مقالات

برندهای معروف قهوه

برندهای معروف قهوه

در محبوبیت نوشیدنی قهوه شکی وجود ندارد. طبق آمارها تقریبا چیزی در حدود 30 تا 40 درصد مردم دنیا از این نوشیدنی گرم به صورت منظم استفاده می‌کنند. عطر و طعم قهوه برای بسیاری از افراد اعتیادآور است؛ البته اعتیاد از نوع مثبت! به همین دلیل آشنایی با برندهای معروف قهوه از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مطلب قصد داریم به معرفی برندهای معروف قهوه در دنیا بپردازیم.

10 برند معروف قهوه در دنیا

بیشتر افرادی که عاشق طعم و عطر این نوشیدنی هستند از فواید آن برای سلامتی آگاهند. با این حال برندهای کمی در دنیا وجود دارند که قهوه اصل و باکیفیت ارائه می‌دهند. به همین دلیل شناخت این برندها از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه با 10 مورد از معروف ترین برندهای قهوه جهان آشنا خواهید شد.

10. دانکین

لوگوی برند قهوه معروف دانکین

شرکت دانکین (Dunkin) درآمد سالانه 1.3 میلیارد دلاری دارد. این شرکت ابتدا تحت عنوان رستوران خدمات سریع در سال 1950 شروع به کار کرد. با این حال بعدها تغییر نام داد و تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید نوشیدنی در آمریکا و جهان شد. این برند در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های قهوه و دونات محسوب می‌شود که در 45 کشور دنیا، بیش از 12 هزار شعبه فعال دارد. قهوه‌های این برند 100 درصد از دانه‌های عربیکا هستند. به همین دلیل در فهرست معرفی برندهای معروف قهوه در دنیا قرا گرفته است.

9. لاوازا

لوگوی برند قهوه معروف لاوازا

لاوازا (Lavazza) یکی از تولیدکننده‌های ایتالیایی قهوه است که درآمد سالانه 1.74 میلیارد دلاری دارد. این شرکت قدمت بالایی دارد و اولین بار در سال 1895 معرفی شد. دفتر مرکزی لاوازا در تورین ایتالیا قرار دارد. محصولات این شرکت در حال حاضر در بیش از 90 کشور دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند. کیفیت این قهوه با سبک زندگی مجلل ایتالیایی بسیار سازگار است. به همین دلیل رده نهم معرفی برندهای معروف قهوه در دنیا را به خود اختصاص داده است.

8. فولگرز

لوگوی برند قهوه معروف فولگرز

یکی دیگر از برندهای قدیمی قهوه که تاسیس آن به سال 1850 برمی‌گردد.فولگرز (Folgers) به تولید قهوه پودری و فوری معروف است. دفتر مرکزی فولگرز در ایالت کالیفرنیا آمریکا قرار دارد و محصولات آن به سراسر دنیا، از جمله کانادا، آسیا و آمریکای جنوبی صادر می‌شوند. نوآوری و خلاقیت این برند در تولید محصولات ترکیبی، باعث افزایش محبوبیت آن شده است. همچنین تعهد بالایی به کشاورزان قهوه در سراسر جهان دارد. قهوه‌هایی ازجمله ابریشم سیاه، قهوه 100% کلمبیا و … ترکیبات مورد علاقه این شرکت هستند که درآمد سالانه، معادل 2 میلیارد دلار دارد.

7. کاستا کافی

لوگوی برند قهوه معروف کاستا کافی

برند کاستا کافی (Costa Coffee) با درآمد سالانه 2.07 میلیارد دلار در رده هفتم معرفی برندهای معروف قهوه در دنیا قرار گرفته است. کاستا کافی در سال 1971 در بریتانیا تاسیس شد و عمده شهرت آن، ارائه خدمات سریع کافی‌شاپ بود. این برند امروزه علاوه‌بر بریتانیا در 33 کشور دنیا نزدیک به 40 هزار فروشگاه فعال دارد. ویژگی‌های متمایزکننده این برند، طعم دلچسب، تعادل غنی مواد و ترکیبات نمادین قهوه است.

6. تیم هورتونز

لوگوی برند قهوه معروف تیم هورتونز

تیم هورتونز (Tim Hortons) تولید قهوه سالانه چیزی در حدود 2.81 میلیارد دلار درآمد دارد. این شرکت ابتدا و درسال 1964 با عنوان رستوران تاسیس شد. این نام تجاری به یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای فست‌فود کانادایی تبدیل شد. بعدها شهرت این برند به تولید قهوه هم رسید. تیم هورتونز امروزه بیش از 5 هزار فروشگاه فعال در 14 کشور دنیار دارد. از ویژگی‌های این برند که در لیست معرفی برندهای معروف قهوه در دنیا جای گرفته است، می‌توان به خدمات سریع، استفاده از آب تصفیه‌شده، کالیبراسیون کامل و تحویل سریع اشاره کرد.

5. گلوریا جین

لوگوی برند قهوه معروف گلوریا جین

برند گلوریا جین (Gloria Jean’s) در سال 1979 تاسیس شد. این برند ابتدا به عنوان قهوه‌خانه خرده‌فروش شروع به کار کرد. امروزه بیش از 600 فروشگاه در 40 کشور دنیا دارد. این شرکت دانه‌های قهوه را تهیه و آنها را برشته می‌کند. یکی از ویژگی‌های قهوه‌های این برند، تازگی آنهاست. برند گلوریا جین سالانه 3.88 میلیارد دلار درآمد دارد.

4. پیت کافی

لوگوی برند قهوه معروف پیت کافی

پیت کافی (Peet’s Coffee) یکی دیگر از شرکت‌هایی که با درآمد قابل توجه 7.6 میلیارد دلار در سال، عنوان چهارم معرفی برندهای معروف قهوه دنیا را به خود اختصاص داده است. این شرکت اولین بار در سال 1966 و در استرالیا تاسیس شد. در حال حاضر بیش از 14 هزار شعبه فعال در سراسر جهان دارد. این برند به تولید دانه‌های تازه قهوه بوداده، اسپرسوهای تازه و دم‌نوش‌های سرد بطری معروف است.

3. نسکافه

لوگوی برند قهوه معروف نسکافه

نسکافه (Nescafé) یک برند معروف با درآمد سالانه 9.2 میلیارد دلار در جایگاه سوم معرفی برندهای معروف قهوه در دنیا قرار دارد. این شرکت در سال 1938 در سوئیس تاسیس شد و امروزه محصولات آن در 180 کشور دنیا عرضه می‌شوند. از مهم‌ترین محصولات آن می‌توان به لاته سرد، نسکافه فندق، نسکافه اینتنس و … اشاره کرد. برند نسکافه اولین تولیدکننده قهوه دارای اپلیکیشن مخصوص خود بود.

2. کیورینگ

لوگوی برند قهوه معروف کیورینگ

کیورینگ (Keurig Dr Pepper) در سال 1998 تاسیس شد و از محبوبیت بالایی برخوردار است. دفتر مرکزی کیورینگ در ماساچوست آمریکا قرار داد. محصولات این برند بیش از 400 نوع است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به قهوه‌های سرد، کاکائو، لیموناد و … اشاره کرد. درآمد سالانه این شرکن چیزی در حدود 11.6 دلار است.

1. استارباکس

لوگوی برند قهوه معروف استارباکس

استارباکس (Starbucks) نیاز به مرعفی ندارد! این شرکت تولید قهوه سالانه درآمدی بالغ بر 23 میلیارد دلار دارد؛ بنابراین طبیعی است که در صدر فهرست معرفی برندهای معروف قهوه در دنیا قرار داشته باشد. در حال حاضر بیش از 33 هزار فروشگاه در 80 کشور دنیا دارد. ویژگی‌های بارز این مجموعه پردازش دانه‌های قهوه باکیفیت، مشتری‌محوری، خدمات درجه یک و … هستند. این برند محصولاتی ازجمله موکا شکلات سفید، لاته وانیلی، چای لاته و … تولید می‌کند.

نتیجه گیری

امروزه برندهای زیادی در سراسر دنیا اقدام به تولید قهوه می‌کنند، اما تعداد معدودی از آنها موفق به کسب رضایت مشتریان می‌شوند. در این مطلب به معرفی برندهای معروف قهوه در دنیا پرداختیم. این برندها همگی در این صنعت شناخته‌شده هستند. برخی از برندهای تولید قهوه درآمدهای بسیار کلانی از این صنعت به دست می‌آورند. اگر قصد خرید قهوه دارید می توانید از سایت قهوه سیراف اقدام نمایید.

بهترین برند قهوه در دنیا کدام است؟

استارباکس را می توان برند شماره یک قهوه در دنیا دانست.

آیا برندهای معروف قهوه در ایران نمایندگی دارند؟

خیر؛ در حال حاضر هیچکدام از این شرکت ها در ایران نمایندگی ندارند اما شما می توانید قهوه برند مورد نظرتان را از سایت قهوه سیراف خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *