مقالات

فروش کافی میت سوپر مالزی به صورت عمده در بازار ایران

فروش کافی میت سوپر مالزی به صورت عمده در بازار ایران با قیمت استثنایی توسط شرکت پخش قهوه انجام می‌شود. کافی میت سوپر مالزی به انواع یک افزودنی ویژه قهوه و چای جایگاه ویژه ای در سبد مصرفی طرفداران نوشیدنی‌های کافئین‌دار دارد. کیفیت بالا، رعایت استاندرادهای بهداشتی و برآوردن نیازهای ذائقه‌ای مشتریان، سبب شده این محصول فروش بالایی در بازار قهوه و چای داشته باشد.

کمپانی های بزرگ تولید قهوه جهت ایجاد تنوع در طعم و مزه انواع قهوه، محصولات متنوعی را راهی بازار نموده اند. این امر به ویژه در مورد انواع قهوه فوری که دامنه ی طعم و عطری گسترده ای ندارند رایج است.

بنا به ذائقه افراد و رژیم های غذایی متنوعی که در سراسر جهان وجود دارد انواع متنوعی از افزودنی ها برای طعم بخشی به نوشیدنی ها وجود دارد. در هندوستان و بریتانیا از دیرباز عادت دارند که به چای و قهوه خود شیر اضافه نمایند. اضافه کردن انواع ادویه جات و ترکیبات معطر به قهوه در نواحی جنوب شرق آسیا،ترکیه و مکزیک سابقه بسیار طولانی دارد.

امروزه و با افزایش روزافزون قهوه و به خصوص قهوه های فوری، میزان تولید این افزودنی ها نیز توسط کمپانی های تولید قهوه افزایش یافته است. دامنه طعمی، عطری و حتی رژیمی این ترکیبات در حال گسترش است و شرکت های مختلف در صدد هستند تا از این طریق طیف مشتریان و مصرف کنندگان خود را افزایش دهند.

کافی میت سوپر مالزی اصل با قیمت عمده و با کیفیت استثنایی توسط نمایندگی شرکت پخش قهوه عرضه می شود و شما می‌توانید بصورت آنلاین و از طریق سایت های اینترنتی شرکت محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

کافی میت سوپر مالزی

عرضه مستقیم کافی میت سوپر مالزی

کافی میت به عنوان یک کریمر، اولین بار توسط شرکت نستله راهی بازار شد. در حقیقت کافی میت یک کریمرِ فاقد لاکتوز می‌باشد. لاکتوز قند ساده ای است که در شیر و مواد لبنی وجود دارد. بنابراین کافی میت یک کریمر غیرلبنی است. 

کریمرهای های غیر لبنی، معمولاً تحت عنوان سفید کننده چای یا سفید کننده قهوه نیز نامیده میشوند که به شکل مایع یا گرانولی می باشند. این ترکیبات به جای شیر یا خامه به عنوان افزودنی قهوه ، چای، شکلات داغ یا سایر نوشیدنی ها استفاده می شوند.

 کریمرها حاوی لاکتوز نیستند ،بنابراین معمولاً به عنوان محصولات غیر لبنی توصیف می شوند، اگرچه بسیاری از آنها حاوی کازئین می باشند. کازئین یک پروتئین مشتق از شیر می باشد. محصولات گرانولی یا پودری نیازی به یخچال ندارند و در مکان هایی که فاقد یخچال هستند قابل استفاده و ذخیره می باشند.

کریمرهای غیر لبنی مایع باید بعد از باز کردن محکم بسته شوند و در یخچال نگه داری شوند. برخی از کریمرهای غیر لبنی حاوی شیرین کننده ها و طعم دهنده هایی مانند وانیل و فندق هستند. مانند سایر محصولات غذایی فرآوری شده، نسخه های کم کالری و کم چرب کریمرهای غیرلبنی نیز موجود می باشد.

کافی میت سوپر مالزی به عنوان یک برند معتبر، در بازار چای و قهوه ایران جایگاه ویژه ای دارد. برای خرید عمده کافی میت سوپر مالزی با قیمت ارزان می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

کافی میت سوپر مالزی

کافی میت عمده با بهترین کیفیت

مالزی از جمله کشورهایی محسوب می گردد که جایگاه ویژه ای در تولید کاکائو و قهوه دارد. کمپانی ها و برندهای معتبری در مالزی در زمینه تولید نوشیدنی های کافئین دار و محصولات متنوع دیگری که بر پایه قهوه و کاکائو حاصل می شوند، فعالیت می‌کنند.

شکلات، پودر کاکائو، قهوه های فوری، هات چاکلت، کریمرها، کافی میکس و کافی میت از جمله ی این محصولات محسوب می گردند. برند سوپر مالزی بسیاری از محصولات مذکور را با بالاترین کیفیت تولید و راهی بازار می نماید. کافی میت سوپر مالزی به عنوان یکی از محصولات با کیفیت این برند، در بازار ایران از جایگاه فروش و مصرف ویژه ای برخوردار می باشد.

اما به چه دلیل مالزی در این زمینه یک کشور پیشرو و ممتاز محسوب می گردد. این امر تا حدود زیادی به موقعیت جغرافیایی این کشور باز می گردد.

 مالزی در ناحیه جنوب شرق آسیا، در همسایگی اندونزی و نزدیک به کشورهایی نظیر ویتنام و هندوستان قرار دارد. ناحیه ای که بخشی از کمربند قهوه‌ی جهان به شمار می رود.

ویتنام یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دانه قهوه روبوستا در جهان به شمار می رود. اندونزی نیز علاوه بر تولید بیشترین میزان کاکائو در آسیا یکی از بزرگترین صادرکنندگان قهوه به شمار می رود که هر دو دانه قهوه و عربیکا را تولید می نماید.

مالزی در کنار تولید قهوه و کاکائو یکی از بزرگترین واردکنندگان قهوه و کاکائو از کشورهای مذکور محسوب می شود. کاکائو و قهوه وارد شده و فرآوری شده و در قالب انواع قهوه فوری، شکلات، هات چاکلت، کافی میکس و کافی میت صادر می گردد.

کافی میت سوپر مالزی بصورت فله و با رعایت بالاترین سطح استاندرادهای بهداشتی و توسط نمایندگی های شرکت پخش قهوه در سراسر کشور توزیع می گردد. برای خرید این محصول می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

کافی میت سوپر مالزی

فروش کافی میت کیلویی سوپر مالزی با قیمت ارزان

 مالزی، علاوه بر تولید قهوه، مقدار قابل توجهی کاکائو نیز تولید می‌کند. آنچه که باعث شده این محصولات در این ناحیه به شکل گسترده ای کشت شوند، شرایط اقلیمی خاص حاکم بر منطقه می باشد.

در این نواحی خاک های غنی آتشفشانی به وفور یافت می شوند. بارش کافی باران تقریبا در تمام طول سال ادامه دارد و گرمای ملایمی بر منطقه حکمفرماست. مزارع کشت قهوه تحت سایه درختان موز قرار دارند و شرایط ایده آلی برای پرورش وکشت قهوه با کیفیت فراهم شده است.

در حقیقت ناحیه جنوب شرق آسیا قطب تولید دانه قهوه قهوه روبوستا به شمار می رود. با این حال حجم بالایی از دانه های عربیکا نیز کشت و تولید می شوند.

دانه های قهوه عربیکا دارای طعمی شیرین تر و نرم تر بوده و دارای تون های شکری و میوه ای هستند. دانه ها فول بادی بوده و عطر و طعم پیچیده ای داشته و در مقایسه با روبوستا اسیدیته آنها بالاتری دارند.

دانه های قهوه روبوستا در مقایسه با عربیکا طعم قوی‌تر و گزنده‌تری دارند و همراه با ته مزه‌ی بادام زمینی هستند. دو برابر عربیکا کافئین دارند و به همین دلیل تلخ تر هستند و به طور کلی در مقایسه با عربیکا دارای کیفیت پایین تری می باشند.

 با این حال برخی از  انواع روبوستا که به ویژه در ناحیه جنوب شرق آسیا به عمل می آید به دلیل داشتن عطر و طعم عمیق و حالت کرمی که به ویژه در اسپرسو ها ایجاد می نمایند بسیار پرطرفدار می باشند.

فروش کافی میت کیلویی سوپر مالزی با قیمت ارزان توسط نمایندگی پخش قهوه فرصتی استثنایی را برای کافه داران و بنکداران در سراسر کشور فراهم نموده است. برای سفارش و خرید کافی میت سوپر مالزی کیلویی می توانید از طریق سایت های اینترنتی شرکت اقدام نمایید. محصول مورد نظر پس از ثبت سفارش، در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

کافی‌ میت سوپر مالزی

ویژگی های طعمی کافی میت سوپر مالزی

به دلیل عدم وجود مزارع و خاک مناسب کافی، مالزی در مقایسه اندونزی و ویتنام به مراتب میزان قهوه کمتری تولید می کند. اما مالزی بیش از آنکه یک تولید کننده قهوه و یا حتی کاکائو باشد یک مرکز فرآوری عظیم محسوب می شود.

مالزی بزرگترین آسیاب کننده کاکائو در آسیا به شمار می رود. به همین دلیل پودر، شکلات و هات چاکلت با کیفیتی را راهی بازار می نماید. افزودنی‌های چای و قهوه نظیر کافی میت و کافی میکس و نوشیدنی های مبتنی بر قهوه نظیر انواع قهوه های فوری با کیفیت بالا و تحت عنوان برندهای برجسته و معتبر در مالزی تولید می شوند.

 کافی میکس و کافی میت سوپر مالزی از جمله پرفروش ترین محصولاتی محسوب می شوند که در این حوزه تولید شده و راهی بازار می شوند.

کافی میت اصولا از ترکیب سه ماده حاصل می گردد: ذرات جامد شیره یا شهد ذرت ، روغن گیاهی هیدروژنه و سدیم کازئینات. سدیم کازئینات، نوعی کازئین است که از شیر مشتق می شود.کازئین یک جز ضروری کریمرها می باشد اما به دلیل عدم وجود لاکتوز، کریمرها غیرلبنی محسوب می شوند.

مقادیر کمی دی پتاسیم فسفات و آلومینیوم سیلیکات و همچنین مقادیری از مونو و دی گلیسریدها نیز به ترکیب کافی میت افزوده می شوند. این مواد سبب می شوند با افزودن کافی میت به درون چای یا قهوه بصورت یکنواخت و یکپارچه باشد و حالت لخته شدن ایجاد نگردد.

کافی میت سوپر مالزی با ویژگی های طعمی فوق العاده و با قیمت استثنایی، هم اکنون توسط نمایندگی شرکت پخش قهوه در سراسر کشور عرضه می گردد. برای خرید این محصول می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.