مقالات

فروش عمده قهوه اندونزی ap1 با ارزان ترین قیمت بازار

فروش عمده قهوه اندونزی ap1 با ارزان ترین قیمت بازار

فروش عمده قهوه اندونزی ap1 با ارزان ترین قیمت بازار توسط نمایندگی شرکت پخش قهوه به صورت آنلاین و از طریق سایت های اینترنتی شرکت انجام می شود و این امکان را برای هموطنان ما فراهم نموده است تا قهوه اندونزی ap1 را با بالاترین کیفیت و با قیمت عمده در سراسر کشور خریداری نمایند.

 اندونزی به دلیل تولید قهوه روبوستا یا کیفیت شهرت و اعتبار بالایی در بازار قهوه دارد و دانه قهوه اندونزی برای رست های دارک قهوه یک گزینه کم نظیر می باشد.

قهوه یک نوشیدنی کافئین دار، فرح بخش و لذت بخش است که طرفداران بی شماری در سراسر جهان دارد. قهوه پرطرفداراترین نوشیدنی جهان بعد از آب است. این امر نشان دهنده بازار بسیار گسترده  قهوه در سراسر جهان می باشد.

این نوشیدنی معطر و جذاب می تواند به شیوه های مختلفی تولید و عرضه گردد. عوامل متعددی دست به دست هم می‌دهند تا طعم و عطر نهایی قهوه شکل بگیرد.

 داستان قهوه از مزارع مناطق حاره ای شروع می گردد. جایی که میوه ها یا همان گیلاس های قهوه برداشت می شوند تا پس از فراوری یا پردازش دانه های خام قهوه تشکیل را ایجاد نمایند. به طور کلی در سراسر بازار قهوه دو نوع دانه یافت می گردد: دانه قهوه روبوستا و دانه قهوه عربیکا.

شرایط و محل کشت، عطر، طعم و مزه، محتوای کافئین و مواد آنتی اکسیدانی و حتی شکل و اندازه این دو دانه قهوه متفاوت و متمایز از یکدیگر می باشد.

البته باید خاطر نشان نمود که نوع سومی از دانه قهوه، تحت عنوان قهوه لیبریکا نیز توزیع می‌گردد که تنها حدود یک درصد از سهم بازار قهوه را در اختیار دارد.

پخش مستقیم و فروش عمده قهوه اندونزی ap1 در ایران

پخش مستقیم و فروش عمده قهوه اندونزی ap1 در ایران

اندونزی به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده قهوه در جهان هر دو دانه قهوه عربیکا و روبوستا را تولید می کند. اندونزی پس از ویتنام بزرگترین تولیدکننده قهوه در آسیا به شمار می رود و همراه با برزیل و کلمبیا از قطب های برجسته تولید قهوه به حساب می آید.

 اندونزی از چند جهت در بازار قهوه نام برجسته و معتبری دارد. این کشور قادر به تولید هر دو نوع دانه قهوه روبوستا و عربیکا می باشد. هر دو دانه تولید شده در این کشور در بالاترین سطح کیفی قرار دارند. بخش عمده و مهمی از قهوه اندونزی در جهت تولید انواع قهوه فوری مصرف می شود.

اندونزی از بزرگترین تولیدکنندگان فرآورده های مبتنی بر قهوه و نیز چاشنی های چای و قهوه می باشد. انواع کافی میت، کافی میکس، هات چاکلت و سفیدکننده های قهوه بخشی از تولیدات این کشور در بازار چای و قهوه می باشد. همه ی این موارد نشان دهنده قدرت و اعتبار اندونزی در بازار قهوه می باشد.

یکی از ویژگی های قهوه اندونزی درجه بندی و طبقه بندی دانه های قهوه و به ویژه قهوه روبوستا می باشد. اندونزی یکی از معدود کشورهای تولیدکننده قهوه روبوستا با کیفیت می باشد و بخشی از این اعتبار در ارتباط با دانه بندی دانه قهوه روبوستا می باشد.

قهوه اندونزی ap1 و ek که از برجسته ترین دانه های قهوه روبوستا در بازار قهوه می باشند بر همین اساس نام گذاری شده اند. و به دلیل کیفیت بسیار بالا در بازار قهوه ایران نیز از فروش بالایی برخوردارند.

برای خرید قهوه اندونزی ap1 اصل با قیمت عمده می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

قهوه اندونزی ap1 در ایران

عرضه بالاترین کیفیت قهوه خام و قهوه رست اندونزی ap1

دانه های قهوه روبوستا اندونزی بر اساس کیفیت و اندازه دانه، درجه بندی و یا در اصطلاح گرید می شوند. دانه قهوه  اندونزی ap1، ek و WIB  از شناخته شده ترین دانه های قهوه در بازار می باشند.

 این دانه ها از لحاظ اندازه، ویژگی های عطری و طعمی و نیز نوع فرآوری با از یکدیگر متمایز می گردند. در این میان قهوه اندونزی ap1 یکی از معتبرترین دانه های قهوه روبوستا می‌باشد که به سراسر جهان صادر می شود.

همان طور که گفته شد قهوه عربیکا و روبوستا تفاوت هایی نسبت به یکدیگر دارند و این امر سبب شده هر کدام از آن ها مشتریان و طرفداران خاص خود را داشته باشند.

قهوه عربیکا در مزارع مرتفعی که در ارتفاع 800 تا 2000 متری قرار دارند کشت می گردند. میوه ها برای رسیده شدن مدت زمان طولانی تری بروی درخت باقی می مانند و این امر در ایجاد عطر و طعم پیچیده آن موثر است.

 در مقایسه با روبوستا اسیدیتی بالاتری دارند اما محتوای کافئین آن ها پایین تر است. این موضوع سبب شده مزه شیرین تری داشته باشند. عطر و طعم آن ها آمیخته با تون های شکری، میوه ای و مرکبات می باشد.

 در مجموع دانه فول بادی عربیکا با طعم و عطر پیچیده و در عین حال ملایم و نسبتا شیرین سبب شده طرفداران و مشتریان این قهوه بیشتر باشند و در مقایسه با روبوستا مرغوب تر و گران تر می باشد.

عرضه بالاترین کیفیت قهوه خام و قهوه رست اندونزی ap1

ویژگی های طعمی قهوه اندونزی ap1

در مقایسه با قهوه عربیکا، دانه قهوه روبوستا نیز ویژگی های منحصربفردی دارد که سبب شده بیشترین سهم تولید بازار قهوه را به خود اختصاص دهد. بخشی از این موضوع به محتوای آنتی اکسیدانی و کافئین آن مربوط است.

 بالا بودن محتوای آنتی اکسیدانی و کافئین سبب می شود حساسیت آن در برابر حشرات آفت کمتر باشد و در نتیجه در مقایسه با عربیکا محصول بیشتری تولید می نماید. روبوستا در مزارع پایین دستی و کمتر از 800 متر رشد می کند و این امر فضا و دامنه ی بیشتری را برای رشد آن فراوان می کند. بازه تولید و رسیدن میوه ها نیز در آن کوتاه تر است.

عوامل ذکر شده، بویژه در ناحیه جنوب شرق آسیا بسیار چشمگیر است و سبب شده تولید قهوه در این منطقه بیشتر از نوع روبوستا باشد.

بالاتر بودن محتوای کافئین، سبب شده عطر و طعم روبوستا در مقایسه با عربیکا تلخ تر و گزنده تر باشد. در عین حال به داشتن عطر و طعم قدرتمند این قهوه کمک کرده است. و بسیاری از افراد روبوستا را بخاطر همین ویژگی دوست می دارند.

محتوای مواد آنتی اکسیدانی و کلروژنیک اسید نیز در دانه های روبوستا بالاتر است. کلروژنیک اسید ماده است که به اعتقاد بسیاری از محققین در چربی سوزی نقش دارد. از این رو دانه های سبز یا خام قهوه روبوستا در حوزه کاهش وزن طرفداران خاص خود را دارد.

قهوه های روبوستا به دلیل ویژگی های طعمی قدرتمندی که دارند پایه اصلی تولید قهوه های فوری به شمار می روند. روبوستا به عنوان یک متعادل کننده نیز در ترکیب با عربیکا نقش ایفا می نماید. در رست های تیره و قدرتمند، قهوه روبوستا یک گزینه بی بدیل می باشد.

قهوه اندونزی ap1 به دلیل داشتن ویژگی های فوق العاده ای که به عنوان یک قهوه روبوستا با کیفیت دارد نقش ویژه ای در رست های دارک قهوه نظیر اسپرسو، فرانسه یا ایتالیا ایفا می نماید.

قهوه اندونزی ap1 توسط شرکت پخش قهوه به صورت مستقیم، بدون واسطه و به طور عمده عرضه می‌گردد. همین امر سبب شده قیمت تمام شده قهوه برای مشتریان ما در بازار قهوه ارزان و بسیار به صرفه باشد.

ویژگی های طعمی قهوه اندونزی ap1

رست قهوه اندونزی ap1 مخصوص سرو انواع قهوه اسپرسو و قهوه فرانسه و قهوه ترک

 دانه قهوه اندونزی مشتریان فراوانی در شرق آسیا، خاورمیانه، ترکیه و بخش های غربی اروپا دارد. دانه قهوه اندونزی ap1 به صورت خام و رست شده به کشورهای مذکور صادر می شود. دانه های خام قهوه بنا به ذائقه مشتریان به شکل های متفاوتی رست و آسیاب می شوند تا یک نوشیدنی کافئین دار دل انگیز حاصل گردد.

به طور کلی دانه های خام قهوه به سه شیوه لایت یا ملایم، مدیوم یا متوسط و دارک یا تیره رست می شوند. البته بسته منطقه جغرافیایی، در هر کدام از رست های بیان شده درجه رست شدن یا برشته کردن دانه خام قهوه متفاوت باشد.

 به عنوان مثال رست فرانسه و رست ایتالیا هر دو دارک محسوب می‌شوند اما درجه برشته سازی دانه های قهوه در فرانسه بیش از ایتالیا است و یک رایحه دودی از قهوه استشمام می‌شود در حالی که دانه قهوه در رست دارک ایتالیا کمتر برشته می‌گردد. رست اسپرسو نیز که بیشتر در اروپا و به ویژه و فرانسه متداول می باشد نوعی رست دارک به شمار می‌آید.

قهوه های تولید شده در اندونزی نظیر قهوه اندونزی ap1 و ek به دلیل محتوای قدرتمند و پیچیده ای که دارند گزینه ای مناسب برای رست های دارک و از جمله رست فرانسه، ایتالیا و اسپرسو می باشد.

استفاده از دانه های قهوه روبوستا رست دارک در قهوه ترک نیز متداول است. قهوه ترک بیشتر به دلیل شیوه منحصر بفرد آسیاب و دم کردن دانه های قهوه شهرت دارد و طرفداران این قهوه رست های تیره یا دارک را بیشتر ترجیح می دهند. برای خرید قهوه اندونزی ap1 فله مرغوب و با قیمت ارزان می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.