مقالات

قیمت ویژه قهوه برزیل ریو

قیمت ویژه قهوه برزیل ریو

قهوه برزیل ریو یکی از قهوه های عربیکای با قیمت مناسب در بازار قهوه ایران محسوب می شود.. اگر از طرفداران این محصول هستید، با ما همراه شوید تا به بررسی اختصاصی قهوه ریو و خصوصیات آن بپردازیم. همچنین در پایان مراکز عرضه عمده آن با قیمت ویژه و ارزان را معرفی خواهیم کرد.

قهوه که در کشور برزیل با نام کافه‌زینیو شناخته می‌شود، بخش بزرگی از فرهنگ برزیل است. برزیل بزرگترین تولید کننده قهوه در جهان است. پس مطمئناً عادت دارند که هر روز، و تمام روز قهوه بنوشند! وقتی به یک خانه برزیلی می‌روید، حتی در روزهای گرم تابستان معمولاً یک فنجان قهوه به شما پیشنهاد می‌شود.

قهوه در برزیل معمولا در فنجان های کوچک اما بسیار غلیظ سرو می شود. برزیل، آمریکا و آلمان با هم 50 درصد قهوه جهان را مصرف می کنند. آنها آنقدر قهوه دوست دارند که ترکیبات قهوه خود را ساده نگه می دارند، مانند پینگادو معروف: قهوه با یک قطره شیر.

قیمت ویژه قهوه برزیل ریو 

ویژگی خاص قهوه برزیل ریو

قهوه ریو یا Rio Minas از خانواده قهوه عربیکاست. کشت این محصول در منطقه میناس گرایس برزیل رونق چشمگیری دارد و هر ساله حجم قابل توجه ای از آن به بازار بین المللی عرضه می شود. شاید برایتان جالب باشد بدانید که کشور برزیل سالیانه حدود 60 درصد از نیاز بازار به قهوه خام و تازه را تامین می کند. دانه های آن بسیار باکیفیت بوده و دارای اندازه های 17 و 18 است.

در کشور برزیل نیز بخشی از قهوه های تولیدی آن به عنوان قهوه های باکیفیت، خاص یا همان اسپشیالیتی شناخته می شود. از مهمترین ویژگی های کیفی و فنی انواع قهوه برزیل ریو می توان موارد و فاکتورهای زیر را نام برد:

  • طعمی شبیه به فندق و شکلات تلخ دارد.
  • اسیدیته آن پایین اما میزان بادی آن بالا است.
  • عطر قهوه ریو مطبوع و شبیه به عطر نعنا است.
  • کافئین موجود در این نوع قهوه 1.14 است.

عرضه قهوه برزیل ریو  400 گرمی

عرضه قهوه برزیل ریو  400 گرمی در بازار عرضه قهوه های وارداتی از برزیل به دو صورت روست شده یا بو داده و دانه های خام صورت می گیرد. قیمت عرضه هر کدام از این محصولات تفاوت های زیادی دارند که بدون شک نوع روست شده آن گران قیمت تر می باشد.

البته قیمت هر کیلو از این محصولات تحت تاثیر درجه کیفی و میزان سفارشات مشتریان می تواند متغیر باشد. انتخاب تامین کننده و فروشنده معتبر نیز نقش مهمی در اطمینان از کیفیت محصول و قیمت خرید آن دارد.

برای خرید قهوه برزیل ریو 400 گرمی بسته بندی شده و ارقام فله ای می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی با فروشندگان و نمایندگان پخش این مرکز در ارتباط باشید. تامین مستقیم و کاهش قیمت در کنار امکان سفارش این محصولات به صورت خام یا روست شده از مزیت های خرید آنلاین به شمار می آیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *