مقالات

معرفی 10 سایت خرید قهوه

سایت خرید قهوه

قهوه؛ نوشیدنی که شاید حتی با شنیدن نامش هوس نوشیدن یک فنجان از آن را کنید! همین تقاضای بالا باعث شده که فروشگاه‌های زیادی اقدام به خرید و فروش انواع قهوه ‌کنند. اما آنچه اهمیت دارد، کیفیت بالا و طعم مطلوب این نوشیدنی‌ها است.

چنانچه عبارت خرید قهوه را در گوگل سرچ کنید، احتمالا سایت‌های تخصصی بی‌شماری را در صفحه اول نتایج جستجو مشاهده کنید. به همین دلیل انتخاب بهترین سایت و سفارش قهوه مطلوب ممکن است کمی سخت به نظر برسد. در این مطلب 10 سایت برتر خرید قهوه در ایران را معرفی می‌کنیم که از نظر مشتریان کیفیت و خدمات رضایت‌بخشی داشته‌اند.

10تا از بهترین سایت های خرید قهوه

در ادامه لیست 10 سایت برتر قهوه که به شرح زیر است را معرفی کرده ایم:

  1. قهوه سیراف
  2. کافی استور
  3. قهوه ترنج
  4. دیجی کالا
  5. قهوه ریو
  6. کافی مافی
  7. ملو کافه
  8. کافی تاکسی
  9. قهوه آریا
  10. اوسکافه

در ادامه هرکدام را معرفی کرده ایم.

1. قهوه سیراف

لوگو قهوه سیراف

اگر به دنبال سایتی همه چیز تمام می‌گردید، اما در بین گزینه‌های بالا آن را پیدا نکردید، به شما سایت قهوه سیراف را پیشنهاد می‌دهیم. هر آن چیزی که برای نوشیدن یک فنجان قهوه تازه و خوش‌طعم نیاز دارید را در این سایت پیدا خواهید کرد.

سایت قهوه سیراف از روبوستا و عربیکا گرفته تا برندهای معروف را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. حتی می‌توانید از بین گزینه های موجود، قهوه  ترکیبی دلخواهتان را نیز پیدا کنید. قهوه سفارشی شما قبل از ارسال آسیاب و در نهایت پودر قهوه‌ تازه‌ای را در بسته‌بندی مخصوص تحویل خواهید گرفت. البته خدمات قهوه سیراف به فروش قهوه محدود نمی‌شود.

انواع دستگاه‌های تهیه قهوه، از آسیاب قهوه گرفته تا قهوه ساز و اسپرسوساز از برندهای مطرحی همچون مباشی در فروشگاه قهوه سیراف به فروش می‌رسد. در این وب‌سایت انواع تجهیزات قهوه به صورت اورجینال و با گارانتی به فروش می‌رسند. اگر قصد خرید قهوه به صورت عمده را دارید، این قهوه سیراف شرایط لازم را برای خریدی آسان و به‌صرفه فراهم کرده است.

در نهایت اگر صاحب کافی‌شاپ هستید و نیاز به لوازم کافه و بار دارید، می‌توانید تجهیزات نایاب یا جزئی موردنیازتان را در این سایت بیابید. انواع پیچر، تمپر قهوه، شیکر و… در این سایت قابل سفارش هستند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما می‌رسند.

با بازدید از سایت قهوه سیراف دیگر نیازی به بررسی دیگر سایت ها نخواهید داشت؛ چرا که هر آنچه نیاز دارید را با بهترین کیفیت و قیمت در این سایت پیدا می‌کنید.

2. کافی استور

لوگو کافی استور

فروشگاه آنلاین کافی استور در ابتدای لیست 10 سایت برتر خرید قهوه در ایران قرار دارد؛ زیرا به‌عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین قهوه شناخته می‌شود. این فروشگاه با عرضه قهوه تازه، ارگانیک و آسیاب‌شده در انواع مختلف، یکی از بهترین گزینه‌ها برای دوستداران و طرفداران قهوه است.

اگر می‌خواهید تازه‌ترین قهوه‌ها را به‌صورت ارگانیک سفارش داده و میل کنید، سایت کافی استور بهترین انتخاب برای شما است. اولویت کافی استور رضایت مشتریان عزیز است؛ به همین دلیل شما امکان مشاوره، انصراف از خرید، تغییر دانه قهوه و آسیاب آن را خواهید داشت. کافی استور، تمام تلاش خود را برای بهره‌مندی شما از یک فنجان قهوه خوش‌طعم و دلپذیر می‌کند.

3. قهوه ترنج

لوگو کافه ترنج

دومین سایت برتر خرید قهوه در لیست ما، سایت قهوه ترنج نام دارد که در کنار حفظ کیفیت بالا، قیمت مناسبی برای محصولات خود در نظر گرفته است. قهوه‌های این فروشگاه با دستگاه‌های آسیاب مناسب هر نوع قهوه، آماده می‌شوند و طعم و بوی اصلی خود را حفظ می‌کنند.

دانه‌های قهوه متنوعی با توجه به خاستگاه در این سایت به فروش می‌رسند که می‌توانید بر اساس ذائقه خود، قهوه مورد نظرتان را انتخاب کنید و سفارش دهید. هر نوع قهوه‌ای که سفارش دهید، پس از ثبت سفارش و پیش از ارسال آسیاب می‌شود. این موضوع بر طعم قهوه تأثیرگذار است و به شما امکان بهره‌مندی از یک فنجان قهوه تازه و خوش‌طعم را می‌دهد. به همین دلیل سایت قهوه ترنج به‌عنوان یکی از برترین سایت‌های خرید قهوه بین مردم شناخته می‌شود.

4. دیجی‌کالا

لوگو دیجی کالا

قطعا شما نیز از دیدن نام این سایت در لیست سایت‌های برتر خرید قهوه متعجب نشده‌اید! هر آن چیزی که نیاز داشته باشید، در این فروشگاه اینترنتی بی‌رقیب پیدا می‌شود. بهترین و مرغوب‌ترین قهوه‌ها را در این سایت  پیدا کنید و سفارش دهید. البته خبر بهتر اینجاست که می‌توانید از نظرات مشتریان دیگر نیز کمک بگیرید تا قهوه مناسبی را پیدا کنید.

از دیگر امکانات سایت دیجی کالا این است که می‌توانید سؤالات خود را در مورد قهوه موردنظرتان بپرسید و در اسرع وقت از کارشناسان سایت کمک بگیرید. همچنین در صورت نارضایتی، یک هفته فرصت خواهید داشت تا سفارش را مرجوع کنید و پول خود را پس بگیرید.

5. قهوه ریو

لوگو کافه ریو

فروشگاه آنلاین قهوه ریو نیز به‌عنوان سایت برتر خرید قهوه بین مردم شناخته می‌شود. این وب‌سایت انواع محصولات قهوه را در بسته‌بندی‌های ۲۵۰ گرمی برای استفاده شخصی به شما عرضه می‌کند. همچنین، برای مشاغلی همچون هتل‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها، بسته‌بندی‌های ۱ کیلوگرمی و مجموعه‌ای متنوع از قهوه‌ها در دسترس است.

در فرآیند خرید، شما می‌توانید درصد کافئین قهوه خود را انتخاب کنید و کم یا زیاد بودن آن را تنظیم کنید. همچنین، می‌توانید درجه رست شدن قهوه را از بین گزینه‌های مدیوم و دارک با توجه به دائقه شخصی خود تغییر دهید. همین خصوصیات است که سایت قهوه ریو را از سایر رقبا متمایز کرده ‌است.

خرید از سایت ریو شامل 5 مرحله است. در مرحله اول، شما باید بین یک تا سه نوع قهوه از میان موجودی‌های سایت انتخاب کنید. سپس در مرحله دوم، قهوه‌های انتخابی را با یکدیگر ترکیب می‌کنید. مرحله سوم مربوط به انتخاب دستگاهی است که قصد دارید از آن برای تهیه قهوه استفاده‌ کنید.

در مرحله چهارم، شما باید وزن موردنظر برای بسته‌بندی قهوه خود را بین 250 گرم تا 500 گرم انتخاب کنید. در نهایت و در آخرین مرحله، با توجه به نوع دستگاهی که برای تهیه قهوه خود انتخاب کرده‌اید، نوع و درجه آسیاب قهوه را تنظیم می‌کنید.

یکی از امکانات سایت قهوه ریو، این است که می‌توانید پس از انتخاب و تهیه قهوه مخصوص خود، نامی اختصاصی را نیز برای قهوه خود انتخاب کنید. شاید مراحل خرید قهوه در این سایت کمی پیچیده به نظر برسد، اما خلاقیت سایت قهوه ریو در فروش قهوه باعث شده که طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند.

6. کافی مافی

لوگو کافی مافی

شعار فروشگاه آنلاین کافی مافی، “تأمین نیاز و حفظ سلامتی مشتری” است. این فروشگاه اینترنتی مجموعه‌ای گسترده از محصولات قهوه را ارائه می‌دهد؛ از جمله دانه‌های قهوه، پودر قهوه و قهوه فوری از برندهای معتبر جهانی در دسته‌بندی متنوع.

همچنین در وب‌سایت کافی مافی، می‌توانید مواد خوراکی مرتبط با قهوه و شکلات را نیز سفارش دهید و با چند کلیک ساده، آنها را درب منزل تحویل بگیرید. البته محصولات این سایت محدود به فروش انواع قهوه نمی‌شود. در فروشگاه کافی مافی ‌می‌توانید انواع آسیاب قهوه، دستگاه‌های قهوه‌ساز برقی و گازی و تجهیزات و لوازم مصرفی کافی‌شاپ‌ها را نیز خریداری کنید.

7. ملو کافه

لوگو کافه ملو

فروشگاه تخصصی قهوه ملو کافه مجموعه‌ای وسیع و متنوع از محصولات قهوه را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این فروشگاه به شما این امکان را می‌دهد که هر نوع قهوه‌ای را با قیمتی مناسب سفارش دهید. موجودی‌های ملو کافه شامل مجموعه گسترده و متنوعی از محصولات مربوط به قهوه است؛ از جمله قهوه‌های تک خاستگاه، قهوه‌های ترکیبی، نوشیدنی‌های فوری و پودری، قهوه‌های لیمیتد، قهوه‌های ترک، چای و دمنوش. همچنین می‌توانید انواع دستگاه‌های ساخت و تهیه قهوه را نیز از ملو کافه تهیه کنید.

فروشگاه تخصصی قهوه ملو کافه دارای دو شعبه در تهران است، یکی در خیابان بهار شمالی و دیگری در ضلع جنوب شرقی میدان ولیعصر واقع شده ‌است. قهوه‌های این مجموعه در بسته‌های 250 گرمی عرضه می‌شود.

این مجموعه که از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده است، ترکیب‌های خاص و با کیفیت عالی از قهوه را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. به همین دلیل به‌عنوان یک سایت برتر خرید قهوه در ایران شناخته شده‌ است. همچنین، قهوه‌ شما به‌محض ثبت سفارش و پیش از ارسال آسیاب می‌شود و شما می‌توانید طعم واقعی و تازه قهوه مورد علاقه خود را بچشید.

8. کافی تاکسی

لوگو کافه تاکسی

وبسایت کافی تاکسی به‌عنوان سایتی معتبر برای خرید قهوه، دستگاه‌های قهوه‌ساز و تجهیزات کافی شاپ شهرت دارد. در این وبسایت، شما امکان خرید بهترین برندهای قهوه را دارید. علاوه بر این، محصولاتی چون کپسول قهوه، قهوه‌ ترک، پودر قهوه و قهوه فوری نیز در این سایت قابل سفارش هستند.

مجموعه کافی تاکسی به‌عنوان منبعی تخصصی برای مقایسه و خرید قهوه نیز شناخته می‌شود. در این وبسایت، علاوه بر قهوه، شما می‌توانید دستگاه‌های کاربردی برای دم کردن قهوه یا تهیه سایر مواد خوراکی بر پایه قهوه را نیز سفارش دهید.

برای تماس با فروشگاه کافی تاکسی، شما می‌توانید با شماره‌های تلفن درج‌شده در وبسایت تماس حاصل کنید. همچنین در ساعات غیرکاری، امکان تماس با شماره موبایل موجود نیز وجود دارد. علاوه بر این، می‌توانید از طریق شماره تلگرام و واتس‌اپ با آن‌ها در تماس باشید و از مشاوران مجموعه راهنمایی بخواهید.

این مجموعه فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرد و در سال 1398 فروشگاه آنلاین کافی تاکسی یا “تاکسی قهوه” را راه‌اندازی کرد. در طی این سال‌ها، مجموعه کافی تاکسی موفق به جلب رضایت مشتریان شده و محصولات با کیفیتی را ارائه کرده است.

9. قهوه آریا

لوگو کافه آریا

وبسایت قهوه آریا شعار جالبی دارد: “زندگی کوتاه است، بیدار بمانیم! ” این جمله نشان دهنده اهمیت کافئین و بهره‌گیری از هر لحظه برای انجام کارهایی است که عاشق آنها هستیم.

به‌منظور تحقق این شعار، وبسایت قهوه آریا مجموعه‌ای بی‌نظیر از قهوه‌های تازه و شیرین، تجهیزات قهوه‌سازی، پودر کاکائو، کافی میکس و چای و دمنوش‌های مختلف را ارائه می‌دهد. از طریق این وبسایت، شما می‌توانید محصولات مورد نظرتان را سفارش دهید و در صورت وجود هر گونه مشکل، سفارش خود را مرجوع کنید. بهره‌مندی از قهوه اصیل و خوش‌طعم، تمرکز شما را افزایش می‌دهد و مانع از خواب آلودگی شما می‌شود؛ قهوه آریا نیز به همین منظور باکیفیت‌ترین و اصیل‌ترین قهوه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

از طرفی، این وب‌سایت پس از هر ثبت سفارش برای مشتریان هدایایی و امتیازاتی را در نظر می‌گیرد. ارسال سفارش‌ها در شهر تهران با پیک و در همان روز و در سایر شهرها بنابر انتخاب مشتری، با پست یا تیپاکس انجام ‌می‌شود. این خصوصیات قهوه آریا را به سایت برتر خرید قهوه و متمایز از سایر رقبا تبدیل کرده است.

10. اوسکافه

اگر به دنبال سایتی متفاوت برای خرید قهوه می‌گردید، سایت اوسکافه را شما پیشنهاد می‌کنیم. در این وب‌سایت، شما می‌توانید بهترین پودرهای قهوه عربی و روبوستا را سفارش دهید و طعم بی‌نظیری را از قهوه تجربه کنید. اوسکافه مجموعه‌ای گسترده و متنوع از قهوه فرانسه، قهوه‌های اسپرسو و سایر انواع با کیفیت عالی را به مشتریان با قیمت مناسب عرضه می‌کند.

به‌جز قهوه و محصولات قهوه مرتبط، در اوسکافه دستگاه‌های قهوه‌ساز نیز با بهترین قیمت قابل سفارش هستند. این فروشگاه با داشتن فیلترهای متعدد به شما این امکان را می‌دهد که به‌سرعت قهوه‌ مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و سفارش دهید. این فیلترها گزینه‌های گوناگونی اعم از قیمت، نوع قهوه، برند و روش تهیه دارند که به‌راحتی امکان انتخاب محصول مورد نظر را برای شما فراهم می‌کنند.

اوسکافه در شهر تهران واقع شده و شما می‌توانید با استفاده از شماره‌های تماس موجود در وبسایت با فروشگاه تماس بگیرید و از مشاورین مجموعه راهنمایی بخواهید.

درحال‌حاضر سایت اوسکافه به آدرس ooscafe.com دردسترس نیست؛ به همین دلیل از لینک دادن به سایت خودداری شده است.

خصوصیات بهترین فروشگاه قهوه چیست؟

پس از معرفی بهترین فروشگاه‌های آنلاین قهوه،بیایید با خصوصیات یک سایت برتر خرید قهوه و ویژگی‌هایی که این سایت را از سایر رقبا متفاوت می‌سازد آشنا شوید. مهم‌ترین خصوصیات سایت معتبر برخورداری از نماد الکترونیکی، راه‌های ارتباطی و ارسال مناسب، قیمت مناسب و نام تجاری مشخص است. اما خصوصیات دیگری نیز وجود دارند که قبل از انتخاب سایت، باید در نظر بگیرید.

تنوع محصولات؛ هر آنچه شما نیاز دارید!

یک سایت برتر خرید قهوه، محصولاتی متنوع و باکیفیت از جمله انواع قهوه بر اساس منشأ آنها و درجه رست، انواع تجهیزات تهیه قهوه خانگی و کافی شاپی و سایر محصولات مرتبط را برای مشتریان فراهم می‌سازد. مشتریان در سایت‌های برتر خرید قهوه می‌توانند وسایل موردنیاز خود را برای تهیه یک فنجان قهوه خوش‌طعم فراهم کنند. همچنین انواع قهوه کپسول، دانه قهوه آسیاب‌شده، قهوه آسیاب‌نشده و قهوه‌های فوری از جمله محصولاتی هستند که باید در برترین سایت‌های خرید قهوه موجود و قابل سفارش باشند.

از طرف دیگر، بسیاری از مشتریان براساس سلیقه یا رژیم غذایی خاصی برای خرید قهوه اقدام می‌کنند. به همین دلیل قهوه‌ها باید بر اساس نیاز مشتریان طبقه‌بندی شوند. قهوه ترش، قهوه بدون کافئین، قهوه کافئین بالا، قهوه‌های تلخ یا شیرین و یا قهوه مناسب ورزشکاران و بدون کالری، همه از محصولاتی هستند که باید در سایت‌های برتر خرید قهوه موجود باشند و مشتری بدون نیاز به مراجعه به سایت‌های دیگر، سفارش خود را تکمیل کند.

کیفیت محصولات، حرف اول و آخر را می‌زند!

تمامی محصولات ارائه‌شده در سایت برتر خرید قهوه، باید کیفیت بالایی داشته ‌باشند. به‌عنوان مثال، تجهیزات لازم تهیه قهوه اعم از تجهیزات خانگی و کافی شاپی باید دارای ضمانت باشند و در صورت نارضایتی و هر گونه مشکل، مشتری بتواند سفارش خود را مرجوع کند.

همچنین، تمامی قهوه‌های ارائه‌شده در این گونه سایت‌ها باید اصل باشند و طعم و بوی اصیل قهوه مرغوب را حفظ کنند. بسیاری از افراد قهوه خود را بدون افزودنی‌های دیگر اعم از شیر و شکر مصرف می‌کنند؛ به همین دلیل باید طعم قهوه به‌تنهایی نیز دلپذیر باشد و طعم یا بوی بدی نداشته ‌باشد.

تازه بودن قهوه

تازگی قهوه‌های ارائه‌شده در یک فروشگاه آنلاین، مهم‌ترین نکته‌ای است که این فروشگاه را به سایت برتر خرید قهوه و متفاوت از رقبای دیگر تبدیل می‌کند. اگر خودتان در خانه قهوه را آسیاب کرده و قهوه‌ها را به‌صورت دانه‌ای و آسیاب‌نشده تهیه می‌کنید، توصیه می‌شود که قهوه را زمانی که برای مصرف نیاز دارید، آسیاب کنید.

اما اگر شرایط لازم برای شما فراهم نیست، حداقل باید اطمینان حاصل کنید قهوه‌ای که برای شما ارسال می‌شود حداکثر چند روز قبل از رسیدن به‌دست شما آسیاب و تهیه شده ‌است. زیرا بعد از گذشت چند ماه، طعم و عطر قهوه ضعیف می‌شود و کیفیت آن نیز تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد. به‌عبارت دیگر، از تاریخ تولید قهوه مرغوب نباید بیشتر از 4 ماه گذشته باشد تا بتوانید از طعم و عطر قهوه اصیل و خوش‌طعم بهره‌مند شوید.

امکان اعمال سلیقه مشتری در درجه رست و ترکیب دانه قهوه

یکی دیگر از مواردی که سایت برتر خرید قهوه باید رعایت کند، امکان اعمال سلیقه مشتری در انتخاب درجه رست قهوه و ترکیب دلخواه قهوه‌ها بر اساس درصد و منشأ آن‌هاست. طعم نهایی قهوه و درجه آسیاب آن تا حدودی سلیقه‌ای است و هر قهوه‌ای به درجه رست خاصی نیاز دارد. به همین دلیل، این شرایط باید وجود داشته‌ باشد که مشتری بتواند به قهوه مطلوب و مورد نیاز خود دست پیدا کند.

ضمانت محصول و امکان مرجوع سفارش

از خصوصیات سایت برتر خرید قهوه، امکان مرجوع کردن سفارش و ضمانت محصولات است؛ زیرا مشتری باید از اصل بودن محصولات و مرغوبیت قهوه‌ها اطمینان حاصل کند. همچنین، در صورتی که نارضایتی وجود داشته‌ باشد، سایت خرید قهوه موظف است که در صدد جبران برآید و مشتری بتواند در چنین شرایطی سفارش را مرجوع کرده و تعویض کند یا پول خود را پس بگیرد. این موضوع، سایت شما را متمایز از رقبای دیگر می‌سازد و محبوبیت فروشگاه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

پشتیبانی محصول

از جمله خدماتی که سایت برتر خرید قهوه باید ارائه دهد، امکان پشتیبانی مشتریان و راهنمایی آنها برای خرید محصولات موردنظر و یا برطرف کردن ابهامات در مورد محصول است. بسیاری از افراد در مورد قهوه‌های مختلف و یا دستگاه‌های تهیه قهوه آگاهی لازم را ندارند. به همین دلیل فروشگاه باید تا جای ممکن مشتریان را در این زمینه راهنمایی کند و باعث شود که مشتری خرید خوبی داشته و از خرید خود راضی باشد. این امر مشتری را به مشتری وفادار تبدیل می‌کند و محبوبیت فروشگاه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

راه‌های متنوع ارسال محصولات

از جمله امکاناتی که سایت برتر خرید قهوه باید داشته ‌باشد، وجود راه‌های ارسال متنوع است. ارسال در همان شهر باید توسط پیک انجام شود تا مشتری بتواند در اسرع وقت سفارش خود را تحویل بگیرد. همچنین مشتریان سایر شهرها نیز باید بتوانند از طرق مختلفی از جمله پست یا تیپاکس سفارش خود را تحویل بگیرند. بسیاری از سایت‌ها شرایط فروش قهوه به مشتریان در سایر شهرها را ندارند؛ این موضوع باعث کاهش مشتریان و به دنبال آن کاهش محبوبیت فروشگاه خواهد شد.

چگونه قهوه خوبی را تهیه کنیم؟

برای خرید قهوه مرغوب، تنها آشنایی با بهترین سایت‌ها و خرید از سایت برتر خرید قهوه کافی نیست. برای اینکه بهترین قهوه را برای خود و دستگاه مورد نظرتان خریداری کنید، باید خصوصیات قهوه مرغوب و درجه مناسب رست قهوه را بدانید. در ادامه با خصوصیات قهوه مرغوب آشنا خواهید شد:

  1. یکی از مهمترین نکات قهوه مرغوب، عطر آن است. هنگام باز کردن بسته قهوه، بویی خاص، مطبوع و تازه باید حس شود. این موضوع نشان‌دهنده تازگی و کیفیت قهوه است.
  2. یکی دیگر از نکات خرید قهوه خوب، تازه و ارگانیک بودن آن است. هنگام سفارش باید به اطلاعاتی مانند زمان آسیاب‌شدن قهوه دقت کنید. اگر خودتان توانایی آسیاب کردن قهوه را ندارید، باید مطمئن شوید که قهوه به‌تازگی آسیاب شده و تاریخ تولید و بسته‌بندی آن نیز مشخص است. انواع سایت برتر خرید قهوه، قهوه را بلافاصله پس از ثبت سفارش و پیش ارسال آسیاب می‌کنند تا تازگی محصول حفظ شود؛ این موضوع باعث افزایش رضایت مشتریان خواهد شد.
  3. نکته دیگری که هنگام خرید قهوه باید به آن دقت کنید، بسته‌بندی محصول است. قهوه‌های باکیفیت معمولاً در بسته‌بندی‌هایی دارای سوپاپ هستند که گاز مضر را از داخل بسته خارج کرده و از ورود هوا به داخل بسته را جلوگیری می‌کنند. این موضوع نیز به‌تازگی و حفظ طعم و عطر قهوه کمک می‌کند. به همین دلیل سایت برتر خرید قهوه باید محصولات خود را در بسته‌بندی مناسب عرضه کند تا مشتریان در سراسر کشور بتوانند از مرغوبیت قهوه لذت ببرند و از سفارش خود رضایت کافی داشته ‌باشند.
  4. توجه به منطقه کشت قهوه نیز از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته ‌باشید. قهوه برخی از مناطق عطر و بوی مطبوع‌تر و اصیل‌تری دارند و طرفداران آنها نیز بیشتر است. مناطقی مانند ویتنام، اتیوپی، برزیل و… بهترین قهوه‌های دنیا را تولید می‌کنند و خرید این قهوه‌ها شما را از نوشیدن یک فنجان قهوه خوش‌طعم و اصیل بهره‌مند می‌کند.

نتیجه گیری

اگر قصد خرید قهوه آنلاین دارید می توانید سایت های ذکرشده در بالا را بررسی کنید و قهوه مدنظرتان را در آن ها جستجو کنید. به عنوان مثال شاید شما قصد خرید قهوه ترکیبی روبوستا-عربیکا را با درصد خاصی داشته باشید که در خیلی از سایت ها چنین قهوه ای برای فروش نباشد. ما سعی کردیم سایت های معتبر را برای خرید قهوه معرفی کنیم، آن هایی که چندین سال است نام و آوازه ای در این صنعت دارد و توصیه ما خرید قهوه از سایت های تخصصی است. اگر تجربه ای در این خصوص دارید با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

بهترین سایت خرید قهوه عمده چیست؟

اگر به دنبال یک سایت مطمئن برای خرید قهوه فله هستید پیشنهاد ما خرید از سایت قهوه سیراف است که می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره 09120602986 تماس بگیرید.

بهترین سایت خرید قهوه ارزان کدام است؟

تقریباً قیمت قهوه بین تمام سایت ها یکسان است اما کیفیت قهوه ها کاملاً فرق دارد. شما می توانید سایت قهوه سیراف و چندسایت دیگر را بررسی کنید و از هرکدام که ارزان تر بود خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *