مقالات

نمایندگی قهوه ایلی در ایران

نمایندگی قهوه ایلی در ایران

اگر جزء مخاطبان خاص قهوه باشید حتما با نام قهوه ایلی illy coffee آشنا هستید. قهوه ایلی محصول یک کمپانی ایتالیایی معروف است که قهوه ایلی را در طی سالیان تاسیس اش تبدیل به یک برند مشهور و معتبر در زمینه تولید محصولات قهوه کرده است.و اکنون نمایندگی قهوه ایلی در سراسر جهان به ارائه این برند مشغولند.

قهوه ایلی که از بهترین دانه های 100% عربیکا تهیه می شود، در سراسر جهان شناخته شده است. قبل از اینکه قهوه به فنجان شما برسد، دانه های قهوه در سفری طولانی بوده اند که از مزرعه ای دور شروع شده است. قهوه ایلی از پیشرفته‌ترین فناوری و تجربه چندین ساله خود برای تبدیل دانه‌های قهوه سبز به ترکیب منحصربه‌فرد illy استفاده می‌کند.

قهوه از چه چیزی ساخته شده است؟ همه می‌دانند که دانه قهوه محصول گیاهی است بنام قهوه، اما این دانه وقتی که از درختان برداشت می‌شود، هیچ شباهتی به دانه‌های قهوه‌ای که در بسته‌بندی معمولی پیدا می‌کنید، نیست. گیاه قهوه درختچه ای همیشه سبز از تیره گیاهی بنام کافیا Coffea است. دانه های قهوه در میوه این درخت که بنام گیلاس قهوه مشهور است شکل می گیرند و رشد میکنند.

قهوه های ایلی از کجا می آیند؟

برای اطمینان از کیفیت بالای قهوه، قهوه ایلی مستقیماً با تولید کنندگان قهوه کار می کند و محصولات خود را از بازارهای تجاری قهوه تهیه نمی کند. هنگامی که محصول خام خریداری می شود، تحت یک فرآیند مرتب سازی کامل قرار می گیرد و از نظر طعم و عطر بررسی می شود. دانه هایی که از نظر ظاهر یا عطر با استانداردهای illy مطابقت ندارند بدون استثنا دور ریخته می شوند.

مناطق استوایی آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی – منطقه بین استوایی سرطان و استوایی برج جدی – بهترین زمین را برای کشت قهوه فراهم می کند. برزیل پیشتاز جهان در تولید قهوه عربیکا است. اندونزی، کلمبیا و هند نیز کشورهای مهم تولید کننده قهوه هستند.

شرایط ایده آل عبارتند از دمای بین 17 تا 30 درجه سانتی گراد، ارتفاع تا 2500 متر از سطح دریا، بارندگی سالانه از 1200 تا 2000 میلی متر و خاک غنی از نظر برخورداری از نیتروژن، پتاسیم و هوموس.

گیاه قهوه در ابتدای فصل بارندگی شروع به شکوفه دادن می کند. میوه های قهوه پس از گل دهی هشت تا نه ماه طول می کشد تا برسند. به دلیل نحوه شکوفه دادن، گیلاس های رسیده و نارس اغلب در یک شاخه یافت می شوند، بنابراین برداشت گیلاس ها یک روش پیچیده است که نیاز به دقت و تمرکز دارد.

نمایندگی قهوه ایلی+ قهوه سیراف

نمایندگی قهوه ایلی در ایران

گونه های مختلف قهوه مورد استفاده در برند قهوه ایلی

انواع مختلفی از قهوه وجود دارد که عربیکا به عنوان بهترین کیفیت شناخته شده است و 59 درصد از کل قهوه تولید شده در سراسر جهان را تشکیل می دهد.

دانه های عربیکا دراز هستند و در وسط آن یک شیار سینوسی وجود دارد. درختان عربیکا بسیار حساس هستند. آنها تغییرات دما را تحمل نمی کنند، به رطوبت زیادی نیاز دارند و فقط در زمین های مرتفع رشد می کنند (مزرعه ها بین 1000 تا 2500 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارند). قهوه تهیه شده از دانه های عربیکا دارای رایحه ای غنی با نت های گلی و طعم نسبتاً شیرین و مخملی با ترشی مطبوع و طعم کاراملی است. عربیکا محتوای کافئین کمی دارد، بین 0.9 تا 1.7٪، به این معنی که یک اسپرسوی ساخته شده از دانه های عربیکا حاوی 60-80 میلی گرم کافئین است.

دومین گونه پس از عربیکا، روبوستا است. از نظر طعم بسیار پایین تر از عربیکا است و همچنین حاوی غلظت بالاتری از کافئین است. قهوه روبوستا طعم تلخی دارد، اغلب تند و قابض است و دارای عطری به سختی قابل درک است. این به دلیل محتوای روغن معطر کمتر آن در مقایسه با عربیکا است. روبوستا عمدتا به شکل خالص خود استفاده نمی شود: از آن برای تهیه قهوه فوری استفاده می شود یا برای کاهش هزینه محصول نهایی به مخلوط قهوه اضافه می شود. گونه سوم قهوه لیبریکا نام دارد که قهوه بسیار بی کیفیتی تولید می کند و به همین دلیل به طور گسترده کشت نشده است.

راز طعم عالی قهوه illy که در تمامی دفاتر نمایندگی قهوه ایلی عرضه می شود در ترکیب منحصربفرد آن از 9 قهوه 100% عربیکا از چهار قاره، نهفته است. که با دقت انتخاب شده و هنرمندانه ترکیب شده اند تا تعادل ایده آل طعم را ایجاد کنند.

نمایندگی قهوه ایلی در ایران

قیمت قهوه ایلی در نمایندگی قهوه ایلی

دفاتر نمایندگی قهوه ایلی

ایتالیا سهم عظیمی را در قهوه های دلچسب و معتبر دنیا متعلق به خودش می داند، از این جهت برند قهوه ایلی نیز با سطحی از کیفیت در طی سال ها اقدام به ارائه ی محصولاتی کرده که همیشه مخاطبان و متقاضیان پر و پا قرص خودش را داشته است.

از این رو در سراسر دنیا شاهد افتتاح نمایندگی های قهوه ایلی بوده ایم. و حتی جالب است بدانید نمایندگی قهوه ایلی در ایران نیز فعالیت هایی دارد. لازم به ذکر است که نمایندگی های اصلی قهوه ایلی در پنج کشور دنیا دارای شعباتی ست، که این 5 کشور عبارت اند از: فرانسه، آلمان، آمریکای شمالی، بنلوکس و اسپانیا. اما دفاتر و نمایندگی های بسیاری در بیش از 140 کشور دیگر در دنیا نیز دارد که علاقه مندان به قهوه ایلی می توانند با مراجعه به آنها به راحتی قهوه مورد نظر شان را با کیفیتی مطلوب تهیه نمایند.

با مراجعه به نمایندگی قهوه ایلی در ایران نیز می توانید با پرس و جوی مختصری در باب محصولات این برند معتبر ایتالیایی متوجه شوید که علت محبوبیت قهوه ایلی خالص بودن و درجه یک بودن دانه های قهوه آن است. قهوه های ایلی از دانه های قهوه عربیکا تولید می شوند.

نمایندگی های فروش قهوه ایلی محصولات قهوه خود را به دو شکل دانه های قهوه و پودر های آسیاب شده ی قهوه به فروش می رسانند. همچنین شما می توانید با توجه به سلیقه و ذائقه ی قهوه تان، انتخاب کنید که کدام یک از درجات روست شده ی محصولات قهوه ایلی، یعنی لایت، مدیوم و دارک را خریداری نمایید.

منبع: https://www.lenmix.com/