مقالات

فروش قهوه سبز عمده با ارزان‌ترین قیمت در بازار تهران

فروش قهوه سبز عمده با ارزان‌ترین قیمت در بازار تهران

صاحبان مراکز رست و همچنین رستورانها و کافه‌هایی که می‌خواهند محصولی با کیفیت خریداری نمایند، می‌توانند سفارشهای خود را نزد این نمایندگی فروش عمده قهوه سبز ثبت نمایند. این شرکت عرضه‌کننده مستقیم قهوه عربیکا و قهوه روبوستا است. همچنین انواع قهوه برزیل، قهوه هند، قهوه اندونزی، قهوه کلمبیا و قهوه کنیا به فروش می‌رسد.

ما سعی کرده‌ایم قهوه سبز را با تنوع گسترده‌ای عرضه نماییم که طیف گسترده‌ای از ذائقه‌ها و سلیقه‌ها پوشش داده شود. چون قهوه کشت‌شده در مناطق مختلف خصوصیات طعمی متفاوتی دارند. این تفاوت به ویژه پس از رست کردن و دم کردن قهوه بسیار مشهود است.

همچنین انواع مختلف قهوه برای انواع شیوه‌های درست کردن و رست قهوه هم متفاوت عمل می‌کنند. برای قهوه اسپرسو و قهوه ترک به شما پیشنهاد می‌کنیم که قهوه عربیکا را به میزان بیشتری استفاده کنید. همچنین قهوه روبوستا نیز برای پایه اصلی ترکیب قهوه مناسب به نظر می‌رسد. البته اینها مواردی سلیقه‌ای هستند و ممکن شما بیشتر علاقه به یک میکس قهوه پرکافئین مشابه قهوه ویتنام داشته باشید.

در هر صورت با هر نوع سلیقه‌ای و هر نوع شرایطی که ممکن است شما تشخیص دهید، این نمایندگی فروش قهوه سبز عمده آماده است تا سفارش خرید شما را در اسرع وقت به شما تحویل دهد. در ضمن به دلیل فروش فله ای قهوه، قیمت نهایی نیز ارزان‌تر تمام می‌شود.

 

نمایندگی فروش قهوه سبز عمده در تهران

نمایندگی فروش قهوه سبز عمده در تهران

این شرکت با فروش عمده قهوه سبز در تهران آماده عرضه انواع قهوه به خریداران عمده در سراسر کشور است. از طریق دسترسی به سریع‌ترین امکانات حمل و نقل، شما خریداران عمده در هر نقطه کشور که هستید، می‌توانید بدون هیچگونه محدودیتی انواع دانه قهوه را سفارش داده و در محل دریافت نمایید.

با توجه به تقاضای بالایی که در کشور جهت خرید قهوه عمده وجود دارد، لازم است که یک مرکز فروش قهوه سبز عمده ، همه انواع آن را به صورت تازه و باکیفیت عرضه نماید. برای اینکه رست قهوه باکیفیت از آب در بیاید، می‌بایست که قهوه خام تازه باشد. چون ما فروشنده مستقیم و بدون واسطه این محصول هستیم، این اطمینان را به شما می‌دهیم که یک قهوه کاملا مرغوب را از ما خریداری خواهید نمود.

تازگی محصول قهوه هم بستگی به شرایط نگهداری و انبارداری دارد و هم بستگی به شیوه فرآوری آن در مزرعه. محصولات قهوه خام عرضه‌شده توسط این شرکت از تولیدکنندگان معتبری در کشورهای هند، برزیل، اندونزی، کنیا و غیره تامین شده که از پیشرفته‌ترین تجهیزات و استانداردهای لازم بهره‌مند هستند.

اگر می‌خواهید از کیفیت و مرغوبیت قهوه سبز مطمئن شوید، به جنس و رنگ و رایحه‌ی آن توجه کنید. یک قهوه خوب بایستی نه شکننده باشد و نه بسیار نرم. به عبارتی وقتی فرآوری آن بایستی خوب انجام شده باشد. همچنین از یک قهوه سبز مرغوبیت باید بوی تازگی قابل استشمام باشد. در این شرکت همه این معیارها کاملا رعایت شده است.

 

فروش قهوه سبز عمده در انواع مختلف

در مناطق مختلفی از جهان که اغلب در مجاورت مدار استوا یا در نواحی حاره‌ای مرطوب قرار دارند، محصول قهوه کشت می‌شود. البته کشور اتیوپی واقع در قاره آفریقا خاستگاه نخستین قهوه به شمار می‌رود. اما امروزه آمریکای جنوبی، آفریقا و جنوب شرقی آسیا سه منطقه اصلی تولید عمده قهوه هستند.

در این شرکت نیز عرضه محصولات تولیدشده در هر کدام از این نواحی در دستور کار قرار دارد. به عنوان مثال از انواع قهوه آمریکای جنوبی ما موارد زیر را به صورت فله ای به فروش می‌رسانیم:

  • قهوه برزیل
  • قهوه گواتمالا
  • قهوه السالوادور
  • قهوه کلمبیا
  • قهوه مکزیک
  • قهوه پرو
  • قهوه کاستاریکا

آمریکای لاتین بزرگترین ناحیه تولید قهوه در جهان است. فروش قهوه سبز عمده در آمریکای جنوبی یکی از منابع اصلی ارزآوری در این کشورها است. بسیاری از شرکتهای تولید قهوه نیز در این کشورها دفاتر و ادارات و کارخانه‌هایی مستقر کرده‌اند که با کشاورزان محلی همکاریهای نزدیکی دارند.

در قاره آفریقا نیز انواع قهوه عربیکا و قهوه روبوستا به کشت می‌رسد. قهوه آفریقا به نوعی تداعی‌کننده‌ی طعم اصیل قهوه است. در این نمایندگی فروش قهوه سبز عمده انواع مختلف قهوه آفریقایی و عربی عرضه می‌شود:

  • قهوه کنیا
  • قهوه تانزانیا
  • قهوه اوگاندا
  • قهوه اتیوپی
  • قهوه یمن

شرق و جنوب شرق آسیا نیز یکی از قطبهای اصلی کشت قهوه در جهان هستند. همان طور که مطلع هستید بسیاری از انواع قهوه فوری نیز که در بازار عرضه می‌شود از جنوب شرق آسیا و کشورهایی مثل اندونزی و مالزی وارد می‌شود. فروش قهوه سبز عمده آسیایی شامل موارد زیر است.

  • قهوه اندونزی
  • قهوه هند
  • قهوه ویتنام
  • قهوه فیلیپین
  • قهوه چین
  • قهوه مالزی

 

فروش عمده قهوه برزیل

فروش عمده قهوه برزیل

برزیل بزرگترین صادرکننده قهوه و همچنین بزرگترین تولیدکننده محصول قهوه در جهان است. در کشور برزیل انواع قهوه روبوستا و قهوه عربیکا به کشت می‌رسد. مناطق اصلی کشت قهوه در برزیل بیشتر شامل نواحی زیر هستند:

  • میناس گرایس
  • باهیا
  • سائوپائولو
  • اسپریتو سانتو

البته قهوه برزیل چون از بندری به نام سانتوس بارگیری می‌شود و از آنجا به سایر کشورهای جهان ارسال می‌گردد، با نام تجاری قهوه سانتوس نیز بسیار شناخته شده است. در میان مناطق نامبرده تنها منطقه اسپریتو سانتو محل کشت قهوه روبوستا است و سایر مناطق به کشت قهوه عربیکا اختصاص دارد. انواع گونه‌های عربیکا بوربون، تیپیکا، کاتیمور، کاتوای و موراگوگیپ در کشور برزیل تولید می‌شود.

از نظر طعمی قهوه کشور برزیل را با طعمهای ملایم آجیلی، کاکائویی و کاراملی می‌شناسند. فروش قهوه سبز عمده کشور برزیل در این نمایندگی نیز به صورت فله ای صورت می‌گیرد.

پخش عمده قهوه خام کلمبیا

کلمبیا یکی از کشورهای بزرگ تولیدکننده قهوه در جهان است. کلمبیا نیز در آمریکای جنوبی واقع است. اگر چه کشت قهوه در این کشور طی دهه 90 میلادی تحت تاثیر درگیریهای داخلی بوده اما به واسطه سیاستهای اصلاحی دولت و همکاریهای شرکتهای بزرگ قهوه، تولید این محصول رونق تازه‌ای به خود گرفته است.

انواع برندهای استارباکس، مونت هاگن، لاواتزا و ایلی جزو خریداران عمده قهوه کلمبیا هستند. با توجه به کیفیت بالای این محصول، فروش قهوه سبز عمده کلمبیا در دستور کار این شرکت نیز قرار دارد.

قهوه کلمبیا در مقایسه با قهوه برزیل اسیدیتی بالاتری دارد. بنابراین برای ترکیب با آن به عنوان یک مکمل بسیار مطلوب عمل می‌کند. همچنین قهوه کلمبیا از نوع عربیکا به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که قهوه کلمبیا به طور کامل به روش شسته به فرآوری می‌رسد. فرآوری به روش شسته باعث تعادل و ملایم شدن هر چه بیشتر طعم این قهوه شده است.

به خاطر طعم ترکیبی آجیلی و شکلاتی قهوه کلمبیا، این محصول برای پایه قهوه اسپرسو و همچنین برای رست قهوه ترک نیز مناسب است.

عرضه قهوه سبز گواتمالا

 

یکی از کشورهای آمریکای لاتین که البته در آمریکای مرکزی واقع است و قهوه آن بسیار باکیفیت است، کشور گواتمالا است. این کشور نیز اگر چه مساحت کمی دارد، اما به دلیل کیفیت بالای قهوه این کشور، بسیاری از غولهای قهوه جهان در زمینه کشت و تولید قهوه در گواتمالا سرمایه‌گذاری کرده‌اند. به عنوان مثال یکی از بهترین آیتمهای قهوه استارباکس، دانه قهوه گواتمالا است.

فروش قهوه سبز عمده گواتمالا نیز هم اکنون به صورت فله ای برای خریداران عمده در سراسر کشور صورت می‌گیرد و شما می‌توانید جهت سفارش تماس بگیرید.

قهوه گواتمالا نیز از خواصی مشابه قهوه کلمبیا برخوردار است. اما به دلیل کیفیت متفاوت خاکهای زمینهای کشاورزی در این کشور قدری طعم شیرین‌تری دارد و بادی آن بیشتر است.

فروش قهوه سبز عمده هند

فروش قهوه سبز عمده

کشور هند نیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قهوه در جهان است. عمده قهوه در کشور هند در ایالتی با نام کارناتاکا به کشت می‌رسد. قهوه هند را با نامهای تجاری مختلفی همچون قهوه میسور هند و قهوه مانسون مالابار هند می‌توانید در بازار تهیه نمایید. اینها بهترین نمونه های قهوه تولیدی کشور هند هستند.

در کشور هند نیز هر دو نوع قهوه روبوستا و قهوه عربیکا به کشت می‌رسد. قهوه چری هند یکی از شناخته‌شده‌ترین انواع قهوه روبوستا در جهان است که برای مکمل پایه قهوه اسپرسو مورد استفاده قرار می‌گیرد. قهوه هند با انواع قهوه برزیل، قهوه کلمبیا و قهوه کنیا نیز قابل ترکیب است.

لازم به ذکر است که بخش عمده ای از قهوه کشور هند به صورت انواع قهوه فوری نیز فرآوری می‌شود. فروش قهوه سبز عمده هند نیز با بهترین قیمت هم اکنون از طریق این نمایندگی انجام می‌گیرد.

فروش قهوه اندونزی به صورت عمده

قهوه جنوب شرقی آسیا با نام کشور اندونزی شناخته می‌شود. دو جزیره جاوه و سوماترا از مناطق اصلی کشت قهوه در اندونزی هستند. همانطور که می‌دانید قهوه جاوه و قهوه سوماترا خود عناوین دو نمونه مرغوب قهوه به شمار می‌روند.

در کشور اندونزی نیز گونه‌های مختلف قهوه به کشت می‌رسد. طعم عمومی قهوه در کشور اندونزی خاکی‌مانند است و همچون قهوه هند رایحه‌ی مشابه گیاهان دارویی نیز از خود نشان می‌دهد. قهوه اندونزی به تنهایی نیز برای قهوه اسپرسو و قهوه ترک استفاده می‌شود.

فروش قهوه سبز عمده اندونزی برای مصارف مختلف از رست و آسیاب آن برای مصرف معمولی گرفته تا فرآوری آن به صورت قهوه فوری در این شرکت صورت می‌گیرد.

فروش قهوه سبز کنیا

کنیا در قاره آفریقا واقع است. این کشور نیز یکی از تولیدکنندگان بزرگ قهوه عمده است که مشتریان بسیاری دارد. قهوه کنیا را با طعم شیرین میوه‌ای و رایحه‌ی گلی‌مانند می‌شناسند.

عمده قهوه کنیا به صورت طبیعی فرآوری می‌شود و به همین دلیل اسیدیتی آن قدری ترش به نظر می‌رسد. قهوه کنیا به ویژه در ترکیب با قهوه برزیل بسیار خوش طعم به نظر می‌رسد. فروش قهوه سبز عمده کنیا نیز برای خریداران عمده قهوه در ایران توسط این شرکت به صورت مستقیم انجام می‌شود.

فروش قهوه سبز عمده تانزانیا

تانزانیا نیز در مجاورت کشور کنیا واقع است. قهوه روبوستا تانزانیا و قهوه عربیکا تانزانیا دو نوع مرغوب قهوه آفریقایی هستند و برای طرفداران سنتی و قدیمی قهوه‌های آفریقایی بسیار شناخته‌شده هستند.

قهوه تانزانیا رایحه‌ای تنباکویی‌مانند از خود نشان می‌دهد و طعم آن نیز شکلاتی و لیمویی به نظر می‌رسد. بخش قابل توجه قهوه تولیدی در مزارع کشور تانزانیا به روش شسته به فرآوری می‌رسد.

بخشی از قهوه تانزانیا نیز از نوع پی‌بری یا پی‌بی(PB) به ثمر می‌رسد. به این معنی که به جای اینکه میوه این قهوه حاوی یک جفت دانه قهوه باشد، حاوی تنها یک دانه قهوه است. به همین دلیل درشت‌تر است و همچنین پوسته آن نیز صاف‌تر است.  به همین دلیل رست آن بهتر خواهد بود.

فروش قهوه سبز کنیا

عرضه قهوه ویتنام

اگر خریدار عمده قهوه پرکافئین هستید، قهوه ویتنام بهترین گزینه خواهد بود. ویتنام بزرگترین تولیدکننده قهوه روبوستا در جهان است. قهوه روبوستا ویتنام بهترین نمونه قهوه پرکافئین است که می‌توانید در بازار پیدا کنید.

اگر می‌خواهید طعم ترکیب قهوه اسپرسو ترش‌تر و تلخ‌تر به نظر برسد، می‌توانید قهوه روبوستا ویتنام به پایه قهوه عربیکا اضافه نمایید. البته این کاملا سلیقه‌ای است. چه بسا بسیاری دوست دارند که قهوه اسپرسو کاملا از ترکیب قهوه پرکافئین درست شده باشد.

قهوه سبز عمده ویتنام که در این شرکت عرضه می‌شود شامل هر دو نوع قهوه روبوستا و قهوه عربیکا است.

فروش قهوه اتیوپی به صورت عمده

اتیوپی خاستگاه کشت قهوه در جهان است. قهوه کشور اتیوپی به صورت عمده از نوع قهوه عربیکا است. اگر می‌خواهید یک قهوه ترک اصل و درجه‌یک تهیه نمایید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از قهوه تولیدی اتیوپی استفاده نمایید.

فروش قهوه سبز عمده اتیوپی توسط این شرکت کاملا به صورت مستقیم انجام می‌شود. بنابراین از نظر کیفیت مرغوب و کاملا اصل است. قهوه اتیوپی طعمی شیرین مشابه لیمو و پرتقال از خود نشان می‌دهد. انواع قهوه اتیوپی در بازار با عناوین زیر به فروش می‌رسند:

  • قهوه اتیوپی یرگاچف
  • قهوه اتیوپی سیدامو
  • قهوه اتیوپی هرر

برای خرید عمده قهوه اتیوپی که به صورت فله عرضه می‌شود، تنها کافی است با قسمت فروش این شرکت از طریق شماره‌ای که در مطلب ملاحظه‎ می‌فرمایید، تماس بگیرید.

عرضه قهوه خام با ارزان‌ترین قیمت

فروش قهوه سبز عمده در این شرکت علاوه بر تنوع بالا به صورت فله ای و در حجم بالا است. به همین دلیل قیمت نهایی آن کف بازار است. در ضمن به علت فروش مستقیم، دست واسطه ها در افزایشها قیمتها هیچ دخالتی ندارد. در نتیجه خریداران عمده قهوه سبز می‌توانند اصل قیمت را از ما دریافت نمایند.

جهت خرید عمده تنها کافی است که با واحد فروش تماس بگیرید و پس از تکمیل مراحل خرید، در اسرع وقت محموله‌ی مورد نظرتان را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.