مقالات

خرید قهوه ایتالیایی برند اصل

خرید قهوه ایتالیایی برند اصل

خرید قهوه ایتالیایی از یک برند اصل و معتبر شاید مقداری مشکل به نظر رسد. اگر میخواهید بهترین انواع قهوه ایتالیایی را خریداری کنید، قهوه سیراف در ایران مرکزی معتبر برای خرید شماست.

قهوه و ایتالیا به هم گره خورده اند. تصور ایتالیا بدون کافه هایی که بهترین قهوه های جهان را سرو می کنند امکان پذیر نیست. با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید تا شما را برای خریدی مطمئن، با کیفیت و ارزان راهنمایی کنند.

خرید قهوه ایتالیایی در ایران

قهوه ایتالیایی معمولا ترکیبی از انواع قهوه روبوستا و عربیکاست. انواعی از بهترین برندهای قهوه جهان در ایتالیا تولید می شود. ایتالیایی ها شعاری دارند که می گوید هر کس قهوه ی خودش را دارد. در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

برای خرید قهوه ایتالیایی در ایران و از یک برند معتبر به شرکت تولید قهوه مراجعه کنید. سال ها فعالیت متمادی در حوزه قهوه باعث شده بهترین انواع قهوه را تنها از برندهای اصل تهیه کنیم.

تولید قهوه ایتالیایی

 

صنعت قهوه یکی از پویاترین صنایع غذایی و آشامیدنی ایتالیا است. ایتالیایی ها برای تولید قهوه از مرغوبترین انواع دانه قهوه عربیکا و قهوه روبوستا بهره می گیرند.

آن ها عمدتا از دانه های قهوه عربیکا استفاده می کنند، که دارای عطر و طعم کامل و محتوای کافئین کمتری است. قهوه به طور رست نشده به طور عمده از برزیل، هند، اندونزی و کلمبیا وارد ایتالیا می شود.

بیشترین خرید قهوه ایتالیایی در اروپا توسط آلمان و فرانسه صورت می گیرد. بیش از 700 شرکت در بخش رست قهوه در این کشور فعال هستند. تولید قهوه ایتالیا متکی به فعالیت برندهایی نظیر لاوتزا، ایلی، چلینی، کافی بین دایرکت و نسکافه  است.

فروش عمده قهوه برند ایتالیا

فروش عمده قهوه برند ایتالیا

در این شرکت از محصولات قهوه برند ایتالیایی نیز به صورت عمده عرضه می‌شود. در ادامه به معرفی تعدادی از این برندهای مرغوب می‌پردازیم. برای خرید قهوه ایتالیایی از این شرکت پخش، خرید عمده محصولات زیر را پیشنهاد می‌کنیم:

  • قهوه ایلی (Illy)

ایلی یک شرکت تولید قهوه ایتالیایی است که متخصص تولید اسپرسو است. این شرکت توسط فرانچسکو ایلی در سال 1933 تأسیس شد. در حال حاضر،  قهوه ایلی یک شرکت بین المللی بزرگ است که محصولات قهوه خود را به بیش از 140 کشور صادر می کند. قهوه ایلی از ترکیب دانه های عربیکا از منابع متعددی حاصل شده است.

  • لاوتزا (Lavazza)

برند لاوتزا از سال 1895 توسط لوئیجی لاوتزا در شهر تورین ایتالیا بنا نهاده شده است. اگر به دنبال خرید قهوه ایتالیایی با هزینه ی متوسط هستید لاوتزا گزینه مناسبی است. لاوتزا ترکیبی 100 درصدی از دانه های عربیکاست و به عنوان یک قهوه بعد از شام خوشمزه است. شرکت لاوتزا 46 درصد از تولیدات خود را صادر می کند.

  • چلینی (Cillini)

گروه چلینی موفق شده طی گذشت ده ها سال قهوه ای با کیفیت مثال زدنی را تولید نماید. یکی از رموز موفقیت قهوه چلینی بکارگیری تکنیک های روست پایدار و منحصربفرد است. یک محدوده ی وسیع از ترکیب دانه ها، همراه با تکنولوژی روست و آسیاب کردن متفاوت سبب شده حتی در خانه بتوانید یک اسپرسو بی تقص را تجربه کنید.

  • کافی بین دایرکت (Coffee Bean Direct)

در ترکیب این قهوه دانه هایی از امریکا و هندوستان روست می شوند. دانه های روست شده در کیسه های فویل آلومینیومی بسته بندی می شوند. این نشان ویژه ی برند کافی بین دایرکت است. این ویژگی باعث نگه داری قهوه با حداکثر تازگی می شود. رست دارک ایتالیایی سبب ایجاد یک قهوه ی فول بادی همراه با یک طعم تیز و تند برجسته شده است.