مقالات

ارزان ترین قیمت قهوه فله کلاسیک در بازار ایران

قیمت قهوه کلاسیک فله

شرکت پخش قهوه به دلیل توزیع بدون واسطه و مستقیم نوشیدنی های کافئین دار، ارائه‌کننده‌ی ارزان ترین قیمت قهوه فله کلاسیک در بازار ایران می باشد. بدون هیچ اغراقی قهوه کلاسیک یکی از پرفروش ترین انواع قهوه در بازار نوشیدنی ها می باشد. اصولا قهوه های فوری به دلیل سهولت و سرعتی که در آماده سازی آن ها وجود دارد بسیار مورد توجه قرار می گیرند.

از سوی دیگر قهوه کلاسیک یکی از بهترین شکل های قهوه فوری محسوب می گردد که از دیرباز در بازار قهوه ایران مورد توجه مصرف کنندگان قهوه می باشد. به جهت قدمت عرضه در بازار، تنها قهوه ترک قدیمی تر محسوب می گردد اما به لحاظ میزان مصرف، قهوه کلاسیک پر مصرف ترین قهوه در بازار قهوه ایران محسوب می گردد.

به همین دلیل کمپانی های بسیاری برندهای مختلفی از قهوه کلاسیک را راهی بازار می‌کنند. با توجه به برند و کیفیت قهوه، محدوده ی قیمتی این نوع قهوه متفاوت می باشد. در این میان متاسفانه بخشی از قهوه کلاسیک عرضه شده نیز به هیچ عنوان دارای استانداردهای کیفی لازم نمی باشد.

شرکت پخش قهوه از جمله شرکت هایی محسوب می گردد که با رعایت موازین بهداشتی و استاندرادهای کیفی، قهوه کلاسیک فله را با قیمت ارزان به دست مشتریان خود در سراسر کشور می رساند. اگر قصد خرید قهوه کلاسیک هند را دارید باید بدانید که قیمت ارائه شده توسط شرکت ما، ارزان ترین قیمت قهوه فله کلاسیک در بازار ایران می باشد.

 

استثنایی ترین قیمت قهوه فله کلاسیک

استثنایی ترین قیمت قهوه فله کلاسیک

استثنایی ترین قیمت قهوه فله کلاسیک

برای درک این نکته که قهوه های فوری نظیر قهوه کلاسیک چقدر پرمصرف و مورد توجه هستند بهتر است به این نکته توجه نمایید که بیش از 50 درصد دانه های قهوه تولید شده در سراسر جهان جهت تولید قهوه فوری به مصرف می رسد. از این رو قیمت قهوه فله کلاسیک، به عنوان یکی از اّشکال رایج عرضه قهوه های فوری، همواره مورد توجه خریداران عمده قهوه می باشد.

قهوه فوری در حقیقت عصاره دانه های رست شده قهوه می باشد که طی فرآیندهای مختلفی آبگیری شده و به شکل پودر یا گرانول در می آیند. اگر قهوه فوری حالت پودری داشته باشد در اصطلاح به آن کلاسیک می گویند و نوع گرانولی را تحت عنوان گلد می شناسند.

آن چه که باعث تفاوت شکل این دو نوع قهوه شده است مربوط به نحوه‌ی فرآوری یا دهیدراته کردن عصاره قهوه می باشد. شیوه های متفاوتی برای دهیدارته نمودن عصاره قهوه وجود دارد اما خشک سازی پاششی و انجمادی مرسوم تر می باشد.

قهوه فوری کلاسیک حاصل خشک سازی پاششی است که حاصل آن شکل گیری یک قهوه پودری شکل است. طبیعتا در طی مراحل مذکور کیفیت دانه های اولیه قهوه تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. بنابراین فاکتورهای مختلفی کمک خواهند کرد تا کیفیت نهایی قهوه تشکیل شده همچنان دلپذیر و گیرا باشد.

نوع دانه های قهوه، خشک سازی دانه های خام، رست، عصاره گیری و انتخاب نوع فرآوری مهم ترین فاکتورهای ممکن در تعیین طعم و کیفیت قهوه فوری می باشد.

حال با توجه به روش های بکار رفته و در نتیجه کیفیت نهایی قهوه، قیمت قهوه فله کلاسیک می تواند متغیر باشد. شرکت پخش قهوه با توجه به نیاز بازار و حذف واسطه ها، عرضه کننده‌ی بهترین قیمت قهوه فله کلاسیک به مشتریان خود در سراسر کشور می باشد.

 

فروش عمده قهوه کلاسیک فله ای در سراسر کشور

فروش عمده قهوه کلاسیک فله ای در سراسر کشور

بهترین قیمت قهوه فله کلاسیک در سراسر کشور

فروش عمده قهوه کلاسیک فله ای در سراسر کشور؛ بصورت آنلاین و از طریق سایت های اینترنتی شرکت پخش قهوه؛ میسر می باشد. قیمت ارائه شده به مشتریان عمده ارزان ترین و بهترین قیمت قهوه فله کلاسیک در سراسر کشور می باشد.

انتخاب نوع دانه قهوه اولین و حیاتی ترین گام در تعیین کیفیت نهایی قهوه ای است که می نوشید. فارغ از اینکه کدام نام و برند قهوه مورد علاقه شماست مهم این است که کدام نوع دانه قهوه فنجان شما را پر کرده است.

آنچه که شما در بازار قهوه تحت عنوان قهوه می شناسید در حقیقت بیشتر به شیوه‌ی رست، آماده سازی و فرآوری قهوه اشاره دارد و نه نوع دانه قهوه. به طور کلی در بازار قهوه تجاری دو نام قهوه خودنمایی می کند: روبوستا و عربیکا.

این دو نوع قهوه هر کدام ویژگی های منحصر به خود را دارند و طبیعتا طرفداران مخصوص به خود را نیز خواهند داشت.

قهوه عربیکا و روبوستا شرایط رشد و قیمت متفاوتی دارند. دانه های عربیکا معمولا در ارتفاعات بالاتر از 1000 متر رشد می کنند و حساس تر هستند. در حالی که دانه های روبوستا در ارتفاعات پایین تر نیز رشد خوبی دارند و به آفات مقاوم تر هستند و در نتیجه تولید انبوه تری نیز دارند.

قهوه عربیکا دارای طعمی شیرین تر و ملایم تر بوده و دارای تون های شکری و میوه ای است و اسیدیته‌ی بالاتری دارد. قهوه روبوستا در مقایسه با عربیکا قوی تر و گزنده تر است و دارای محتوای کافئین بالاتری است و به همین دلیل تلخ تر می باشد و به طور کلی در مقایسه با عربیکا دارای کیفیت پایین تری است.

بر همین اساس بسیاری از افراد قهوه کلاسیک 100 درصد عربیکا را به عنوان بهترین قهوه کلاسیک بازار توصیف می نمایند و عموما قیمت بالاتری نیز دارند. با این حال قهوه کلاسیک  روبوستا نیز به دلیل طعم قدرتمندی که در فنجان قهوه ظاهر می سازد طرفداران بسیاری دارد.

با این تفاسیر بسیاری از برندهای قهوه کلاسیک از یک ترکیب متعادل کننده قهوه روبوستا و عربیکا برای تولید محصول خود بهره می گیرند.

فروش فله ای قهوه کلاسیک تاتا هند

فروش عمده قهوه کلاسیک فله ای در سراسر کشور

قیمت قهوه فله کلاسیک

هند از بزرگترین تولیدکنندگان قهوه در آسیا به شمار می آید. نظیر دیگر کشورهای آسیایی تولیدکننده قهوه، بیشترین حجم قهوه تولید شده در هند از نوع روبوستا می باشد. با این همه هند قهوه عربیکا با کیفیت بسیار بالا را نیز تولید می کند.

ایالات جنوبی هند شرایط بسیار مساعدی برای تولید قهوه دارند. تولید قهوه در این ایالت‌ها به دوره حاکمیت بریتانیا بر این مناطق باز می گردد. خاک مزارع تولید قهوه در هند غنی از مواد آلی و آتشفشانی است، زیر سایه قرار دارند و از بارش کافی باران نیز برخوردار هستند. در نتیجه قهوه ای با کیفیت با عطری پیچیده و گیرا تولید می کنند.

قهوه هند یک قهوه‌ی قدرتمند و پیچیده و با سطح کافئین بالا به شمار می آید. در نتیجه به عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای تولید قهوه گلد و کلاسیک فوری به شمار می رود.

از دیرباز کشورهای اروپایی و بویژه بریتانیا، شرق آسیا و خاورمیانه از بزرگترین واردکنندگان قهوه کلاسیک هند به شمار می روند. در این میان قهوه کلاسیک تاتا هند یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای قهوه فوری به شمار می رود که طرفدران بسیاری در سراسر جهان دارد.

پخش قهوه کلاسیک برزیل به صورت عمده

پخش قهوه کلاسیک برزیل به صورت عمده+قیمت قهوه فله کلاسیک

قهوه فله کلاسیک برزیل

نام برزیل با قهوه آمیخته شده است. حتی پررنگ تر از فوتبال برزیل خودنمایی می کند. برزیل هم به جهت کیفی و هم به جهت کمی در دنیای قهوه کم نظیر است. کشورهای بسیار محدودی در دنیای قهوه می توانند در زمینه قهوه با برزیل رقابت نمایند.

دانه های قهوه برزیل از هر دو نوع عربیکا و روبوستا می باشد. اما میزان عربیکا به مراتب بالاتر است. قهوه برزیل قدرتمند، پیچیده، گیرا، فول بادی و با تون های میوه ای و شکری است.

این کشور سال هاست که بیشترین حجم تولید قهوه را به خود اختصاص داده است. در تمام طول سال برزیل حجم بالایی از قهوه ای با کیفیت را راهی بازار می نماید. بخشی از این حجم تولیدی صرف تهیه قهوه های فوری می شود.

قهوه کلاسیک تهیه شده از دانه های قهوه برزیل یکی از قدیمی ترین انواع قهوه فوری به شمار می رود. این قهوه توسط کمپانی نستله و تحت عنوان و برند نسکافه راهی بازار شد. از این رو قهوه کلاسیک برزیل یک نام قابل اتکا و بسیار پرطرفدار در دنیای قهوه به شمار می رود.

برای آگاهی از بهترین قیمت قهوه فله کلاسیک برزیل می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

بنکداران، کافه داران و مشتریان قهوه می توانند بهترین برند قهوه فله کلاسیک برزیل را با قیمت ارزان و بصورت عمده از نمایندگی های ما در سراسر کشور خریداری نمایند.

 

روش تولید قهوه فوری کلاسیک عمده

روش تولید قهوه فوری کلاسیک عمده

خشک سازی انجمادی یا فریز دراینگ و خشک سازی پاششی یا اسپری دراینگ دو روش متداول برای تولید انواع قهوه فوری می باشد.

در روش خشک سازی انجمادی عصاره قهوه به سرعت منجمد می شود و به دانه های کوچک یا گرانولی شکسته می شود. گرانول ها بر اساس اندازه غربال و طبقه بندی می شوند. در این روش بخاطر حفظ پیوندهای شیمیایی عطر و بوی دانه های اولیه بیشتر حفظ می گردد. قهوه ی حاصل را در اصطلاح گلد می گویند.

در روش دوم که به خشک کردن پاششی قهوه در استوانه ای که جریان هوای گرم در آن وجود دارد اسپری می شود. دمای جریان هوا به 270 درجه سانتی گراد می رسد. زمانی که قهوه به پایین استوانه می رسد رطوبت خود را کاملا از دست داده و به پودری به رنگ قهوه ای سوخته درآمده است. این قهوه را در اصطلاح کلاسیک می گویند.

 

مقایسه کیفیت قهوه کلاسیک با قهوه گلد

مقایسه کیفیت قهوه کلاسیک با قهوه گلد+قیمت قهوه فله کلاسیک

همان طور که پیش از این بیان شد فاکتورهای متعددی در تعیین کیفیت نهایی قهوه موثر می باشند. علاوه بر نوع دانه انتخاب شده، آنچه که سبب می شود ویژگی های عطری و طعمی قهوه کلاسیک و گلد متمایز هم باشد، انتخاب روش خشک سازی عصاره قهوه می باشد.

در خشک سازی انجمادی به دلیل فرآیند فریز شدن پیوندهای شیمیایی مولکول های قهوه کمتر دستخوش تغییر می شود. بنابراین کیفیت اولیه دانه های قهوه بیشتر خود را در نوشیدنی شما نشان می دهند. و عطر و طعم پیچیده قهوه را بیشتر احساس می نمایید.

برای تهیه قهوه گلد و کلاسیک از هر دو دانه عربیکا و روبوستا بهره می گیرند. با این حال برای تهیه قهوه کلاسیک بیشتر از روست های تیره دانه های روبوستا بهره می گیرند و نتیجه نهایی یک قهوه قدرتمند با سطح کافئین بالا خواهد بود.

اما مخلوط دانه های عربیکا و روبوستا و یا ترکیب 100 درصدی دانه های عربیکا سبب می شود قهوه گلد در مقایسه با قهوه کلاسیک به یک نوشیدنی کافئین دار متعادل‌تر و ملایم تبدیل گردد. با این اوصاف، بهرحال سطح کافئین در هر دو نوع قهوه کلاسیک و گلد نسبت به دیگر انواع قهوه معمولا بالاتر است.

شرکت پخش قهوه عرضه کننده ارزان ترین قیمت قهوه فله کلاسیک و گلد در سراسر می باشد. قهوه عرضه شده دارای بالاترین استانداردهای کیفی قهوه می باشد اما به دلیل خرید بلاواسطه و مستقیم، قیمت قهوه فله کلاسیک و گلد توزیع شده برای مشتریان ما ارزان و به صرفه خواهد بود.