مقالات

مراکز فروش عمده قهوه در تهران+خرید قهوه از کارخانه

فروش عمده قهوه در تهران

سایت قهوه سیراف که متعلق به برشته کاری قهوه ورنا می باشد، یکی از مراکز فروش عمده قهوه در تهران به شمار می رود که از شش سال پیش فعالیت خود را در زمینه رست و فروش انواع دانه قهوه به صورت عمده آغاز کرد.

مراکز فروش عمده قهوه در تهران بیشتر در بازار بزرگ تهران، و بازار نوروزخان واقع شده است. به عبارتی بورس قهوه تهران در این نقطه واقع شده است، از دیر باز تولید کنندگان و تامین کنندگان مواد اولیه مرتبط با صنعت قهوه کشور در بازار نوروز خان گرد هم جمع آمده و بازار قهوه تهران را در این نقطه از شهر تشکیل داده اند.

قاعدتاً همه تولید کنندگان و تامین کنندگان در این نقطه مستقر نیستند، اما بسیاری از قدیمی ترها در این نقطه از بازار بزرگ که بازار عمده فروشی قهوه تهران شده است، حجره و مغازه ای دارند. با پیشرفت تکنولوژی، اینترنت و فضای مجازی تا حدودی بازار سنتی جایگاه خود را از دست داده است. دیگر چون گذشته نیاز نیست که حتما در نقطه اصلی بازار یک محصول مستقر باشید.

امروزه فضای مجازی به گونه ای عمل کرده است که یک گوشی تلفن می تواند هزاران حجره و مغازه را در خود جای دهد و هر کس به فراخور نیازش هر آنچه را که بخواهد از این طریق تامین کند و بسیاری از تولید کنندگان و تامین کنندگان به واسطه این تکنولوژی بازار خود را از این طریق یافته اند.

همچنین بخوانید: چگالی قهوه چیست؟ تفاوت دانه قهوه SB و SHB چیست؟

فروش عمده قهوه در تهران

مراکز فروش عمده قهوه در تهران+خرید قهوه از کارخانه

فروش عمده قهوه در تهران

کلان شهر تهران به علت اینکه پایتخت ایران است تمامی صنایع بزرگ را در خود جمع آورده است. عمده تجار بزرگ، تولیدکنندگان و تامین کنندگان انواع محصولات حتی اگر مرکزیت صنایع آنها در تهران واقع نشده باشد، باز هم دفتری در تهران دارند.

فروش عمده قهوه در تهران نیز به مانند بسیاری از محصولات عمده از دیرباز مورد توجه مصرف کنندگان بوده است. و تمایل برای خرید قهوه از تهران به دلیل مقرون به صرفه تر بودن محصولات و هزینه حمل و نقل ترجیح بسیاری از کافی شاپ ها و قهوه فروشیها بوده است.

مشاهده لیست قیمت قهوه عمده

خرید و فروش عمده قهوه در تهران

یکی از بهترین فرصت ها برای ایجاد درآمد پایدار برای کسانی که خرید و فروش عمده قهوه انجام میدهند ،فروش به فروشگاه های مواد غذایی است. فقط با تعداد انگشت شماری از مشتریان عمده قهوه، می توانید حجم فروش را افزایش دهید، حوزه نفوذ خود را گسترش دهید و مشتریان بیشتری را در بازارهای جدید جذب کنید.

چالش این است که پای خود را وارد کنید.

به سختی می توان به فروشگاه های مواد غذایی دسترسی پیدا کرد. خریداران فروشگاه های مواد غذایی اغلب ده ها محصول را در روز بررسی می کنند. فرو نشاندن مارک های شناخته شده برای قفسه می تواند فروش سختی داشته باشد. و به احتمال زیاد ، مغازه های خواربار فروشی در نزدیکی شما قبلاً با رستری های قهوه رابطه دارند.

با وجود این چالش ها، ورود به فروشگاه های مواد غذایی می تواند راهی قدرتمند و پایدار برای توسعه تجارت شما باشد.

بیشتر بخوانید: همه آنچه که باید در مورد قهوه اسپرسو بدانید!

مراکز فروش عمده قهوه

مراکز فروش عمده قهوه در تهران+خرید قهوه از کارخانه

مراکز فروش عمده قهوه در تهران

برای مراکز فروش عمده قهوه و کسانی که در کار و کسب قهوه هستند همواره سوالات زیادی در رابطه با قهوه وجود دارد:

  • چه تفاوتی بین کاپوچینو و یا اسپرسو و کافی میکس وجود دارد؟
  • چرا قهوه ها دارای رنگ های متفاوتی هستند؟
  • فرق بین قهوه فوری با قهوه پودری در چیست؟
  • کافئین کدام قهوه ها بیشتر است؟
  • آیا بیماران دیابتی مجاز به مصرف قهوه هستند؟
  • یک قهوه خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

این ها سوالاتی است که همواره در ذهن برخی مردم عادی وجود دارد. به صورت کلی و خیلی سریع اگر بخواهیم به این سوالات پاسخ دهیم باید بگوییم: قهوه با توجه به اینکه توسط چه دستگاهی آماده می شود و یا مقدار شیر و شکری که به آن افزوده می شود نام های مختلفی همچون کاپو چینو، کافی میکس، اسپرسو و … می گیرد.

رنگ و طعم قهوه با توجه به کشور و منطقه ای که قهوه در آن تولید می شود متفاوت می باشد. قهوه فوری طی فرایندی که منجر به عصاره گیری قهوه می شود به دست می آید، اما پودر قهوه حاصل آسیاب کردن دانه قهوه است.

کافیین قهوه های روبوستا 3درصد و قهوه های عربیکا 1.5 درصد است، پس قاعدتا قهوه های روبوستا دارای کافیین بیشتری نسبت به قهوه عربیکاست. قهوه برای بیماران دیابتی یا هر بیماری که ممکن است نسبت به کافیین بدنش واکنش خاصی نشان دهد زیر نظر پزشک و با دستور پزشک باید مصرف شود. اما در خصوص خواص قهوه در چربی سوزی و حتی متعادل نگه داشتن قند خون به آن اشاره شده است.

مرکز فروش عمده قهوه ورنا در تهران یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین مراکز خرید و فروش قهوه در ایران و یکی از مراکز پخش قهوه تهران می باشد.

شما می توانید جهت خرید و فروش قهوه و یا طرح هر گونه سوال و پیشنهاد با این مراکز در ارتباط باشید.

خرید اینترنتی قهوه به صورت عمده

فروش عمده قهوه

فروش عمده قهوه در تهران

نمایندگی فروش قهوه  ورنا در تهران، انواع قهوه ها را در سبد کالای خود داشته و خریداران عمده قهوه در هر کجای کشور که باشند می توانند با ارتباط از طریق این نمایندگی، کالای موردنظر خود را خریداری کنند.

مرکز خرید قهوه عمده در تهران

مرکز خرید قهوه عمده سیراف یکی از مراکز اصلی خرید قهوه عمده محسوب می شود که از سال 1396 فعالیت خود را در زمینه رست انواع دانه قهوه آغاز کرده است. در مرکز خرید قهوه عمده سیراف کافی انواع دانه قهوه تازه رست با بهترین کیفیت و قیمت از سراسر جهان در دسترس مشتریان این محصول قرار دارد. 

مرکز خرید قهوه عمده سیراف علاوه بر انواع دانه های قهوه عربیکا و روبوستا چندین نوع قهوه ترکیبی مختص به خود را دارد که با انواع رست و ترکیبات مختلف پاسخگوی نیاز شما می باشد.

جهت استعلام قیمت، ثبت سفارش و خرید انواع دانه قهوه می توانید با شماره های درج شده در وبسایت تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: ۱۰ راهکار برای رفع مشکلات کار با موکاپات

لیست محصولات مرکز فروش عمده قهوه در تهران:

انواع دانه قهوه روبوستا:

دانه قهوه ویتنامقهوه روبوستا
دانه قهوه تانزانیاقهوه روبوستا
دانه قهوه اندونزیقهوه روبوستا
دانه قهوه کامرونقهوه روبوستا
دانه قهوه اوگانداقهوه روبوستا
دانه قهوه پی بی هندقهوه روبوستا
دانه قهوه چری هندقهوه روبوستا
دانه قهوه برزیلقهوه روبوستا
روبوستا چری Aقهوه روبوستا
روبوستا چری AAقهوه روبوستا
روبوستا چری AAAقهوه روبوستا
روبستا کنگوقهوه روبوستا
روبستا پی بی پارچمنتقهوه روبوستا
روبوستا برزیلقهوه روبوستا

انواع دانه قهوه عربیکا :

دانه قهوه برزیل ریوقهوه عربیکا
دانه قهوه اوگانداقهوه عربیکا
دانه قهوه برزیل سانتوسقهوه عربیکا
دانه قهوه گواتمالاقهوه عربیکا
دانه قهوه نیکاراگوئهقهوه عربیکا
دانه قهوه سوماتراقهوه عربیکا
دانه قهوه پلنتیشن هندقهوه عربیکا
دانه قهوه کلمبیا سوپریموقهوه عربیکا
عربیکا پلنتیشن AAقهوه عربیکا
دانه قهوه اتیوپی سیداموقهوه عربیکا
عربیکا اتیوپی دیجیماقهوه عربیکا
دانه قهوه پروقهوه عربیکا
دانه قهوه مکزیکقهوه عربیکا
دانه قهوه کنیاقهوه عربیکا

خریداران عمده قهوه در سراسر کشور می توانند هر محصول قهوه موردنظر خود را از سایت خرید و فروش قهوه عمده خریداری کنند. محصولات این مرکز در بهترین کیفیت و تولیدات روز بوده و مشتریان می توانند با اطمینان خاطر کافی، دانه قهوه خود را انتخاب و خریداری بفرمایند.

بیشتر بخوانید: ۱۰ مشکل رایج در دستگاه های اسپرسوساز؛ عیب یابی دستگاه اسپرسوساز

شماره تماس بازار قهوه تهران

برای ارتباط با بازار قهوه قهوه تهران با شماره 09120602986 تماس بگیرید.

آدرس بازار عمده فروشی قهوه تهران کجاست؟

قهوه سیراف یکی از بزرگ‌ترین عمده فروشان بازار قهوه در تهران است که می توانید سفارشات خود را از سراسر ایران از طریق شماره 09120602986 ثبت کنید.