مقالات

خرید عمده کافی کریمر با ارزان ترین قیمت در بازار ایران

خرید عمده کافی کریمر

برای خرید عمده کافی کریمر با ارزان‌ترین قیمت در بازار ایران، می‌توانید از نمایندگی‌های شرکت پخش قهوه در سراسر کشور محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید. سایت‌های اینترنتی شرکت ما، همواره بهترین قیمت خرید عمده کافی کریمر را به مشتریان ارائه می‌دهند. در دنیای قهوه، خامه یا ماده‌یِ شیری‌ که به قهوه یا چای می‌افزایند را در اصطلاح “کریمر” می‌گویند.

گزینه‌های به ظاهر بی پایان لبنی و غیر لبنی “کافی کریمر” وجود دارند که می‌توانند طعم هر فنجان قهوه را تقویت نمایند. با این اوصاف و وجود گزینه های بسیار زیاد، ممکن است تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک از انواع کافی کریمر برای شما بهترین است، مشکل باشد.

کریمرهای غیرلبنی، که معمولاً تحت عنوان سفیدکننده‌های قهوه نامیده می شوند، مواد مایع یا گرانولی هستند که برای جایگزینی شیر یا خامه به عنوان افزودنی قهوه، شکلات داغ یا سایر نوشیدنی ها در نظر گرفته شده اند. آنها حاوی لاکتوز نیستند، بنابراین معمولاً به عنوان محصولات غیر لبنی توصیف می‌شوند، اگرچه بسیاری از آنها حاوی کازئین، یک پروتئین مشتق از شیر هستند.

خرید عمده کافی کریمر

مرکز خرید عمده کافی کریمر در ایران

در حال حاضر ، بسیاری از مردم قهوه خود را با محصولاتی که به طور خاص به عنوان کافی کریمر نامیده می شوند غلیظ می‌کنند. این فرآورده ها بصورت پودر قهوه ، مایعات یخ زده و غیره در می‌آیند. بیشتر این گزینه ها غیرلبنی هستند. در حقیقت ، آنها معمولاً به هیچ وجه کرم یا خامه نیستند ، به همین دلیل اغلب به آنها “سفید کننده قهوه” گفته می شود.

این ماده سه مؤلفه اصلی دارد: شکر (یا شیرین کننده مصنوعی) ، روغن و ضخیم کننده. بعضی اوقات شرکت ها تلاش می کنند تا انتخاب خود را از مواد سالم تری صورت دهند، اما اغلب این کار را نمی کنند. به همین دلیل مهم است که هنگام خرید کریمرها مواد تشکیل دهنده‌ی آن ها را بررسی کنید. آن‌ها کمتر  به طور مستقیم از شیر یا خامه واقعی ساخته می شوند.

*کافی کریمرهای مایع و پودری

تفاوت اصلی بین کافی کریمرهای مایع و پودری در نحوه ذخیره آنها است. کافی کریمرهای پودری را می توان در کمد ذخیره کرد و نیازی به یخچال نیست. اما بیشتر مایعات، پس از باز شدن نیاز به یخچال دارند.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]برای خرید عمده کافی کریمر مرغوب با قیمت ارزان می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.[/box]

فروش کافی میت لهستان

فعالیت برخی از بزرگترین کمپانی های ملی و بین المللی قهوه در لهستان سبب شده این کشور در زمینه تولید محصولات کافئین دار به یک برند معتبر تبدیل شود. “موکاته” یکی از مهم ترین برندهای کشور لهستان به شمار می رود که فرآورده های کافئینی مختلفی از جمله کافی کریمر را راهی بازار جهانی قهوه کرده است.

گزینه های متعددی از شیر یا مشتقات شیری وجود دارد که با افزودن آن ها به قهوه می توان کافی کریمر لبنی تولید کرد. هر وقت تصمیم گرفتید خامه یا حتی شیر را به قهوه خود اضافه کنید ، باید در نظر داشته باشید که این باعث می شود ارزش غذایی فنجان قهوه شما به شدت تغییر کند. حتی با اضافه کردن فقط کمی خامه یا شیر به قهوه ، میزان کالری آن افزایش می یابد.

در دنیای کالری ، خامه بدترین مجرم خواهد بود. خامه بیشترین چربی موجود در شیر را دارد ، که به آن قوام می بخشد و باعث می شود قهوه شما بسیار غنی باشد.بسته به نوع شیری که انتخاب می کنید ، میزان کالری شما متفاوت خواهد بود.

خرید عمده کافی کریمر

هیچ مشکلی در لذت بردن از یک فنجان کافی کریمر وجود ندارد ، فقط بخاطر داشته باشید که وقتی کریمر را به فنجان قهوه معمول خود اضافه می‌کنید کالری بیشتری خواهد داشت، بنابراین باید رژیم خود را مطابق با آن تغییر دهید ،خصوصاً اگر سعی در کاهش وزن دارید .

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]سایت های اینترنتی و نمایندگی های شرکت پخش قهوه یک گزینه‌ی معتبر برای خرید عمده کافی میت لهستان با قیمت ارزان می باشند.[/box]

پخش کافی میت هلندی درجه یک

هلند از دیرباز یکی از  کشورهای پیشرو و شناخته شده در تولید محصولات حاصل از فرآوری قهوه و کاکائو می باشد. تولید محصولات لبنی ممتاز و برجسته و فناوری های پیشرفته در زمینه فرآوری قهوه سبب شده هلند مشتقات حاصل از شیر و قهوه نظیر کافی کریمر را در عالی ترین سطح تولید نماید.

کریمر های غیر لبنی اغلب حاوی روغنهای گیاهی هیدروژنه هستند، اگرچه کریمر ها یا سفید کننده های فاقد چربی نیز وجود دارند. سایر ترکیبات بکاررفته شامل شیره جامد غلات و شیرین کننده ها یا طعم دهنده هایی مانند وانیل فرانسوی ، فندق و خامه ایرلندی می باشند. همچنین سدیم کازئینات؛ که یک پروتئین شیر فاقد لاکتوز است؛ نیز می تواند در ترکیب آن ها موجود باشد.

استفاده از یک مشتق شیر باعث می شود تا برخی از افراد این محصول را به عنوان لبنی طبقه‌بندی کنند نه محصولات لبنی.

خرید عمده کافی کریمر

مانند سایر محصولات غذایی فرآوری شده ، نسخه های کم کالری و کم چربی برای کریمر های غیر لبنی موجود است. افراد مبتلا به حساسیت شیر باید بدانند که کریمر های غیر لبنی ممکن است حاوی کازئینات سدیم (یک پروتئین شیر) باشند. سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) اعلام کرده است که محصولات دارای سدیم کازئینات ممکن است حاوی مقادیر کم لاکتوز نیز‌ باشند.

عرضه مستقیم و بلاواسطه محصولات مختلف کافئینی توسط شرکت پخش قهوه، سبب شده تا قیمت خرید عمده کافی کریمر ارزان و به صرفه باشد.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]برای خرید عمده کافی کریمر هلندی به صورت فله و با قیمت ارزان می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.[/box]

عرضه بهترین کافی کریمر فرانسوی

فرانسه و ایتالیا مهم ترین کشورهای اروپایی برای فرآوری قهوه و ایجاد تنوع در محصولات مشتق از قهوه به شمار می آیند. محصولات لبنی مرغوب، ذائقه خاص و هنر فرانسوی ها سبب شده تولیدات مرکب از شیر و قهوه نظیر کافی کریمر فرانسوی مرغوب و بی نظیر باشند.

شیر و قهوه همانطور که می گویند ، مانند نخود فرنگی و هویج ، کنار هم قرار می گیرند و چیزی بهتر از اضافه کردن کمی شیر برای غلیظ کردن فنجان قهوه نیست تا صبح خود را به خوبی شروع کنید. بسته به نوع شیر به کار گرفته شده کیفیت محصولات حاصل از ترکیب شیر و قهوه نظیر کافی کریمر لبنی متفاوت خواهد بود.

خرید عمده کافی کریمر

انواع شیر

  • شیر گاو

شیر گاو رایج ترین شیر مورد استفاده در قهوه است.چگونگی تأثیر آن بر طعم و ضخامت تا حد زیادی بستگی به نحوه پرورش گاوها ، درصد چربی موجود در شیر و تازه بودن شیر دارد.

  • شیر بز

این نوع لبنیات در مقایسه با شیر گاو آسانتر هضم می شود و آن را به شیری مناسب برای نوشیدنی های خانواده قهوه تبدیل می کند.

  • شیر گاومیش یا بوفالو

شیر گاومیش از همه شیرها چرب تر است ، به این معنی که یک طعم و بافت خامه ای را به فنجان قهوه شما اضافه می‌کند.

  • شیر کامل

نسبت به بیشتر شیرها سنگین تر یا چرب تر هستند. این باعث می شود قهوه شما نسبت به بسیاری از گزینه های دیگر خامه ای تر و شیرین تر شود.

  • شیر کم چرب

این شیر تعادل بین شیرینی و ضخامت موجود در قهوه شما را فراهم می سازد، بنابراین می توانید قهوه خود را اندکی مقوی تر سازید و در عین حال به آن چربی و کالری زیادی اضافه نکنید.

  • شیر بدون چربی

این شیر سالم ترین گزینه برای شماست. نسبت به سایر گزینه ها شیرین تر است اما بافت خامه ای در قهوه ی شما ایجاد نخواهد شد.

شرکت پخش قهوه به عنوان نمایندگی محصولات کافئینی فرانسه بهترین قیمت خرید عمده کافی کریمر را در بازار عرضه می‌نماید. جهت ثبت سفارش خود می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

خرید عمده کافی کریمر

خرید کافی کریمر اندونزیایی مرغوب

کشور اندونزی یکی از معدود کشورهایی محسوب می شود که هم در زمینه کشت و تولید قهوه و کاکائو و هم در زمینه ی فرآوری آن ها فعالیت دارد.

اندونزی از بزرگترین تولیدکنندگان دانه های مرغوب قهوه محسوب می شود. از سوی دیگر کمپانی ها و برندهای معتبری همچون نستله بخش مهمی از فعالیت های خود را در زمینه ی تولیدات فرآوری شده از قهوه در این کشور متمرکز نموده اند.

یکی از مهم ترین فرآورده های کافئینی تولید شده در اندونزی انواعی از کافی کریمرها می باشد که بازار گسترده ای به ویژه در خاورمیانه دارند. برند “گود دی”  نیز از دیگر برندهای برجسته و معتبری محسوب می شود که در این زمینه فعال است.

فروش کافی کریمر تولید ایتالیا در ایران

هیچ کشوری به اندازه ایتالیا در زمینه تولیدات مشتق از قهوه دارای تنوع نیست. ذائقه و هنر ایتالیایی ها در زمینه فرآورده های غدایی، فناوری های متعدد در فرآوری و روست قهوه و وجود محصولات لبنی تازه همواره سبب شده ترکیبات حاصل از شیر و قهوه در این کشور متمایز و برجسته باشند.

کافی کریمر در ایتالیا هم به شکل خانگی هم به صورت صنعتی و تجاری تولید می شود و مرغوب و شناخته شده می باشد.

خرید عمده کافی کریمر

*طرز تهیه کافی کریمر خانگی

ساخت کافی کریمر مطابق سلیقه خود و در خانه به طرز شگفت آوری ساده است. ابتدا تمام مواد لازم را جمع کنید. این مواد تعیین کننده طعم نهایی طعم کریمر شما خواهد بود، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر بار مواد با کیفیت بالا را انتخاب کنید.

نوع شیری که انتخاب می کنید بستگی به میل و سلیقه ی خود شما دارد. مواد دیگری احتیاج دارید شامل شیرین کننده ها و طعم دهنده می باشد. برای این کار اگر به دنبال گزینه شیرین کننده طبیعی هستید می توانید از شکر معمولی سفید ، شکر قهوه ای یا حتی عسل استفاده کنید. در صورت نیاز به جلوگیری از میزان قند اضافی ،می توانید یکی از شیرین کننده های مصنوعی موجود را نیز انتخاب کنید. برخی از محبوب ترین گزینه ها جهت طعم دار کردن کافی کریمر شامل وانیل ، فندق ، موکا و دارچین هستند.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]برای خرید عمده کافی کریمر مرغوب و درجه یک ایتالیایی، می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید. و محصول مورد نظر خود را در اسرع وقت و با قیمت ارزان دریافت نمایید.[/box]