.