مقالات

مراکز پخش کپسول قهوه

پخش قهوه کپسولی

پخش قهوه کپسولی از انواع برندهای مرغوب اصل و درجه‌یک با ارزان‌ترین قمیت بازار در این نمایندگی به صورت عمده به فروش می‌رسد. محصولات قهوه کپسولی مخصوص انواع دستگاه‌ها تولید می‌شود.

فروش عمده قهوه کپسولی

تولید قهوه کپسولی  باعث ساده‌تر شدن هر چه بیشتر مصرف قهوه شده است. سبک زندگی‌های امروزی اجازه صرف قهوه به همه افراد را نمی‌دهد. قهوه کپسولی زمان لازم جهت تنظیم و آماده‌سازی میزان قهوه مورد نیاز برای درست کردن با دستگاه اسپرسوساز را کاهش داده است.

همچنین بسته‌بندی مرغوب این نوع قهوه سبب شده محتویات آن همیشه تازه بماند. در ضمن نگهداری قهوه آسیاب‌شده ممکن است قدری زحمت داشته باشد. بسته‌بندی‌های آماده قهوه کپسولی چنین مسائلی را حل کرده‌اند.

هنگام خرید قهوه از مرکز پخش قهوه کپسولی به اطلاعات دستگاه مناسب با آن دقت کنید. چون هر قهوه کپسولی با دستگاه خاصی قابل آماده کردن است. در این مرکز انواع قهوه کپسولی مناسب با دستگاه‌های مختلف عرضه می‌شود.

در ادامه تعدادی از این برندهای معتبر قابل فروش در این مرکز پخش قهوه کپسولی را معرفی می‌کنیم.

 

 

پخش قهوه کپسولی

قهوه کپسولی نسپرسو

این محصول گرچه پرفروش‌ترین در نوع خود نیست. اما به دلیل کیفیت فوق‌العاده از نمونه‌های موفق در بازار قهوه جهان به شمار می‌رود. در سیستم‌های اخیر، دستگاه‌های نسکافه دولچه گوستو بخشی از فروش بازار را از آن خود ساخته‌اند. تشابه اسمی قهوه کپسولی نسپرسو و نسکافه دولچه گوستو گاهی مشکل‌ساز است. دقت کنید کپسول‌های نسپرسو و نسکافه دولچه گوستو به جای یکدیگر قابل استفاده نیستند.

قهوه کپسولی نسکافه دولچه گوستو (Nescafe Dolce Gusto)

لازم به یادآوری مجدد است که نستله مالک هر دو برند نسکافه و نسپرسو است. اما این تشابه نباید باعث شود قهوه کپسولی این دو برند نیز با یکدیگر اشتباه گرفته شوند.

قهوه کپسولی نسکافه دولچه گوستو از بهترین انواع قهوه عربیکا درست شده است.

قهوه کپسولی ورنیانو

قهوه ورنیانو دانه‌های قهوه را از مزارع آمریکای جنوبی، آفریقا و اندونزی تهیه می‌کند. انواع قهوه کپسولی ورنیانو با طعم‌ها و رایحه‌های متفاوت به فروش می‌رسد:

  • بیو (Bio)
  • ماچیاتو (Macchiato)
  • ناپولی (Napoli)
  • اینتنسو (Intenso)
  • عربیکا (Arabica)
  • لانگو (Lungo)
  • دک (Dec)

پخش قهوه کپسولی

قهوه کپسولی چلینی

شرکت قهوه چلینی انواع قهوه کپسولی مناسب دستگاههای نسپرسو و نسکافه دولچه گوستو تولید می‌کند.

انواع قهوه کپسولی چلینی:

  • کاپوچینو کرموسو (Cappuccino Cremoso)
    این محصول طعم کاراملی بسیار غنی دارد. رایحه‌ی هل و شیر تازه در این محصول بسیار مطلوب است.
  • ملودیکو (Melodico)
    این قهوه کپسولی شرکت چلینی از قهوه 100 درصد عربیکا ساخته شده است. شیرینی دلپذیر قهوه برزیل از این محصول قابل تشخیص است.

قهوه کپسولی مولیناری

این نوع قهوه کپسولی ترکیبی فوق‌العاده از رایحه‌، بادی و حس دهانی را در خود گرد آورده است. شرکت مولیناری از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها در بسته‌بندی قهوه کپسولی استفاده می‌کند. با خرید قهوه کپسولی مولیناری، همیشه نوشیدنی تازه قهوه میل کنید.

انواع قهوه کپسولی مولیناری:

  • دکاف (Decaf)
  • کوالیتا اورو (Qualita Oro)
  • 100 % عربیکا (100 % Arabica)

در این مرکز پخش قهوه کپسولی همه انواع برندهای معرفی‌شده با قیمت عمده به فروش می‌رسد.

پخش قهوه کپسولی

پخش قهوه کپسولی

پخش قهوه کپسولی

در این نمایندگی فروش عمده سعی شده همه سلایق در نظر گرفته شوند. بنابراین خریداران عمده می‌توانند جدیدترین محصولات را بدون محدودیت سفارش دهند. در مورد هر کدام از برندها می‌توانید اطلاعات لازم را از تیم فروش دریافت نمایید. با خرید عمده قطعا به قیمتی ارزان‌تر محصول مورد نیازتان را تهیه خواهید نمود.