مقالات

فروش عمده چای ماسالا فله ای به قیمت استثنایی

فروش عمده چای ماسالا فله ای به قیمت استثنایی

فروش عمده چای ماسالا فله ای به قیمت استثنایی توسط نمایندگی های شرکت پخش قهوه در سراسر کشور انجام می شود. با توجه به استقبال فراوانی که نسبت به مصرف این نوشیدنی جادویی وجود دارد کافه داران و بنکداران نوشیدنی های کافئین‌دار می توانند این محصول را با قیمت عمده از نمایندگی های ما در سراسر کشور خریداری نمایند.

چای ماسالا یک نوشیدنی طعم دار و معطر است که با دم کردن چای سیاه با مخلوطی از ادویه جات و گیاهان معطر هند ساخته شده است.این نوشیدنی که از شبه قاره هند سرچشمه گرفته است، محبوبیت جهانی پیدا کرده و در بسیاری از کافه ها حضور پر رنگ آن احساس می شود.

برای تهیه این دم نوش سحرآمیز به صورت سنتی غلاف هل سبز، چوب دارچین، میخک، زنجبیل و فلفل سیاه با برگهای چای سیاه ترکیب و در هم آمیخته می شوند.

گیاه چای بصورت خودرو و وحشی از دوران باستان در ناحیه آسام هند رویش داشته و هندی ها طبق نسخه های باستانی چای به دست آمده را با ادویه جات مختلف ترکیب می کرده اند. با این حال مصرف چای سیاه در هند به قرن بیستم باز می گردد. این چای توسط کمپانی های بریتانیایی حاضر در هندوستان تولید می شد.

برای تهیه چای ماسالا دستورالعمل ثابت و ویژه ای وجود ندارد و بسیاری از خانواده ها نسخه مخصوص به خود را دارند. نکته مشترکی که در میان همه این نسخه ها وجود دارد وجود کافئین در بیشتر این چای ها می باشد. در صورت تهیه ماسالا بر پایه چای سیاه محتوای کافئین حدود یک سوم قهوه خواهد بود.

برای خرید چای ماسالا فله ای درجه یک با قیمت عمده می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

نمایندگی پخش چای ماسالا فله‌ای درجه یک

نمایندگی پخش چای ماسالا فله‌ای درجه یک

چای ماسالا به دلیل خواص شگفت انگیزی که دارد مورد توجه بسیاری از طرفداران نوشیدنی های کافئین دار قرار گرفته است. شرکت ما نیز به عنوان نمایندگی پخش چای ماسالا فله ای درجه یک، بهترین قیمت این محصول را به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه می‌کند.

برای دم کردن و آماده سازی ماسالا برگ های چای به اندازه کافی در آب گرم خیسانده می شوند تا عطر و طعم قدرتمند چای استخراج شود. به دلیل طیف گسترده ای از تغییرات که در آماده سازی چای وجود دارد می توان چای ماسالا را به انواع مختلفی تقسیم کرد. با این حال چای ماسالا شش مولفه اصلی دارد که تقریبا همیشه در ترکیب این نوشیدنی وجود دارند: آب ، برگهای چای ، شیر ، شکر ، هل و زنجبیل.

اگر بخواهیم چای ماسالا را با نمونه ای در غرب تطبیق دهیم نزدیک ترین ترکیب به آن چای لاته است. البته چای لاته در مقایسه با ماسالا هندی شیرین تر و ملایم تر است.

در ترکیب ماسالا هندی چای پایه معمولا یک چای سیاه قوی مانند چای آسام است، بنابراین ادویه ها و شیرین کننده ها بر ان غلبه نمی کنند. در هندوستان معمولا از نوع خاصی از چای آسام تحت عنوان ” مامری” استفاده می کنند. این چای نسبتا ارزان است و اغلب در هند استفاده می شود. با این حال از چای های متنوعی برای ساختن این نوشیدنی معجزه آسا بهره می گیرند.

بهترین چای ماسالا واراداتی از هند

ماسالا یک چای سنتی ادویه‌دار است که با نسبت های مختلف از ادویه های گرم‌کننده تولید می‌شود. مخلوط ادویه‌جات، به نام “کارا”، با پایه‌ی زنجبیل زمینی و غلاف هل سبز برای تهیه ماسالا استفاده می‌شود.

سایر ادویه‌جات معمولا به کارا اضافه می شود که شامل دارچین، دانه رازیانه ، فلفل دلمه‌ای، جوز هندی، میخک، دانه هل، ریشه زنجبیل، عسل، وانیل و سایر ادویه ها است.

به طور سنتی، هل و زنجبیل یک نت غالب را بازی می‌کنند ، که با سایر ادویه ها مانند میخک یا فلفل سیاه تکمیل می شود. دو مورد آخر گرما را به عطر و طعم اضافه می‌کنند و استفاده از میخک ها در سراسر هند محبوب است. ترکیب سنتی ادویه‌جات اغلب از نظر آب و هوا و منطقه در جنوب و جنوب غربی آسیا متفاوت است.

به عنوان مثال در کشمیر به جای چای سیاه از چای سبز استفاده می شود و از طعم دهنده های لطیف تری بهره می گیرند، مانند: بادام، هل، دارچین، میخک، و گاهی زعفران.

سایر مواد تشکیل دهنده احتمالی عبارتند از: جوز هندی، صدف، هل سیاه، فلفل قرمز، گشنیز، گلبرگ‌های گل رز. مقدار کمی زیره نیز توسط بعضی افراد ترجیح داده می شود.

برای آگاهی از قیمت و خرید بهترین چای ماسالا فله ای واراداتی از هند می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

تولید عمده چای ماسالا

تولید عمده چای ماسالا

به طور سنتی در هند از شیر گاومیش برای تهیه چای استفاده می شود. در خارج از هند معمولاً از شیر کامل گاو استفاده می شود. به طور کلی، چای ماسالا با مخلوط کردن یک قسمت شیر با دو تا چهار قسمت آب ساخته می شود. گرم کردن ترکیب را تا نزدیکی نقطه جوش یا حتی جوشیدن کامل ادامه می دهند.

برخی افراد دوست دارند از شیر غلیظ شیرین شده در چای ماسالا استفاده کنند تا شیرینی آن دو برابر شود. برای کسانی که ترجیح می دهند چای بدون شیر بنوشند ، بخش شیری چای با آب جایگزین می شود.

جوشاندن مخلوط آب و شیر با برگ چای و همراه با شیرین کننده ها و ادویه جات، ساده ترین روش سنتی تهیه چای ماسالا در هندوستان می باشد.این روش ممکن است با توجه به سلیقه یا عرف محلی متفاوت باشد.

به عنوان مثال، بعضی از خانواده ها ممکن است در ابتدا تمام مواد را با هم ترکیب کنند، این مخلوط را به جوش بیاورند، سپس بلافاصله صاف کرده و سرو کنند. دیگران ممکن است این مخلوط را برای مدت طولانی تری نگه دارند ، یا ترکیب آب و برگ های چای را به جوش آورند و فقط ادویه جات را در انتها اضافه کنند.

خریداران چای ماسالا فله ای می توانند به صورت آنلاین و از طریق سایت های اینترنتی شرکت اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایند. چای ماسالا فله ای با قیمت ارزان و در اسرع وقت به دست خریداران شرکت ما در سراسر کشور می رسد.

کیفیت و خواص چای ماسالا

با توجه به ترکیبات متنوعی که در تولید چای ماسالا به کار می رود کیفیت و خواص این چای می تواند از منطقه ای به منطقه ی دیگر متفاوت باشد. اما به طورکلی طبیعت گرم و مقوی ادویه جات به کار رفته سبب می شود چای ماسالا ترکیبی گیرا و انرژی بخش باشد.

خواص ضدعفونی کننده و آنتی اکسیدانی فراوانی که ادویه جاتی نظیر هل، دارچین، زنجبیل و میخک دارند سبب شده کسانی که به درمان های گیاهی علاقه دارند چای ماسالا را به عنوان نسخه شفابخش مصرف کنند.

حضور شیر غلیظ به همراه محتوای کافئین بالای چای سیاه سبب شده ماسالا یک ترکیب متعادل و قدرتمند باشد. البته وجود خواص متعدد این نوشیدنی به شیوه تولید آن نیز بستگی دارد.

یک روش معمول برای تهیه یک فنجان چای ماسالا این است که ابتدا نیمی از فنجان آب را با یک نصف فنجان شیر که در حال حرارت دادن است ترکیب کنید. شکر ممکن است در این مرحله یا بعد از آن اضافه شود. سپس زنجبیل رنده شده  را به مخلوط اضافه کنید. این مخلوط به جوش آورده می شود و سپس یک قاشق چای خوری چای سیاه اضافه می شود.

اگرچه این مواد ممکن است از منطقه به منطقه دیگر متفاوت باشد، ” چای ماسالا ” به طور معمول از زنجبیل خرد شده، هل خرد شده، فلفل دلمه ای، میخک و دارچین تشکیل شده است.

نوشیدنی ماسالا به میزان بسیار زیادی در بین خانواده های جنوب و جنوب شرقی آسیا مصرف می شود.در حالی که بیشتر افراد دوست دارند صبح آن را به همراه صبحانه مصرف کنند ، اما یکی از گزینه های مرسوم پیشنهادی به مهمان نیز می باشد.

ارزان ترین قیمت چای ماسالا فله ای

ارزان ترین قیمت چای ماسالا فله ای

بسیاری از سوپر مارکت های غربی نوعی چای فوری ادویه دار را عرضه می کنند که برای آماده شدن به آب گرم احتیاج دارند.

برخی از سوپر مارکتهای آمریکایی بطری های ” چای ادویه یا ماسالا ” را در کنار گیاهان خشک شده و سایر ادویه جات خود عرضه می کنند. برخلاف مخلوط ادویه های هندی ، آمریکایی ها معمولاً از ادویه جات پودری و گاهی اوقات شکر استفاده می کنند. این مخلوط را می توان در آخرین لحظه به یک فنجان چای از قبل دم کرده اضافه کرد.

بسیاری از تولیدکنندگان غربی از ترکیبات غیر مرسوم مانند وانیل یا شکلات استفاده می کنند و ادویه های سنتی ماسالا نقش کم رنگ تری دارند. حتی برخی از کافی شاپ‌ها در ایالات متحده، نسخه ای از چای ماسالا را با اسپرسو تقویت می‌کنند.

با توجه به گرایش روزافزونی که به مصرف چای ماسالا وجود دارد،شرکت پخش قهوه ؛به عنوان نمایندگی چای ماسالا؛ ارائه کننده ارزان ترین قیمت چای ماسالا فله ای درجه یک و اصل در سراسر کشور می باشد.

برای خرید چای ماسالا فله ای هندی اصل ؛با قیمت ارزان؛ می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.