مقالات

فروش ویژه انواع میکس قهوه اسپرسو فله در بازار جهانی

فروش ویژه انواع میکس قهوه اسپرسو فله در بازار جهانی

میکس قهوه اسپرسو فله ای به صورت دانه و به صورت پودر قهوه در حجم بالا و با قیمت مناسب به فروش می‌رسد. رست قهوه اسپرسو که در این شرکت عرضه می‌شود، متنوع است. البته برای رست اسپرسو پیشنهاد می‌شود که دانه خام قهوه به صورت دارک رست شود. همچنین پودر قهوه اسپرسو نیز بایستی ریز و نرم باشد.

در ضمن اسپرسو به شیوه‌ای از درست کردن نوشیدنی قهوه به وسیله دستگاه اسپرسوساز هم گفته می‌شود. قهوه اسپرسو معمولا ترکیبی از قهوه عربیکا و قهوه روبوستا است. البته بستگی دارد که کدام نوع از قهوه درصد بیشتری از ترکیب اسپرسو را شامل شود. مثلا اگر نسبت بالاتری حدود 70 درصد و بیشتر اگر از قهوه عربیکا باشد، طعم آن ملایم‌تر خواهد بود. اگر نسبت قهوه روبوستا بیشتر باشد، قاعدتا میزان کافئین آن بالاتر و در نتیجه تلخ‌تر به نظر می‌رسد.

اغلب اگر نسبت قهوه عربیکا بالاتر باشد، کیفیت قهوه اسپرسو نیز بالاتر ارزیابی می‌شود. اما باید بگوییم که این یک مورد کاملا سلیقه‌ای است و بعضی ذائقه‌ها با طعم تلخ‌تر و کافئین بالاتر بیشتر تناسب دارند. قهوه اسپرسو فله ای که در این شرکت به فروش می‌رسد نیز با چنین استانداردها و معیارهایی تهیه شده است.

خریداران عمده قهوه اسپرسو جهت سفارش می‌توانند با قسمت فروش تماس بگیرند و جهت خرید اقدام نمایند. فروش عمده قهوه در این شرکت با قیمتی ارزان‌تر از بازار است و همه سفارشهای عمده در اسرع وقت در هر مقصد دلخواهی به دست مشتریان محترم می‌رسد.

میکس قهوه اسپرسو

فروش عمده میکس قهوه اسپرسو فله

گفتیم که قهوه اسپرسو را برای اینکه طعم متعادل و ملایمی داشته باشد به صورت ترکیبی تهیه می‌نمایند. به عنوان مثال ممکن است شما ترجیح دهید به جهت آنکه طعم اسپرسو دلخواهتان بیش از حد سبک نباشد، میزانی قهوه روبوستا کافئین بالا به آن اضافه کنید.

حتی ممکن است انواع مختلفی از قهوه عربیکا را هم با یکدیگر ترکیب نمایید. مثلا قهوه برزیل اسیدیتی پایینی دارد. به این منظور قهوه کنیا یا قهوه کلمبیا را به آن اضافه می‌کنند.

در ضمن شاید ترجیح دهید که طعم نهایی قهوه قدری ترش‌تر باشد. به این ترتیب اگر نسبت بیشتر میکس قهوه اسپرسو از نوع قهوه عربیکا است، توصیه می‌شود که نسبتی حدود 30 درصد آن از نوع عربیکا باشد. به عنوان مثال 70 درصد قهوه جاوا عربیکا و 30 درصد قهوه روبوستا ویتنام را می‌توان یک میکس قهوه اسپرسو متعادل و مطلوب ارزیابی کرد.

همه انواع قهوه اسپرسو فله ای از بهترین انواع دانه قهوه نظیر قهوه برزیل، قهوه هند، قهوه ویتنام، قهوه کلمبیا، قهوه کنیا، قهوه اتیوپی، قهوه تانزانیا، قهوه گواتمالا و قهوه السالوادور ترکیب شده‌اند. رست این دانه‌های قهوه نیز با تجهیزات استاندارد انجام شده است. بنابراین طعم و رایحه‌ی آن کاملا تازه به نظر می‌رسد.

میکس قهوه اسپرسو

عرضه انواع میکس قهوه اسپرسو به صورت عمده

توضیح دادیم که معمولا به پایه قهوه اسپرسو، انواعی دیگر از قهوه‌ها هم اضافه می‌شود. معمولا قهوه‌هایی به پایه‌ی اسپرسو افزوده می‌شوند که خواص مکمل آن را دارا باشند. به عنوان مثال یک قهوه با اسیدیتی پایین را با یک قهوه با اسیدیتی بالا ترکیب می‌کنند. یا اینکه یک قهوه با طعم شیرین آجیلی و شکلاتی را با طعم میوه‌ای تند میکس می‌کنند.

میکس قهوه اسپرسو شامل قهوه برزیل و قهوه کلمبیا یا قهوه برزیل با قهوه کنیا مثالی از چنین ترکیبی است.

ممکن است که شما دوست داشته باشید با اضافه کردن قدری قهوه تلخ پرکافئین به یک قهوه شیرین سبک، یک اسپرسو متعادل‌تر آماده نمایید. میکس قهوه اسپرسو عربیکا اندونزی و روبوستا کنیا می‌تواند چنین ترکیب دلخواهی باشد.

در این شرکت انواع مختلفی از دانه قهوه مخصوص ترکیب اسپرسو به صورت خام و رست‌ به فروش می‌رسد که ترکیب آن بستگی به ذائقه و سلیقه خریداران دارد:

  • قهوه عربیکا برزیل
  • قهوه روبوستا برزیل
  • قهوه روبوستا ویتنام
  • قهوه عربیکا جاوه
  • قهوه روبوستا جاوه
  • قهوه روبوستا سوماترا
  • قهوه عربیکا چین
  • قهوه کلمبیا
  • قهوه عربیکا کنیا
  • قهوه اوگاندا
  • قهوه تانزانیا
  • قهوه السالوادور
  • قهوه چری هند
  • قهوه مانسون مالابار هند
  • قهوه میسور هند

میکس قهوه اسپرسو

ویژگی‌های قهوه اسپرسو مرغوب

یک میکس قهوه اسپرسو با کیفیت عالی بهتر است با رست تیزه یا دارک باشد. همچنین آسیاب آن نیز بایستی به صورت ذرات نرم و ظریف در بیاید. برای اینکه وقتی پودر قهوه اسپرسو تحت فشار بخار آب قرار می‌گیرد، ذرات بخار می‌باید به خوبی با ذرات قهوه ترکیب شوند. به این دلیل بایستی پودر اسپرسو بسیار نرم باشد.

همچنین رست قهوه اسپرسو بایستی چنان با دقت باشد که بوی سوختگی به خود نگیرد. در ضمن قهوه خام مورد استفاده نیز باید تازه باشد و اصلا بوی کهنگی از آن استشمام نشود. معمولا بهتر است از قهوه عربیکا برای پایه میکس اسپرسو استفاده کرد و قدری نیز قهوه روبوستا به آن اضافه کرد تا طعم نهایی آن متعادل گردد.

البته اگر علاقمند به نوشیدن اسپرسو با طعم تلخ و سنگین یا ترش‌مزه هستید، می‌توانید نسبت بالاتری قهوه روبوستا را استفاده کنید. انواع قهوه روبوستا ویتنام، قهوه چری هند و قهوه روبوستا برزیل به این منظور پیشنهاد می‌شوند.

پخش بهترین رست قهوه اسپرسو فله ای

اسپرسو علاوه بر آنکه به شیوه‌ای از درست کردن قهوه اطلاق می‌شود، نوعی از رست دارک نیز می‌باشد. اما علاوه بر رست دارک، می‌توان از رست روشن یا لایت و رست مدیوم یا متوسط نیز استفاده کرد.

به میزانی که رست قهوه تیره‌تر باشد، کافئین آن پایین‌تر خواهد بود. چون هر چه دانه قهوه تحت حرارت بالاتری قرار بگیرد، مولکولهای کافئین موجود در ترکیب آن نیز بیشتر تجزیه می‌شوند. به این ترتیب رست روشن یا لایت در مقایسه با رست دارک یا تیره کافئین بالاتری دارد.

مهمتر از میزان رست، کیفیت رست است. کیفیت رست قهوه بستگی به جنس قهوه خام و نوع فرآیند حرارت‌دهی بستگی دارد. وقتی دانه قهوه مرغوب‌تر باشد و فرآیند فرآوری آن بهتر طی شده باشد، رست آن نیز بهتر از آب در می‌آید. البته به شرطی که دستگاههای رست کاملا پیشرفته باشند.

در این شرکت نیز میکس قهوه اسپرسو با بهترین تجهیزات و با استفاده از بهترین انواع قهوه خام که به صورت مستقیم تهیه شده‌اند، به فروش می‌رسد.

لازم به ذکر است که رست دارک طیفهای مختلفی دارد. رست ایتالیایی، رست فرانسه و رست نیواورلئان انواع دیگری از رست دارک هستند. نامگذاری این طیفها به دلیل متدهایی است که برای نخستین بار در آن کشور یا ناحیه به کار گرفته شده است.

رست هاف سیتی، سیتی و فول سیتی نیز به ترتیب از شناخته‌شده‌ترین طیفهای رست لایت، مدیوم و مدیوم دارک هستند که به همین منوال که رست تیره‌تر باشد، برشتگی دانه قهوه نیز افزایش می‌یابد.

در ادامه درباره‌ی انواع دانه قهوه که برای تهیه میکس قهوه اسپرسو رست می‌شوند نیز توضیحاتی ارائه می‌شود تا خریداران عمده قهوه با اطمینان هر چه بیشتری انتخاب خود را جهت سفارش نهایی کنند.

فروش عمده قهوه برزیل جهت تولید میکس اسپرسو

قهوه برزیل در هر دو نوع روبوستا و عربیکا به کشت می‌رسد. قهوه عربیکا برزیل یکی از متداول‌ترین قهوه‌ها جهت پایه‌ی اسپرسو است. از نظر ترکیبهای طعمی، قهوه برزیل در مقایسه با سایر انواع قهوه از تنوع بیشتری برخوردار است. چون کشور برزیل بسیار پهناور است و بنابراین آب و هوای متنوعی نیز دارد.

قهوه کشت‌شده در کشور برزیل خود به عنوان یک دسته‌ی جداگانه در کنار سایر قهوه‌های آمریکای جنوبی مقوله‌بندی می‌شود. محصول قهوه‌ای که در مزارع برزیل به کشت می‌رسد طعمی شکلاتی، آجیلی، کاکائویی یا کاراملی دارد که اسیدیتی آن پایین است. به دلیل سبک بودن طعم این قهوه، برخی علاقمند به ترکیب آن با یک قهوه با طعم تند‌تر یا تلخ‌تر هستند. به همین دلیل قهوه کلمبیا یا کنیا به آن اضافه می‌شود.

قهوه برزیل با نام تجاری قهوه سانتوس در بازار شناخته می‌شود. چون اکثریت حجم قهوه‌ی تولیدی این کشور از بندری با همین نام به سایر کشورها بارگیری و ارسال می‌شود.

میکس قهوه اسپرسو

پخش قهوه کنیا مخصوص قهوه اسپرسو فله‌ای

قهوه عربیکا کنیا یکی از بهترین انواع قهوه جهت رست میکس قهوه اسپرسو است. این قهوه طعمی میوه‌ای مشابه مرکباتی همچون لیمو و نارنگی دارد. بوی آن قدری تند به نظر می‌رسد و اسیدیتی آن نیز بالا است. اکثر مزارع قهوه در کشور کنیا در مجاورت ارتفاعات رشته‌کوها کلیمانجارو واقع‌اند. به همین دلیل مدت زمانی که به طول می‌انجامد تا میوه‌ی قهوه برسد و قابل برداشت باشد، قدری طولانی‌تر است. در نتیجه در نهایت بادی آن بالاتر خواهد شد.

عرضه قهوه کلمبیا جهت تهیه‌ی میکس قهوه اسپرسو

کلمبیا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصول قهوه در جهان است. بسیاری از شرکتهای بزرگ قهوه نظیر ایلی، استارباکس و لاواتزا نیز در این کشور فعال هستند. قهوه کلمبیا خصوصیاتی مشابه قهوه برزیل دارد. اما اسیدیتی آن بالاتر است. قهوه‌ای که در مزارع کلمبیا به کشت می‌رسد از نوع عربیکا است.

همچنین کشاورزان کلمبیایی محصول قهوه را به صورت شسته فرآوری می‌کنند، به همین دلیل طعم نهایی این قهوه بسیار ملایم و متعادل است.

قهوه کشور کلمبیا را نیز می‌توان جهت آنکه بالانس شود با انواع قهوه آفریقایی یا آسیایی ترکیب کرد. قهوه عربیکا جاوه یا قهوه عربیکا کنیا گزینه‌های مناسبی برای این منظور هستند.

اما اگر می‌خواهید در نهایت طعم اسپرسو قدری تلخ‌تر به ذائقه بنشیند بایستی مقداری قهوه روبوستا به آن افزود. چون قهوه کلمبیا بسیار شیرین به نظر می‌رسد.

میکس قهوه اسپرسو

فروش عمده قهوه عربیکا جاوه

یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید میکس قهوه اسپرسو قهوه‌ی عربیکا جاوه است. جاوه یکی از جزایر متعلق به کشور اندونزی است و خاکهای آتشفشانی این جزیره شرایط مساعدی برای کشت قهوه فراهم کرده‌اند.

محصول قهوه که در جزیره جاوه به ثمر می‌رسد طعمی خاکی‌مانند و رایحه‌ای ادویه‌ای از خود نشان می‌دهد که البته خاصیت عمومی انواع قهوه کشورهای آسیایی است. اما این قهوه نیز برای پایه میکس اسپرسو بسیار ایده‎‌آل است. همچنین قابلیت ترکیب با انواع قهوه هند، برزیل و کلمبیا را هم دارد. می‌توان جهت تعادل به آن قهوه روبوستا ویتنام هم افزود.

پخش قهوه روبوستا ویتنام به صورت عمده

برای دوستداران میکس قهوه اسپرسو پرکافئین و تلخ پیشنهاد می‌کنیم که از قهوه ویتنام استفاده کنند. قهوه ویتنام نیز جزو قهوه‌های جنوب شرقی آسیا به حساب می‌آید. ویتنام بزرگترین تولیدکننده قهوه روبوستا در جهان است و بیش از 90 درصد حجم قهوه تولیدی در این کشور از نوع روبوستا است.

قهوه روبوستا ویتنام میزان بالایی کافئین دارد. به همین دلیل تلخ و سنگین به نظر می‌رسد. از آن بیشتر به عنوان مکمل پایه‌‌ی اسپرسو استفاده می‌کنند. البته می‌توان ترکیب 100 درصد روبوستا را نیز به صورت اسپرسو رست و آسیاب نمود. سپس می‌توان آن را به صورت کاملا روبوستا مصرف کرد و یا اینکه به دلخواه به سایر قهوه‌های موجود در میکس قهوه اسپرسو اضافه کرد.

عرضه قهوه هند

کشور هند نیز یکی از بزرگترین صادرکنندگان دانه قهوه در جهان است. مزارع قهوه کشور هند در ایالت کارناتاکا واقع‌اند. قهوه تولیدی کشور هند نیز طعمی خاکی و رایحه‌ای ادویه‌ای و مشابه گیاهان دارویی دارد.

در این کشور نیز انواع قهوه عربیکا و قهوه روبوستا به کشت می‌رسد. قهوه چری هند از شناخته‌شده‌ترین قهوه‌های پرکافئین و تلخ در بازار است که مورد علاقه‌ی بسیاری از خریداران و مصرف‌کنندگان است. میکس قهوه اسپرسو که با قهوه چری تهیه می‌شود، طعمی سنگین دارد. این قهوه نیز بیشتر به عنوان مکمل طعمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کشاورزان هندی، قهوه را به هر دو روش طبیعی و شسته فرآوری می‌کنند. بخشی از محصولات نیز به روش عسلی فرآوری فرآوری می‌شود که پس از شستشو پوسته را کامل جدا نمی‌سازند و در حالی که قسمتی از پوسته بر روی دانه قهوه به جا مانده آن را در معرض تابش آفتاب قرار داده و سپس از آن جدا و پاکسازی می‌نمایند. این طرز فرآوری باعث ملایم شدن طعم قهوه می‌گردد.

میکس قهوه اسپرسو

بخشی از قهوه تولیدی در کشور هند نیز مانسون مالابار نام دارد. به این ترتیب که میوه‌های قهوه را طی چندسال متوالی در معرض بارشهای فصلی و وزش باد قرار می‌دهند. در نهایت بر اثر تماس مستمر با رطوبت رنگ قهوه خام روشن‌تر شده و بادی آن بالاتر رفته و همچنین طعم نهایی آن نیز سبک‌تر می‌شود. قهوه هند نیز یکی از پرطرفدارترین انواع پایه جهت تهیه میکس قهوه اسپرسو است که به صورت فله ای در این شرکت عرضه می‌گردد.