مقالات

فروش عمده دان قهوه اندونزی جاوا

قهوه اندونزی جاوا

فروش عمده قهوه اندونزی جاوا به ارزان‌ترین قیمت ممکن در بازار ایران توسط این شرکت عرضه می‌شود. قهوه عربیکا جاوا و قهوه روبوستا جاوا به صورت عمده به فروش می‌رسد.

کشور اندونزی در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و به خاطر مجاورت به مدار استوا از شرایط جوی مساعدی برای کشت قهوه برخوردار است. از طرفی ارتفاعات آتشفشانی جزیره‌ی جاوا نیز زمینه‌ی مناسبی فراهم ساخته‌اند تا کیفیت طعمی قهوه‌ای که در این منطقه به کشت می‌رسد بسیار مرغوب باشد. هم اکنون شما خریداران عمده قهوه اندونزی جاوا می‌توانید جهت سفارش و خرید با قسمت فروش این مرکز ارتباط برقرار نمایید. شماره تماس در مطلب درج شده است.

فروش عمده قهوه اندونزی جاوا در بازار ایران

در جزیره‌ی جاوه هر دو نوع قهوه عربیکا و قهوه روبوستا به کشت می‌رسد. این جزیره یکی از نواحی تولیدکننده اصلی قهوه اندونزی است. بسیاری از شرکتهای بزرگ قهوه دنیا از نستله ایتالیا و مونت هاگن آلمان گرفته تا استارباکس در این جزیره سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

البته کشت قهوه در این منطقه به حدود قرن هفدهم میلادی بازمی‌گردد که نخستین بار استعمارگران هلندی وارد آن شدند. گونه‌ی عربیکا تیپیکا و همچنین قهوه روبوستا برای نخستین بار در جزیره جاوا به کشت رسید.

در این شرکت، قهوه اندونزی جاوا به صورت عمده و فله ای عرضه می‌شود. هر دو نوع قهوه خام و قهوه رست‌شده عمده نیز به فروش می‌رسد. از طرفی فروش عمده قهوه به صورت مستقیم است که هیچ واسطه‌ای در پخش آن دخالت ندارد. به همین دلیل کیفیت آن کاملا تازه و درجه‌یک است. به عنوان یک فروشنده‌ی باسابقه در این عرصه همه اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان می‌گذاریم.

یکی از دلایل کیفیت بالای قهوه تولیدی در جزیره جاوا شرایط کشت آن است. قهوه جاوا به دو صورت طبیعی و شسته فرآوری می‌شود. اما وزش بادهای موسمی و همچنین باران مستمر باعث شده که محصول قهوه در این ناحیه طعم متعادلی داشته باشد. شما خریداران قهوه جاوا می‌توانید آن را با انواع قهوه هند، قهوه کنیا، قهوه برزیل و قهوه کلمبیا نیز ترکیب نمایید که ترکیب آن بسیار فوق‌العاده خواهد بود.

عرضه انواع دان قهوه جاوا اندونزی

عرضه انواع دان قهوه جاوا اندونزی

عرضه انواع دان قهوه جاوا اندونزی

گفتیم که در جزیره جاوا اندونزی هر دو نوع قهوه عربیکا و قهوه روبوستا تولید می‌شود. قهوه عربیکا جاوا اندونزی از گونه‌های بوربون، تیپیکا، کاتیمور و کاتوای تشکیل می‌شود. همچنین بخشی از قهوه جاوا اندونزی نیز به روش مانسونینگ تحت فرآیند فرآوری قرار می‌گیرد.

به این ترتیب که محصول قهوه طی چندین سال در معرض وزش بادهای موسمی و بارشهای سالانه قرار می‌گیرد. در این مدت رنگ دانه موجود در میوه قهوه از سبز به قهوه‌ای روشن تغییر پیدا می‌کند. همچنین طعم آن نیز ملایم‌تر خواهد بود.

در این شرکت البته هم قهوه خام و هم قهوه رست عرضه می‌شود. قهوه جاوا اندونزی نیز علاوه بر فروش به صورت خام و فله، به صورت رست‌شده نیز پخش می‌شود. این محصول برای هر سه سطح رست روشن، متوسط و تیره مناسب است. تنها تفاوت آن در میزان کافئین موجود در ترکیب قهوه خواهد بود. به میزانی که رست قهوه تیره‌تر باشد، از میزان کافئین آن نیز کاسته خواهد شد.

علاوه بر این بخشی قهوه کشت‌شده در جزیره جاوا از نوع پی‌بی است. قهوه پی‌بی به جای اینکه یک جفت دانه در میوه‌ی آن موجود باشد، تنها یک عدد دانه در میوه آن وجود دارد. به همین دلیل همین تک دانه درشت‌تر و یکدست‌تر خواهد بود. در نتیجه کیفیت رست آن نیز عالی‌تر خواهد بود.

ارزان‌ترین قیمت فروش قهوه اندونزی جاوا در ایران

شما اگر خریدار عمده قهوه اندونزی هستید، هم اکنون بهترین نمایندگی و مرکز عرضه قهوه عمده را برای تهیه و سفارش این محصول انتخاب کرده‌اید. چون فروش در این نمایندگی به صورت فله ای و مستقیم است، قیمت نیز بسیار مناسب و پایین تعیین می‌شود. به این دلیل که فروش و پخش ما بدون دخالت واسطه‌ها صورت می‌گیرد.

متاسفانه امروزه به دلیل دست به دست شدن محصولات توسط واسطه‌ها برخی انواع دانه قهوه بی کیفیت به دست خریداران می‌رسد. اما با توجه به عرضه ی مستقیم، کاملا نسبت به کیفیت آن مطمئن باشید. چون شرایط فرآوری و نگهداری آن بسیار استاندارد بوده است. به ویژه قهوه اندونزی جاوا که هم اینک به فروش می‌رسد نیز قیمت کف بازار است.

مشخصات قهوه ی جاوا

عرضه انواع دان قهوه جاوا اندونزی

محصول مرغوب قهوه جاوا باید خصوصیات طعمی زیر را داشته باشد:

  • بادی کامل و اسیدیتی‌ پایین یا حداقل پایین‌تر از سایر انواع قهوه اندونزی
  • طعم خاکی مانند ملایم
  • وجود ترکیبی از ته‌مزه‌های مشابه گیاهان دارویی

قهوه جاوا عربیکا برای قهوه ترک و قهوه اسپرسو بسیار فوق‌العاده است. همچنین اگر آن را با انواع قهوه با اسیدیتی بالاتر نظیر قهوه هند، قهوه کنیا و قهوه کلمبیا ترگیب نمایید هم مطلوب به نظر می‌رسد. به علاوه قهوه روبوستا جاوا یک مکمل طعمی عالی است که در کنار قهوه عربیکا به غنای ترکیب اسپرسو می‌افزاید.

با قهوه جاوا عربیکا یک ترکیب بسیار مشهور نیز درست می‌کنند که موکا جاوا نام دارد. قهوه موکا جاوا به صورت سنتی از ترکیب قهوه موکا یمن با قهوه اندونزی جاوا عربیکا درست می‌شده است. اما انواع قهوه اتیوپی و قهوه کنیا نیز به عنوان جایگزین موکا یمن استفاده می‌شوند که دقیقا با همان عنوان و کیفیتی مشابه عرضه می‌شود.

در مورد شرایط کشت قهوه در جاوا نیز باید به خاکهای حاصلخیز مملو از املاح معدنی آتشفشانی اشاره کرد. همین املاح معدنی دلیل رایحه‌ی گلی مانند و گاهی ادویه‌ای قهوه اندونزی جاوا هستند. همچنین بر روی پیوند خرید قهوه اندونزی ek بزنید برای مشاهده مشخصات قیمت و خرید قهوه اندونزی ek از سایت قهوه سیراف.