مقالات

شرکت پخش عمده قهوه برند

پخش عمده قهوه برند ارزان‌ قیمت از طریق مراکز فروش قهوه در بهترین بسته‌بندی و با بهترین کیفیت و تهیه‌شده در کشورهای اروپایی صورت می‌گیرد.

فروشگاه‌های قهوه تنها عرضه‌کننده دانه خام یا رُست‌شده معمولی که مستقیم از کشورهای تولیدکننده قهوه وارد شده نیستند.

پخش عمده قهوه برند

فروش قهوه برند

قهوه برند در اصل به انواعی از قهوه گفته می‌شود که به صورت بسته‌بندی شده و با نام تجاری به فروش می‌رسد. این نوع قهوه‌ها معمولا به این دلیل که تحت شرایط بسیار پیشرفته فرآوری شده‌اند، کیفیت بالایی دارند.

قهوه برند از نظر قیمت نیز مناسب است. هم اینکه خریدار عمده اطمینان لازم را دارد که محصول مورد نظرش طی چه فرآیندی به تولید رسیده است.

قهوه برند درجه یک کاملا مشخص است که در کدام کشوری به کشت رسیده است. به علاوه اینکه با اطلاعاتی که بر روی بسته آن درج شده، می‌توانید بدانید چه ترکیبات و ویژگی‌هایی دارد.

پخش عمده قهوه برند

قیمت قهوه برند اصل

قیمت روز انواع قهوه از طریق مراکز پخش عمده قهوه برند قابل دسترسی است. قیمت قهوه برند بستگی به کشور محل تولید، ارویجین یا ترکیب قهوه و همچنین کیفیت آن بستگی دارد.

قهوه برند با قیمت مناسب و ارزان که توسط مرغوب‌ترین تولیدکنندگان اروپایی به عرضه رسیده، در شرکت‌های پخش عمده قهوه برند موجود است.

هر کدام از برندها ویژگی‌های خاصی دارند. در سال 2019 طی یک نظر سنجی بهترین قهوه‌های برند از نظر مصرف‌کنندگان به ترتیب زیر اعلام شدند:

  • استارباکس(Starbucks)
  • لاواتزا (Lavazza)
  • فولگرز(Folgers)
  • ماکسول(Maxwell House)
  • ایلی(illy)
  • کافه کولت(Koffe Kult)
  • دیث واش(Death Wash)

پخش عمده قهوه برند

خرید عمده قهوه برند

هنگام مراجعه به مراکز پخش قهوه برند علاوه بر اطلاعات مربوط به برند لازم است راجع به خود قهوه‌ نیز مواردی را بدانید:

  • نوع قهوه: عربیکا یا روبوستا
  • اسیدیتی و میزان تلخی یا شیرینی طعم قهوه
  • سینگل اوریجین یا ترکیبی: برخی قهوه‌های برند تنها از یک نوع مشخص قهوه تهیه شده‌اند. مثلا در بسته‌بندی تنها دانه یا پودر قهوه کلمبیا وجود دارد. برخی از قهوه‌های برند نیز ترکیبی از چند نوع متفاوت قهوه را بسته بندی کرده‌اند. مثلا قهوه کنیا و برزیل را ممکن است ترکیب کرده باشند.

پخش عمده قهوه برند

پخش عمده قهوه برند

نمایندگی‌های آنلاین قهوه بهترین و رایج‌ترین مراجع تهیه انواع برندهای معتبری‌اند که نام برده شدند.

برخی از برندها مثل ایلی و لاواتزا دانه قهوه را از کشورهای تولیدکننده وارد و سپس بسته‌بندی می‌کنند. برخی از برندها نیز مستقیم از خود کشور تولیدکننده قهوه اقدام به بسته‌بندی و ارسال محصول می‌نمایند.

همه‌ی این اطلاعات در سایت فروش آنلاین قهوه موجود است. همچنین دسترس‌پذیری انواع امکانات حمل و نقل سبب شده با کمترین هزینه بتوانید محصول برند مطلوبتان را در حجم‌های بالا در هر محلی که هستید، دریافت نمایید.