مقالات

فروش قهوه سالوادور به صورت عمده در ایران

فروش قهوه سالوادور به صورت عمده در ایران

یکی از محبوب ترین و بهترین دانه های قهوه موجود در جهان، قهوه سالوادور است. این قهوه مرغوب و دوست داشتنی را از مراکز فروش قهوه به صورت عمده در ایران نیز می توانید تهیه کنید. ال سالوادور کوچکترین کشور آمریکای جنوبی است، اما در بین تولیدکنندگان قهوه‌های خاص شهرت ویژه‌ای دارد. فروشندگان و توزیع کنندگان قهوه می توانند برای خرید مستقیم قهوه سالوادور عمده با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرند.

 

قهوه السالوادور چه طعمی دارد؟

اگر هرگز قهوه السالوادور را امتحان نکرده اید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که یک کیسه بردارید! طعم و سایر مشخصات قهوه به عوامل مختلفی بستگی دارد. چیزهایی مانند مکان، ارتفاع و روش های پردازش همه مهم هستند. قبل از اینکه یک فنجان برای خود درست کنید، به ویژگی های قهوه السالوادور نگاهی بیندازید.

قهوه بسیاری از ویژگی های خود را از دامنه ها و دره هایی که در آن رشد می کند به دست می آورد. این یک قهوه نرم با اسیدیته پایین است. با طعمی لطیف و ملایم، انتظار هیچ چیز خیلی پررنگی نداشته باشید.

هم طعم و هم عطر قهوه السالوادور خوشایند است. طعم ها مانند عسل شیرین است و برخی از قهوه ها طعم شکلات یا مرکبات دارند. عطر به همان اندازه شیرین و تند است. اسیدیته ملایم و بالانس آن باعث ایجاد یک قهوه ملایم می شود. به همین دلیل، اغلب برای ترکیب بسیار مناسب است.

فروش قهوه سالوادور سبز فله ای

یکی از بهترین قهوه ها که طی دهه‌ی گذشته در ترکیب انواع اسپرسو استفاده شده، قهوه سالوادور است. بهترین نوع آن ها قهوه هایی هستند که در ارتفاع 1500 متر ارتفاع از سطح دریا به بالاتر رشد می‌کنند.

طی سالیان گذشته توانایی السالوادور برای تولید مداوم قهوه با کیفیت، تحت تأثیر بی ثباتی سیاسی قرار گرفته است. با این حال، در سال‌های اخیر ال سالوادور به دلیل داشتن توانایی تولید برخی از منحصر بفردترین و اصیل‌ترین قهوه‌های عربیکا شهرت خوبی کسب کرده است.

قهوه تولید شده در السالوادور، پس از فروآوری به طور عمده به دست توزیع کنندگان قهوه سبز در ایالات متحده و کانادا می رسد. توزیع قهوه سالوادور سبز درجه یک فله، با قیمت ارزان، توسط انواع نمایندگی فروش قهوه خام در ایران صورت می‌پذیرد.

شرکت ما با توزیع مستقیم و بلاواسطه قهوه سالوادور رست شده، بهترین کیفیت قهوه را با قیمتی ارزان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

فروش قهوه سالوادور

فروش قهوه سالوادور

تولید عمده قهوه سالوادور

السالوادور معروف به سرزمین آتشفشان هاست. و همین خاک های آتشفشانی غنی، اهمیت بسزایی در تولید قهوه‌ای با کیفیت و ویژه دارد. تولید قهوه‌های استثنایی با استاندارد بالا، از ویژگی‌های برجسته قهوه سالوادرو است.

در اواخر دهه 1880 قهوه به صادرات اصلی این کشور تبدیل شد. تا دهه 1920 قهوه 90 درصد از کل صادرات السالوادور را به خود اختصاص می داد. تا دهه 1970 ، السالوادور چهارمین تولید کننده قهوه در جهان بود. دانه‌های قهوه سالوادور بدون اغراق دارای طعم و اسیدیتی بی نظیری هستند. فروش قهوه سالوادور با قیمت ارزان توسط این نمایندگی صورت می‌گیرد. می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

ارزان‌ترین قیمت فروش قهوه سالوادور

قهوه سالوادور در مقایسه با دیگر قهوه‌های معمول آمریکای مرکزی ملایم‌تر بوده و اسیدیتی کمتری دارد. اسیدیتی ملایم دانه‌های سالوادور سبب شده، این قهوه مبدل به یک گزینه ی عالی برای استفاده در مخلوط های قهوه گردد.

قهوه‌های السالوادور را بر اساس ارتفاع محل رشد در سه طبقه قرار می دهند: دانه‌هایی که در ارتفاع 900 تا 1200 متری از سطح دریا رشد می‌کنند. دانه‌هایی که در ارتفاع بیش از 1200 متری رشد می‌کنند. و دسته سوم در ارتفاع بالاتر از 1200 متر رشد می‌کنند و فرصت بیشتری برای جذب مواد مغذی دارند و طعم بهتری دارند.

این شرکت فروش عمده قهوه در ایران به عنوان یکی از نمایندگی های فروش قهوه سالوادور در ایران، بهترین قیمت بازار را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بنکداران و توزیع کنندگان قهوه سالوادور، می توانند سفارش خود را در اسرع وقت و با قیمت مناسب از ما دریافت نمایند.

فرآوری قهوه خام در سالوادور

تولید عمده قهوه سالوادور

فروش قهوه سالوادور خام در ایران

اکثر قهوه های السالوادور به صورت شسته فرآوری می‌شوند. در فرآیند نیمه شسته شده لعاب با استفاده از ماشین آلات و حداقل آب حذف می‌شود. پردازش طبیعی شامل خشک کردن مستقیم دانه ها زیر نور آفتاب و ایجاد کیفیت خوب میوه ای است.

سرانجام ، فرآیند شیرین سازی یا عسلی کردن قهوه‌ای شیرین تر ایجاد می‌کند. قهوه سالوادور پس از مراحل فرآوری و روست عطر و طعمی شیرین، پیچیده و تازه را ارائه می‌دهد.

تقریباً 60٪ قهوه تولید شده در السالوادور بوربون است، که با مشخصات تمیزی فوق العاده، روشن و شیرین با رایحه مرکبات قوی مشخص می‌شود. فروش قهوه سالوادور توسط این نمایندگی با ارزان‌ترین قیمت ممکن انجام می‌شود.

همکاران ما در واحد فروش آماده هستند تا شما را جهت خریدی با کیفیت و به صرفه راهنمایی نمایند.

منابع:

https://www.coffeefeature.com/