مقالات

سایت آنلاین خرید قهوه اسپرسو

سایت آنلاین خرید قهوه اسپرسو

خرید قهوه اسپرسو ارزان و مرغوب از طریق فروشگاه‌ اینترنتی قهوه سیراف بهترین و آسان‌ترین راه برای خریداران عمده قهوه است. قهوه اسپرسو یکی از مطبوع‌ترین و دلپذیرترین انواع قهوه است که طی سالیان طرفداران زیادی در کشورمان پیدا کرده است. فروش قهوه اسپرسو به دلیل گرایش بالا به مصرف این نوشیدنی بسیار سودآور است.

صنعت قهوه طی سالهای اخیر در ایران کم کم جای خود را یافته و توانسته است بخش بزرگی از بازار نوشیدنی های پر مصرف را به خود اختصاص دهد. تا پیش از این مصرف قهوه را مضر می دانستند و این امر موجب شده بود بازار مصرف قهوه در ایران کساد شود.

صنعت قهوه از دیرباز در کشورمان وجود داشته است، اما یکی از دلایل بسیار مهمی که کم توجهی به این نوشیدنی بسیار مفید را کم رنگ کرد شاید سیاست کسانی بود که سعی کردند با کم رنگ کردن فواید قهوه، و با اغراق در نشان دادن مضرات برای آن، نوشیدن چای را جایگزین قهوه نمایند. این موضوع برخاسته از سیاست کسانی بود که از صنعت چای نفع می بردند.

اما در سالهای اخیر تحقیقات بسیاری که بر روی نوشیدنی قهوه صورت گرفت نشان داد مصرف قهوه نه تنها مضراتی ندارد که فواید بسیار زیادی برای انسان به همراه دارد.

خرید قهوه اسپرسو کیلویی و اسپرسو برند

خرید قهوه اسپرسو - قهوه سیراف

آن دسته از افرادی که می‌خواهند اقدام به خرید قهوه اسپرسو  عمده نمایند ابتدا باید دقت داشته باشند که این محصول به دو صورت قهوه اسپرسو کیلویی فله و همچنین بسته‌بندی‌شده تحت عناوین مختلف به فروش می‌رسد.

 

برای خرید قهوه اسپرسو کیلویی از مراکز رُست قهوه می بایست اقدام کرد. مراکز رست قهوه قهوه اسپرسو را بصورت دانه رست شده به فروش می رسانند. یعنی ابتدا دانه خام قهوه را خریداری و سپس با دستگاه‌های مخصوص مناسب اسپرسو رُست می‌کنند. رُست قهوه اسپرسو در ردیف رُست دارک قرار می‌گیرد. یعنی دانه قهوه خام به اندازه‌ای حرارت داده می‌شود که از سبز روشن به قهوه‌ای تیره تغییر رنگ می‌دهد.

 

خرید قهوه اسپرسو در ضمن به صورت برندهای بسته‌بندی شده نیز رایج است. شما می‌توانید در مرکز فروش قهوه ی ما انواع برندهای مرغوب قهوه اسپرسو را تهیه نمایید. برندهای قهوه در واقع دانه قهوه را از کشورهای تولیدکننده‌ی قهوه وارد می‌کنند. سپس دانه قهوه را مخصوص تهیه اسپرسو رُست می‌نمایند. در نهایت به صورت رُست شده یا به صورت پودر یا آسیاب‌شده بسته‌بندی و به صورت عمده به فروش می‌رسانند.

خرید قهوه اسپرسو کیلویی مرغوب

برای خرید قهوه اسپرسو دقت داشته باشید نوع قهوه‌ای که استفاده شده از کدام کشور وارد شده است. همچنین به تاریخ رُست آن توجه نمایید که تازه باشد. شما با خرید از سایت آنلاین پخش عمده‌ی ما مطمئن باشید قهوه اسپرسویی که تهیه می‌کنید از بهترین انواع قهوه عربیکا و قهوه روبوستا ساخته شده است.

چند برند معتبر قهوه اسپرسو:

کافی کولت(Koffee Kult):

کافی کولت از بهترین دانه های قهوه با رست دارک تهیه شده است. کافی کولت در آمریکا تحت بهترین استانداردهای تغذیه‌ای بسته‌بندی شده است. ترکیب اسپرسو کافی کولت از بهترین دانه‌های قهوه گواتمالا، سوماترا و کلمبیا ساخته شده است. در تهیه قهوه کافی کولت کاملا از دانه قهوه عربیکا استفاده شده است.

خرید قهوه اسپرسو کافی کولت(Koffee Kult) - قهوه سیراف

لاواتزا سوپر کریما(Lavazza Super Crema):

اگر شما ترکیبی از قهوه‌های آمریکای مرکزی، سوماترا و برزیل را می‌پسندید، لاواتزا سوپر کریما بهترین انتخاب ممکن است. لاواتزا سوپر کریما طعم خامه‌ای شیرین و معتدلی دارد. همچنین ترکیب آن فاقد کمترین میزان چربی است. به همین دلیل دستگاه اسپرسوساز شما کاملا پاکیزه باقی می‌ماند.

خرید قهوه اسپرسو-لاواتزا سوپر کریما-قهوه سیراف

کیکینگ هورس(Kicking Horse):

اگر به دنبال خرید قهوه اسپرسو با طعم شکلاتی هستید، کیکینگ هورس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کیکینگ هورس از دانه‌های کاملا ارگانیک تهیه شده است. کیکینگ هورس به صورت دارک رُست شده است.

خرید قهوه اسپرسو کیکینگ هورس - قهوه سیراف

کافی بین دیرکت (Coffee Bean Direct):

کافی بین دیرکت خصوصیات تمام عیار یک قهوه رُست ایتالیایی را برخوردار است: رُست دارک، طعمی سنگین و در عین حال بسیار غنی. مقدار کافئین موجود در این قهوه بسیار متعادل و اسیدیتی آن بسیار بالاست.

خرید قهوه اسپرسو کافی بین دیرکت - قهوه سیراف

کافه دون پابلو (Café Don Pablo):

کافه دون پابلو 100 درصد از دانه های عربیکا تهیه شده است. ترکیب قهوه سوماترا ماندلینگ و قهوه کلمبیا سوپریمو هیچ جایی برای تردید در کیفیت فوق‌العاده آن باقی نمی‌گذارد.

خرید قهوه اسپرسو کافه دون پابلو - قهوه سیراف

بیشتر بخوانید: چگالی قهوه چیست؟ تفاوت دانه قهوه SB و SHB چیست؟

خرید قهوه اسپرسو از سایت آنلاین قهوه سیراف

در کنار انواع دانه قهوه، انواع قهوه میکس آماده جهت تهیه اسپرسو نیز در این سایت به فروش می رسد. انواع میکس های قهوه اسپرسو از میکس فول کافیین تا میکس عربیکا 100درصد در بیش از ده لاین متفاوت برای عرضه به خریداران عزیز ارائه میشود. سایت آنلاین پخش عمده قهوه برای خریداران کار را بسیار آسان نموده است. توزیع در حجم‌های بالا و همچنین امکان فروش انواع برندهای بسته‌بندی شده نیز از فروشگاه اینترنتی مهیاست.

 

اطلاعات موجود در سایت و همچنین کارشناسان فروش جزییات لازم را در برای خرید قهوه در اختیار خریداران قرار می‌دهند. به این ترتیب خریدی مطمئن و بسیار به صرفه خواهید داشت.