مقالات

نمایندگی اسپرسوساز نوا در ایران

نمایندگی اسپرسوساز نوا

امروزه برندهای زیادی در سراسر دنیا، اقدام به طراحی و تولید اسپرسوساز می‌کنند. با این حال فقط تعداد معدودی از این برندها کیفیت مطلوبی ارائه می‌دهند. نوا یکی از برندهایی است که اسپرسوسازهایی با بهترین کیفیت روانه بازار می‌کند. این برند توانسته رضایت بخش بزرگی از مصرف‌کنندگان را جلب کند. نمایندگی اسپرسوساز نوا در ایران، ارائه‌دهنده محصولات این برند پرطرفدار است.

قهوه سیراف؛ نمایندگی اسپرسوساز نوا در ایران

اسپرسوسازهای برند نوا در بازار، طرفداران بسیار زیادی دارد. این اسپرسوسازها در عین کیفیت بسیار مطلوبی که دارند از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند. قهوه سیراف یکی از بهترین و معتبرترین نمایندگی‌های اسپرسوساز نوا در کشور محسوب می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قهوه سیراف، اسپرسوسازهای نوا را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنید.

معرفی برند نوا

Nova یک شرکت ژاپنی است که در زمینه تولید محصولات الکترونیکی و خانگی، یکی از پیشگامان در جهان محسوب می‌شود. این شرکت ژاپنی 35 سال سابقه تولید انواع لوازم خانگی را در کارنامه خود دارد. یکی از بهترین محصولات این برند، اسپرسوساز است که کیفیت بسیار مطلوبی هم دارد. نمایندگی اسپرسوساز نوا در ایران، این محصول پرطرفدار را به‌فروش می‌رساند.

طیف گسترده محصولات نوا با مواد باکیفیت و تکنولوژی روز دنیا ساخته می‌شوند. محصولاتی از جمله ماشین لباسشویی، یخچال، تلویزیون، هود، همزن، مخلوط‌کن و … این برند در بازار طرفداران زیادی دارد. اسپرسوساز نوا در بازار از محبوبیت بالایی برخوردارند. دلیل این امر کیفیت اسپرسوسازهای نوا و امکاناتی است که این محصول برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند.

چرا باید اسپرسوساز نوا را انتخاب کنیم؟

این برند اسپرسوسازهای بسیار باکیفیتی تولید می‌کند که طرفداران زیادی هم دارد. نمایندگی اسپرسوساز نوا، محصولات این برند را با بهترین قیمت بازار عرضه می‌کند. قدرت دستگاه‌های اسپرسوساز نوا بسیار بالاست. موتور الکتریکی اسپرسوساز نوا علاوه‌بر قدرت و دوام مناسب، باعث بهبود طعم اسپرسو هم می‌شود.

فیلترهایی که در اسپرسوسازهای نوا به کار می‌روند از نوع دائمی هستند. این فیلترها دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند و معمولا هم فلزی هستند. همچنین به‌راحتی قابلیت شستشو دارند. موضوع مهم دیگر، در خصوص جنس بدنه و طراحی ظاهری اسپرسوساز نوا است. بدنه این دستگاه‌ها به گونه‌ای طراحی‌ شده‌اند که باعث افزایش عمر محصول می‌شوند. بدنه استیل این اسپرسوسازها دوام بیشتری نسبت به نوع پلاستیکی دارد.

اغلب اسپرسوسازهای نوا، دارای سیستم قطع‌کن خودکار هستند. این ویژگی امکان خاموشی دستگاه، بعد از آماده ‌شدن قهوه را فراهم می‌کند. وجود قطع‌کن خودکار از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که از آسیب‌های احتمالی هم جلوگیری می‌کند. همه این موارد در کنار قیمت بسیار مناسب، ارزش بالای خرید این اسپرسوسازها را نشان می‌دهد.

معرفی 5 مورد از بهترین اسپرسوسازهای نوا

برای انتخاب اسپرسوساز نوا، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید؛ از جمله نوع موتور، جنس بدنه و برخی قابلیت‌های مختلف دیگر. در نمایندگی اسپرسوساز نوا، می‌توان بهترین دستگاه‌های این برند را تهیه کرد. در ادامه 5 مورد از بهترین اسپرسوسازهای این برند پرطرفدار را معرفی می‌کنیم تا بتوانید راحت‌تر گزینه مدنظر خود برای خرید را انتخاب کنید.

1. اسپرسوساز نوا مدل 131

اسپرسوساز نوا مدل 131

یکی از انواع اسپرسوسازهای نوا است که کیفیت بسیار بالایی دارد. اسپرسوساز نوا مدل 131، دارای نشانگر سطح آب است. به این ترتیب می‌توانید میزان آب موجود در مخزن را مشاهده کنید و در صورت نیاز به آن اضافه کنید. این اسپرسوساز دارای فیلتر آب هم هست. فیلتر آب اجازه نمی‌دهد املاح مضر وارد دستگاه شوند. همچنین حالت آماده‌ به‌کار این دستگاه، باعث می‌شود کار شما بسیار ساده‌تر شود. با قرار دادن روی حالت آماده به‌کار، دستگاه کارایی بیشتری خواهد داشت. یکی دیگر از قابلیت‌های اسپرسوساز نوا مدل 131، وجود حالت کاپوچینوساز است که این نوشیدنی خوش‌طعم را در مدت زمان کوتاهی در اختیار شما قرار می‌دهد.

2. اسپرسوساز نوا مدل 149

اسپرسوساز نوا مدل 149

این محصول نمایندگی اسپرسوساز نوا، دارای بدنه‌ای از جنس استیل است. با استفاده از این دستگاه می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم مثل اسپرسو، لاته، موکا و کاپوچینو را با بهترین کیفیت تهیه کنید. وجود دکمه توقف عملیات، باعث حفظ ایمنی حین کار با دستگاه می‌شود. این دستگاه قابلیت تنظیم میزان آب را دارد. همچنین می‌تواند کف شیر هم تولید کند. اسپرسوساز نوا مدل NCM 149 دارای عصاره‌گیری بسیار باکیفیتی است. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به سیستم شستشوی خودکار، تنظیم میزان بخار، توان 1250 واتی، سینی چکه‌گیر و … اشاره کرد.

3. اسپرسوساز نوا مدل 140

اسپرسوساز نوا مدل 140

یکی دیگر از محصولات باکیفیت نوا است که بدنه‌ای از جنس استیل دارد. این اسپرسوساز دارای نشانگر حالت آماده‌ به‌کار است و با استفاده از آن می‌توان لاته، اسپرسو، موکا و کاپوچینو تهیه کرد. یکی از قابلیت‌های بسیار خوب این اسپرسوساز، تنظیم میزان غلظت قهوه است. همچنین وجود سیستم شستشوی خودکار، نظافت دستگاه را تضمین می‌کند. میزان بخار این اسپرسوساز را می‌توان به صورت دستی تنظیم کرد. از دیگر امکانات  اسپرسوساز نوا مدل NCM 140، می‌توان به نمپر قهوه، سینی چکه‌گیر، فشار بخار 15 بار، سیستم گرم‌کن فنجان، نازل بخار و توان 1000 واتی اشاره کرد. این محصول در نمایندگی اسپرسوساز نوا وجود دارد.

4. اسپرسوساز نوا مدل 128

اسپرسوساز نوا مدل 128

این محصول امکان تنظیم فاصله لیوان تا نازل را فراهم کرده است. یکی از قابلیت‌های بسیار خوب اسپرسوساز نوا مدل NCM 128، وجود سیستم قطع‌کن یا خاموشی خودکار است. همچنین سیستم گرم‌کن یا گرم‌نگهدارنده فنجان هم دارد. حجم مخزن آب این اسپرسوساز برابر با 1.7 لیتر است. این دستگاه سیستم شستشوی خودکار هم دارد. با استفاده از این اسپرسوساز می‌توان لاته، اسپرسو، موکا، ماکیاتو و کاپوچینو را با بهترین کیفیت تهیه کرد. از دیگر قابلیت‌های این محصول عبارتند از قابلیت تنظیم دستی بخار، فشار بخار 15 بار، جنس استیل و محفظه شستشوی خودکار.

5. اسپرسوساز نوا مدل 139

اسپرسوساز نوا مدل 139

یکی دیگر از محصولات نمایندگی اسپرسوساز نوا که کیفیت بسیار بالایی دارد. از مهم‌ترین قابلیت‌های این اسپرسوساز، می‌توان به قابلیت برنامه‌ریزی اشاره کرد. همچنین دارای سیستم خاموشی خودکار است. وزن این محصول برابر با 5 کیلوگرم است و توان 1000 واتی دارد. ظرفیت مخزن این اسپرسوساز برابر با 1.2 لیتر است. همچنین فشار بخاری، معادل 15 بار دارد. با استفاده از این محصول می‌توان لاته، اسپرسو و کاپوچینو را با بهترین کیفیت تهیه کرد.

نتیجه گیری

اگر قصد خرید اسپرسوساز نوا به قیمت واردکننده را دارید می توانید از طریق نمایندگی اسپرسوساز نوا در ایران تهیه کنید.

آدرس نمایندگی اسپرسوساز نوا کجاست؟

تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار محمد علی کشاورز، کوچه سوم شرقی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *