مقالات

فروش عمده قهوه برزیل سانتوس اصل

قهوه برزیل سانتوس

قهوه برزیل سانتوس در واقع عنوان تجاری انواع قهوه بسته‌بندی‌شده و تولیدشده در منطقه‌ای با همین عنوان است که از همان بندر نیز به سایر کشورهای جهان صادر می‌شود.

برزیل بزرگترین کشور تولیدکننده و صادرکننده دانه قهوه در جهان است که محصول این کشور طعمی متعادل دارد و در بسیاری از بازارهای جهان به صورت عمده به فروش می‌رسد. حدود یک سوم محصول قهوه‌ی جهان در کشور برزیل کشت شده و بخش بسیاری از این محصول مرغوب نیز با برچسب سانتوس بسته‌بندی می‌شود. قهوه کشور برزیل عموما در ارتفاعاتی به اندازه حداکثر 1100 متر به کشت می‌رسد.

بهترین ترکیب قهوه اسپرسو را می‌توان از قهوه برزیل سانتوس و یا قهوه برزیل سرادو تهیه کرد. چون این دو نوع محصول تحت دمای بالا که به شکل رست دارک در می‌آیند، کیفیت طعمی‌شان محفوظ باقی می‌ماند. این خصیصه به دلیل اسیدیتی پایین و تعادل طعمی این قهوه است.

قهوه برزیل سانتوس

پخش قهوه برزیل سانتوس به صورت عمده

بهترین قهوه کشت برزیل گفتیم که اسیدیتی پایینی دارد و همچنین طعم آن ملایم و شکلاتی و آجیلی است. این قهوه برای هر سطح رست، به خصوص رست دارک، مناسب است. از این رو برای تهیه قهوه اسپرسو از قهوه این کشور به عنوان پایه استفاده می‌کنند. به عنوان مکمل نیز می‌توان البته قهوه کلمبیا یا قهوه کنیا یا قهوه هند به آن افزود که باعث طراوت‌بخشی هر چه بیشتر آن می‌شود.

در این شرکت پخش عمده قهوه، قهوه برزیل سانتوس و همچنین انواع دیگر دان قهوه‌ی مکمل آن نیز عرضه می‌شود. فروش قهوه ی تولیدی کشور برزیل در این نمایندگی به صورت مستقیم است که از تولیدکنندگان معتبر برزیلی به صورت فله ای در بازار به دست مشتریان می‌رسد. شما خریداران عمده قهوه جهت تهیه ی انواع قهوه رست و قهوه خام برزیل می‌توانید از طریق شماره‌ای که در همین مطلب درج شده جهت سفارش و تکمیل خرید تماس بگیرید.

قهوه برزیل سانتوس

مشخصات دانه قهوه سانتوس

قهوه برزیل سانتوس از گونه ی بوربون که یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین گونه‌های قهوه عربیکا است به طور کلی بادی پایین تا متوسطی دارد. اسیدیتی آن پایین است و رایحه‌ی آن بسیار معطر به نظر می‌رسد. همچنین این قهوه طعمی شیرین‌تر و میوه‌ای تر در مقایسه با سایر انواع قهوه‌های برزیلی دارد.

اسیدیتی پایین این نوع قهوه به دلیل پایین بودن ارتفاع مزارع تحت کشت قهوه در این منطقه از سطح دریا است. این ناحیه در نسبت با سایر نواحی تحت کشت قهوه در آمریکای مرکزی نظیر کلمبیا، کاستاریکا و السالوادور ارتفاع پایین‌تری دارد و بنابراین انواع قهوه کلمبیا، قهوه کاستاریکا یا قهوه السالوادور از نظر اسیدیتی بالاتر از قهوه برزیل هستند.

بیشتر حجم قهوه سانتوس بوربون در ایالت میناس گرایس یا ایالت سائوپائو به کشت می‌رسد که بین 600 تا 1200 متر از سطح دریا ارتفاع دارند و به طور کلی نیز طعمی متعادل، خالص و ملایم از خود نشان می‌دهند. به همین دلیل است که این قهوه برای طیف گسترده‌ای از ذائقه‌ها در سطح جهان دلپذیر است. بنابراین برای هر وعده غذایی یا میان وعده می‌توان از آن استفاده کرد. در ضمن قهوه سانتوس کشور برزیل برای قهوه ترک نیز بسیار مطلوب است. چون شیرینی این قهوه بسیار باب طبع خواهد بود.

قهوه برزیل سانتوس

خرید قهوه سانتوس برزیل

برای تهیه قهوه سانتوس به شما خریداران عمده توصیه می‌کنیم به جای سفارش انواع بسته‌بندی‌شده در قفسه‌های مغازه‌ها، از انواع این محصول به صورت کیسه‌ای و خام که تحت شرایط استاندارد نگهداری می‌شوند، خریداری نمایید. چون تازه هستند و طعم اصیل قهوه برزیل را با خود دارند. این نکته را هم اضافه کنیم که کشاورزان برزیلی محصول قهوه را به دو روش شسته و طبیعی فرآوری می‌کنند. با این حال فرآوری به روش طبیعی بسیار رایج‌تر است.

چون که قهوه‌های عرضه‌شده به صورت بسته‌بندی‌های کوچک در مغازه‌ها که به صورت خرده عرضه می‌شوند، ماهها یا هفته‌ها ممکن است از تاریخ رست آنها سپری شده باشد. بنابراین طی این مدت به دلیل تماس تدریجی با هوای آزاد کیفیت اولیه‌شان را از دست داده‌اند. بنابراین با خرید قهوه برزیل سانتوس سبز از این شرکت، یک نمونه اصیل قهوه آمریکای جنوبی را تهیه می‌نمایید.

علاوه بر فروش محصول تازه و مرغوب، بایستی به این نکته اشاره کنیم که به دلیل سابقه طولانی در عرصه ی پخش عمده قهوه، به خوبی با فوت و فن نگهداری محصول قهوه آشنایی داریم. یکی از مهمترین اصول پخش خوب، شرایط نگهداری استاندارد و عالی است که در این شرکت به صورت جدی انجام می‌پذیرد. به عبارتی یک مرحله از تولید قهوه که کاشت و فرآوری آن است، مرحله‌ی بعد نگهداری و انبارداری است. این مرحله نیز در کیفیت طعمی قهوه تاثیر بسیار به سزایی دارد که با رعایت قواعد و استانداردها باعث حفظ مرغوبیت محصول می‌شود.

قهوه برزیل سانتوس

عرضه ارزان‌ترین قیمت قهوه برزیل

برای خرید قهوه برزیل سانتوس با ارزان‌ترین قیمت ممکن در بازار می‌توانید آن را از همین نمایندگی فروش عمده قهوه سفارش دهید. به دلیل فروش بالا و فله‌ای، قطع یقین قیمت این محصول بسیار پایین‌تر تمام می‌شود. از طرفی فروش قهوه اصل برزیل به صورت بدون واسطه است. بنابراین اضافه شدن قیمت احتمال بسیار پایینی دارد و معمولا به صورت کف بازار قیمتها تعیین می‌شود. برای خرید این محصول به صورت عمده می‌توانید با قسمت فروش نمایندگی تماس بگیرید و در هر نقطه کشور که هستید جهت خرید عمده قهوه برزیل سانتوس اقدام نمایید.

1 نظر در “فروش عمده قهوه برزیل سانتوس اصل

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

نظرات بسته شده اند