مقالات

معرفی معروف ترین کافی شاپ های دنیا در سال 2023

معروف ترین کافی شاپ های دنیا

بسیاری از ما وقت زیادی را در کافی شاپ‌های مختلف صرف می‌کنیم. این موضوع برای بسیاری از مردم جهان نیز صدق می‌کند و افراد علاقه خاصی به کافی شاپ‌ها دارند. برخی کافی شاپ‌ها به خاطر کیفیت بالای منو محبوبیت جهانی پیدا کرده‌اند و برخی دیگر دلایل جذاب و گاه عجیبی را برای معروفیت داشته‌اند. برندهای بزرگی در دنیا معروف‌ترین کافی شاپ‌ها را در اختیار دارند. در ادامه قصد داریم در خصوص معروف ترین کافی شاپ های دنیا صحبت کرده و به معرفی آن‌ها بپردازیم. برای آشنایی با کافی شاپ‌های خاص دنیا حتما تا انتها این متن را دنبال کنید.

لیست معروف ترین کافی شاپ های دنیا

  1. کافی شاپ ادیسون و استیل در استرالیا
  2. کافی شاپ زنجیره‌ای استارباکس
  3. کافی شاپ زنجیره‌ای لاوازا
  4. کافی شاپ tim hortons
  5. کافه فلورین ونیز
  6. کافه اکبرگ
  7. ورکشاپ لندن

که توضیحات را در ادامه می خوانید.

1.کافی شاپ ادیسون و استیل در استرالیا

کافی شاپ ادیسون و استیل در استرالیا

کافی شاپ ادیسون و استیل در شهر پرت استرالیا قرار دارد و فضایی بسیار جالب و مهیج را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. یکی از ویژگی‌های مهم و اصلی این کافی شاپ، داشتن انواع خاصی از قهوه و روش‌های دم‌آوری مختلف است. شاید جالب باشد که بدانید تیمی متخصص کار کنترل کیفیت قهوه‌های این کافه را برعهده دارد که بتوانند با اطمینان بهترین فنجان ممکن را در اختیار مشتری قرار دهند.

2. کافی شاپ زنجیره‌ای استارباکس

کافی شاپ زنجیره‌ای استارباکس

بدون تردید برای طرفداران حرفه‌ای قهوه نام استارباکس کاملا آشنا است. این کافی شاپ یکی از مشهورترین و البته بزرگ‌ترین کافی شاپ‌های زنجیره‌ای در جهان است. اولین شعبه آن در سال 1971 میلادی تاسیس شد. اکنون نیز بیش از 25 هزار شعبه فعال در سراسر جهان دارد و درآمد بسیار زیادی را نیز از این راه به دست می‌آورد. باید بدانید این کافی شاپ محل موردعلاقه بسیاری از افراد سرشناس نیز به شمار می‌رود. از ویژگی‌های جذاب این مجموعه استفاده از موادی است که در طبیعت بازیافت می‌شوند.

3. کافی شاپ زنجیره‌ای لاوازا

یکی از معروف ترین کافی شاپ های دنیا، کافی شاپ لاواز نام دارد؛ لاواز که برند ایتالیایی تولیدکننده انواع قهوه در دنیا نیز به شمار می‌رود و به محبوبیت بسیاری نیز رسیده، در بخش کافی شاپ‌های خود نیز بسیار عالی عمل کرده است. لاواز در بیشتر از 100 کشور دنیا شعبه دارد و روزانه افراد بسیاری وقت و زمان خود را در این مکان سپری می‌کنند. همچنین لاواز در بسیاری از پروژه‌های خیرخواهانه نیز فعالیت چشمگیری داشته است.

4. کافی شاپ tim hortons

کافی شاپ tim hortons

یکی از بهترین، بزرگترین و معروف ترین کافی شاپ های دنیا کافی شاپ تیم هرتونز نام دارد. این کافی شاپ در کیفیت قهوه‌های خود حساسیت بسیاری دارد و از بهترین قهوه‌ها برای ارائه به مشتری استفاده می‌کند. مزیت این کافی شاپ آن است که همواره قهوه تازه‌ای را می‌توان از آن دریافت کرد. جالب است که بدانید 4000 شعبه فعال در تمام نقاط دنیا توسط این برند تاسیس شده است و این خود بزرگی پروژه کافی‌ شاپ‌های زنجیره‌ای این شرکت را نشان می‌دهد.

5. کافه فلورین ونیز

کافه فلورین ونیز

کافه فلورین واقع در ونیز ایتالیا علاوه بر این که یکی از معروف ترین کافی شاپ‌ های دنیا است، یکی از مجلل‌ترین آن‌ها نیز به شمار می‌رود. این کافه قدیمی‌ترین کافه اروپا شناخته می‌شود و عطر و طعم قهوه‌های سروشده در این کافه، بهترین عطر و طعمی است که می‌توان از انواع قهوه دریافت کرد. در گذشته بسیاری از هنرمندان و نویسندگان ایتالیایی در این کافه با یکدیگر ملاقات‌هایی را برگزار می‌کردند و اکنون نیز به دلیل لوکس و لاکچری بودن این محل، بسیاری از افراد معروف به آن مراجعه می‌کنند. حتما قبل از سر زدن به این کافه به این نکته توجه کنید که قیمت‌های آن احتمالا با قیمت‌های سایر کافه‌ها اختلاف چشم‌گیری دارد!

6. کافه اکبرگ

کافه اکبرگ

کافه اکبرگ واقع در کشور فنلاند یکی از معروف ترین کافی شاپ های جهان به شمار می‌رود. مردم فنلاند یکی از بیشترین سرانه مصرف قهوه در جهان را در اختیار دارند و شاید جالب باشد که بدانید ممکن است روزی 10 فنجان قهوه نیز توسط آن‌ها نوشیده شود! از همین آمار می‌توان فهمید که قهوه جایگاه ویژه‌ای در بین مردم فنلاند دارد و باید هم کافی شاپ‌های خوب و معروفی در این کشور وجود داشته باشد. کافه اکبرگ در سال 1852 میلادی تاسیس شد و همچنان توسط همان خانواده اکبرگ مدیریت می‌شود. بدون شک با توجه به اهمیت قهوه برای مردم فنلاند، انتظار کیفیت بسیار بالایی را نیز می‌توان از این کافی شاپ محبوب و قدیمی داشت.

7. ورکشاپ لندن

ورکشاپ لندن

در انتهای بحث معرفی معروف ترین کافی شاپ های دنیا به معرفی کافه ورکشاپ لندن می‌پردازیم. ورکشاپ بدون تردید از بزرگ‌ترین و بهترین کافی شاپ‌ها در سطح جهان به شمار می‌رود. این کافه در کشور انگلیس و پایتخت آن، شهر لندن واقع شده است. زیبایی و فضای خاص این کافی یکی از دلایلی است که افراد بسیاری حتی در صورت سفر به کشور انگلستان، خواهان سپری کردن کمی از وقت خود در آن باشند. همچنین کیفیت قهوه‌های این کافه همواره زبانزد همه کسانی است که به آن مراجعه می‌کنند.

جمع‌بندی

در این مطلب نگاهی به معروف ترین کافی شاپ های دنیا در نقاط مختلف جهان داشتیم. قهوه نقش پررنگی در فرهنگ و رسوم بسیاری از کشورها دارد و همین نیز باعث شده است که کافی شاپ‌های معروف و محبوبی در آن کشورها ایجاد شود. اطلاع از بهترین کافه‌های دنیا برای عاشقان قهوه در صورت سفر به کشورهای مربوطه بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی وب‌سایت قهوه سیراف از بهترین و باکیفیت‌ترین قهوه‌های موجود دیدن کرده و در صورت نیاز به راحت‌ترین شکل ممکن آن‌ها را خریداری کنید. قهوه سیراف بهترین کیفیت را در کنار قیمتی مناسب به مشتریان گرامی ارائه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *