مقالات

فروش قهوه تانزانیا عمده | مشخصات و ویژگی های طعمی

فروش قهوه تانزانیا

فروش قهوه تانزانیا به دلیل کیفیتی بسیار مرغوب همچون سایر انواع قهوه عربیکا آفریقایی نظیر قهوه کنیا و قهوه اتیوپی متقاضیانی حرفه‌ای دارد.

مزارع قهوه تانزانیا در ارتفاعات رشته‌کوه کلیمانجارو قرار دارند و خاکهای حاصلخیز آتشفشانی شرایطی مساعد فراهم آورده‌اند.

فروش قهوه تانزانیا به صورت عمده

این شرکت پخش به صورت مستقیم، قهوه تولید کشور تانزانیا را به صورت عمده عرضه می‌کند. فروش قهوه تانزانیا به همه‌ی متقاضیان‌ قهوه‌های آفریقایی اصیل و اسپشیال توصیه می‌شود.

این پیشنهاد به دلیل ویژگیها و خواص این محصول است  که در عناوین بعدی توضیح خواهیم داد. اما خریداران عمده در سفارش این محصول از شرکت ما هیچ محدودیتی در میزان حجم نخواهند داشت.

در ضمن اینکه امکان ارسال محموله‌های عمده به سراسر کشور نیز وجود دارد. به علاوه اطمینان داشته باشید به دلیل فروش مستقیم، شما یک محصول باکیفیت را تهیه خواهید نمود.

این محصول توسط این شرکت به صورت کاملا تازه به فروش می‌رسد. در نتیجه خرید محصول تازه‌ی قهوه تانزانیا به مراتب سودآورتر از خرید قهوه سایتهایی نظیر آمازون و علی بابا است.

فرآوری قهوه در کشور تانزانیا

فروش قهوه تانزانیا

شیوه فرآوری قهوه در برجسته‌سازی کیفیت اصیل و ناب قهوه بسیار موثر است. کشاورزان تانزانیایی محصول قهوه را به صورت کاملا شسته فرآوری می‌کنند. این فرآیند سبب ملایم‌تر شدن طعم نهایی قهوه تانزانیا شده است.

در فرآوری به روش شسته ابتدا میوه‌های قهوه را در محفظه‌ای پر از آب به مدت 72 ساعت نگهداری می‌کنند. در اثر فرآیند تخمیر پوسته‌ی میوه قهوه نرم شده و از آن قابل جدا شدن است.

سپس با کندن پوسته‌ی میوه قهوه، دانه‌های قهوه را از آن جدا ساخته و در معرض تابش آفتاب قرار می‌دهند. طی شدن این فرآیندها باعث متعادل شدن بادی و ملایم شدن ته‌مزه‌ی قهوه تانزانیا می‌شود.

بنابراین منطقی است که مراکز فروش قهوه تانزانیا نظر مساعد خریداران متمایل به قهوه‌ی عربیکا ملایم و شیرین را جلب نمایند.

 

ویژگی‌های طعمی قهوه تانزانیا

گفتیم که فرآوری به روش شسته، ملایم‌تر شدن و سبک‌تر شدن کیفیت طعمی قهوه تانزانیا را به دنبال دارد. همین امتیاز مثبت باعث مطلوب‌تر شدن این محصول برای انواع ترکیب قهوه اسپرسو شده است.

اما به طور کلی قهوه تانزانیا یک قهوه اصیل آفریقایی است. در نتیجه طعم کلی آن شرابی‌مانند است و شیرینی مشابه مرکبات را از خود نشان می‌دهد.

ولی ته‌مزه‌های شکلاتی، چای سیاه و بلکبری نیز از آن قابل تشخیص است. بادی این قهوه متوسط و اسیدیتی شرابی‌مانندی دارد. رست مدیوم قهوه تانزانیا سبب آشکار شدن ته‌مزه‌های نارگیلی و آناناسی آن شده و طعم شیرینی مشابه طعم گل سرخ از خود به جا خواهد گذاشت.

 

پخش انواع قهوه تانزانیا

 

هنگام مراجعه به مرکز فروش قهوه تانزانیا ملاحظه بفرمایید که گریدبندی محصول قهوه در کشور تانزانیا مشابه کشور کنیا است.

بنابراین از نظر اندازه، این محصول این چنین دسته‌بندی می‌شود:

  • قهوه تانزانیا AA
  • قهوه تانزانیا A
  • قهوه تانزانیا AB
  • قهوه تانزانیا B

در این میان قاعدتا قهوه تانزانیا AA  از بقیه درشت‌تر و همچنین کیفیت طعمی مرغوب‌تری را داراست. این را هم اضافه کنیم بخشی از محصول قهوه در کشور تانزانیا به صورت پی‌بی(PB) یا پیبری(Peaberry) به ثمر می‌رسد.

در قهوه پی‌بی به جای اینکه یک جفت دانه قهوه رشد کند، تنها یک عدد دانه قهوه رشد می‌کند. به همین دلیل این یک عدد درشت‌تر خواهد بود و پوسته‌ی صاف‌تری دارد. همین امر باعث می‌شود رُست آن، طعم نهایی مرغوب‌تری به قهوه ببخشد.

فروش قهوه تانزانیا عربیکا از این مرکز فروش قهوه به صورت عمده انجام می شود. جهت خرید قهوه عمده می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.