مقالات

بهترین مارک قهوه ترک ارزان قیمت در بازارهای داخلی

بهترین مارک قهوه ترک ارزان قیمت در بازارهای داخلی

شرکت تولیدی و بازرگانی قهوه سیراف یکی از بزرگترین مراکز پخش قهوه ترک در ایران به شمار می‌آید که بهترین مارک قهوه ترک ارزان قیمت در بازارهای داخلی را توزیع می‌نماید. با توجه به گرایش سنتی مصرف قهوه ترک در ایران، شرکت ما با فروش مستقیم و بلاواسطه قهوه ترک ارزان قیمت و مرغوب، نیاز بازار قهوه در سراسر کشور را برآورده ساخته است.

قهوه بخش مهمی از فرهنگ خاورمیانه است. مانند بسیاری از سنت‌های آشپزی، قهوه ترک کاملاً متفاوت از غرب تهیه و سرو می‌شود. در حقیقت، اصطلاح “قهوه عربی” به طور کلی به یک روش اصلی تهیه قهوه (ترکی) با چندین تغییر اشاره دارد.

قهوه ترکی به یک روش مخصوص دم کردن قهوه نیز اشاره دارد. قهوه ترک نوعی قهوه فیلتر نشده است که با دانه های قهوه خرد شده و بسیار ریز تولید می شود(آنقدر ریز که شبیه بافت پودر کاکائو است). دانه های قهوه در ظروف مخصوص به نام “سزو” یا “ایبریک” همراه با شکر و هل دم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه قهوه ترک، مراحل آماده‌سازی آن و نکاتی که باید بدانید!

کافه داران، بنکداران و توزیع کنندگان بزرگ قهوه، می‌توانند برای خرید قهوه و خرید بهترین مارک قهوه ترک با قیمت ارزان و به صورت عمده با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرند.

بهترین مارک قهوه ترک

فروش بهترین مارک قهوه ترک در ایران

برخلاف دیگر انواع قهوه، که شیرین کننده‌‎ها بعد از سرو قهوه اضافه می‌شوند، قهوه ترک همراه با شیرین کننده دم می‌شود. قهوه ترک در فنجان های کوچک سرو می‌شود و اجازه می دهند تا دانه های بسیار ریز معلق در قهوه ته نشین شوند.

در توصیف قهوه ترک می توان گفت یک فنجان کوچک، غلیظ، شیرین و دانه دار، که به ریشه های کهن آن اشاره دارد. در حقیقت قهوه ترک یکی از قدیمی ترین روش های تهیه ی قهوه هست که هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد.

اولین کافی‌شاپ در استانبول در دهه 1470 ، بلافاصله پس از پیروزی ترک ها در این شهر تأسیس شد. از آنجا که مشروبات الکلی در امپراتوری عثمانی ممنوع شد ، قهوه به نوشیدنی اجتماعی خاورمیانه اسلامی و همچنین ماده تغییر دهنده خلق و خوی آن تبدیل شد. فرهنگ غنی قهوه خانه حتی امروز  نیز در استانبول وجود دارد.

علاوه بر ویژگی های ذاتی دانه های بکار رفته آنچه سبب تمایز قهوه ترک از سایر قهوه می گردد شیوه ی رست و آماده سازی آن است. این شرکت بهترین مارک قهوه ترک را به صورت فله و با قیمت مناسب در سراسر کشور توزیع می کند.

خریداران قهوه ترک در سراسر کشور می توانند به صورت آنلاین و مستقیم و از طریق سایت های اینترنتی شرکت سفارش خود را ثبت نمایند.

انواع بهترین رست قهوه ترک

انواع بهترین روست قهوه ترک

به طور کلی 4 شیوه ی رست در دنیای قهوه مرسوم است:

  • رست روشن

دانه ها به رنگ قهوه ای روشن هستند ، این رست معمولاً برای قهوه های ملایم تر ارجحیت دارد. در سطح دانه ها هیچ روغنی وجود نخواهد داشت.از لحاظ طعمی قهوه خاکی، دانه دار و اسیدی هستند.

  • رست مدیوم

دانه ها به رنگ قهوه ای متوسط و دارای طعمی قوی تر و سطحی غیر روغنی هستند. معمولاً به آن رست آمریکایی گفته می شود زیرا معمولاً در ایالات متحده ترجیح داده می شود

  • رست مدیوم دارک

دانه ها رنگ تیره‌تر و غنی‌تری دارند و اندکی روغن نیز بر سطح آن‌ها آشکار می شود. دمای لازم برای انجام این رست 435 تا 445 درجه فارنهایت می باشد

  • رست دارک

این رست، دانه های سیاه براق با سطح روغنی و تلخی برجسته تولید می‌کند. هرچه رست تیره تر باشد، اسیدیته کمتری در نوشیدنی قهوه پیدا می شود.

هنگام تهیه قهوه به سبک ترک، بهتر است از رست تیره استفاده شود تا سایر طعم ها و رایحه های قوی موجود در دم کرده پایدار باقی بمانند. همانند اسپرسو، شما دانه های قهوه بسیار ریز و ساییده شده ای را می نوشید که عطر و طعم آن‌ها به شدت برجسته شده است.

توزیع بهترین مارک قهوه ترک به شکل مستقیم و بلاواسطه سبب شده قهوه توزیع شده توسط شرکت ما ارزان و معادل قیمت کف بازار باشد.

بیشتر بخوانید: انواع قهوه؛ آشنایی با طعم‌ها و طرز تهیه قهوه‌های مختلف

فروش عمده بهترین قهوه عربیکا مخصوص قهوه ترک

فروش عمده بهترین قهوه عربیکا مخصوص قهوه ترک

در تولید قهوه ترک نیز مانند دیگر انواع قهوه تجاری از دانه های عربیکا و روبوستا استفاده می شود. بهترین انواع قهوه ترک از ترکیب 100 درصدی دانه های عربیکا تهیه می شوند، اما از مخلوط دانه ها نیز استفاده می گردد.

دانه های عربیکا به دلیل ویژگی های ذاتی خود عطر و طعم پیچیده تر و دلپذیری دارند. درختان گونه های عربیکا نسبت به روبوستا برای رشد به ارتفاعات بالاتری احتیاج دارند. یک دانه معمولی عربیکا بین 800 متر تا 2200 متر رشد می کند.

رشد در ارتفاع بالاتر به طعم پیچیده تر و اسیدیته بیشتر قهوه می افزاید. با این حال، هرچه ارتفاع بیشتر باشد، رشد آهسته تر خواهد بود که بر تولید تأثیر می گذارد و در نهایت هزینه را افزایش می دهد.

در مقایسه با روبوستا، عربیکا تقریبا 60٪ چربی و تقریبا دو برابر قند بیشتر دارد. اینها نه تنها در طعم، بلکه در عطر و بادی(تن واری) قهوه نیز نقش مهمی دارند. دانه های عربیکا طعم بهتری دارند زیرا افزایش قند باعث می شود قهوه طعم بهتری داشته باشد.

برای خرید قهوه ترک ارزان قیمت، می توانید از طریق سایت اینترنتی شرکت اقدام نمایید. شرکت پخش قهوه بهترین انواع قهوه ترک را با استانداردهای بهداشتی و به صورت فله و با قیمت کف بازار در سراسر کشور توزیع می کند.

شیوه دم کردن قهوه ترک

شیوه دم کردن قهوه ترک

قهوه ترکی در ظرفی تحت عنوان سزو تهیه می شود، که عبارت است از یک گلدان مخصوص کوچک با دسته بلند، که به طور سنتی از مس ساخته شده است. برای یک فنجان قهوه ترکی، یک فنجان آب (اندازه فنجان قهوه) و دو قاشق چای خوری قهوه کامل را ترکیب کنید.

از آنجایی که شکر پس از دم کردن قهوه ، به آن اضافه نمی شود ، باید شکر را درون سزو بریزید(دو حبه قند برای شیرینی زیاد ، یکی برای شیرینی متوسط و برای آن‌هایی که دوست دارند تلخ بنوشند قندی اضافه نمی‌کنیم).

زمانی که قهوه به در حال جوش آمدن است ، اجازه دهید کف بالا بیاید و قبل از ریختن کف ، آن را از روی حرارت بردارید و این تضمین می‌کند که قهوه شما فوم زیادی خواهد داشت.

ویژگی های قهوه ترک مرغوب

ویژگی های قهوه ترک مرغوب

ترکیبی از یک قهوه قدرتمند، قند و هل ، سبب شده قهوه ترکی بیش از آن چه که شبیه به یک فنجان قهوه معمولی باشد ، یک غذای شیرین است. هر فنجان قهوه ترک حدود 46 کالری است.

قهوه ترکی یک روش آماده سازی است که منجر به تولید یک نوشیدنی کاملاً کافئین دار و بدون فیلتر می شود. اغلب با شکر شیرین می شود و هل نیز ممکن است اضافه شود.

هل علاوه بر اینکه به قهوه ترک یک طعم مشخص و متمایز می دهد، به هضم طبیعی نیز کمک می کند. این گیاه ممکن است در تامین انرژی نیز موثر باشد.

نوشیدن قهوه ترک ممکن است در افزایش سطح انرژی ، کاهش التهاب و کاهش خطر ابتلا به چندین بیماری مزمن موثر باشد.

برای خرید بهترین مارک قهوه ترک به صورت عمده و با قیمت ارزان می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.