مقالات

نمایندگی اسپرسوساز مباشی

نمایندگی اسپرسوساز مباشی

نوشیدن اسپرسو یکی از لذت‌های وصف‌ناپذیر، برای طرفداران این نوشیدنی است. به همین دلیل ممکن است طرفداران این نوشیدنی گرم به فکر تهیه خانگی اسپرسو باشند. برای این کار به تجهیزاتی نیاز دارید که در راس آنها، اسپرسوساز قرار دارد. اسپرسوسازهای زیادی در بازار ایران وجود دارند که مباشی یکی از بهترین برندها در این زمینه شناخته می‌شود. در مطلب پیش‌رو به معرفی نمایندگی اسپرسوساز مباشی و برخی از محصولات باکیفیت این برند می‌پردازیم.

برای راهنمایی و خرید اسپرسوساز مباشی می توانید با 09120602986 تماس بگیرید.

درباره برند مباشی

مباشی یکی از محبوب‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات الکترونیکی در جهان محسوب می‌شود. این برند، ژاپنی است و دفتر مرکزی مباشی در امارات قرار دارد. برند مباشی فعالیت‌های خود را از سال 2012 آغاز کرده است. این برند توانسته تاکنون، نزدیک به 350 نوع محصول مختلف را روانه بازار کند. کیفیت بالای محصولات مباشی، توانسته نظر مصرف‌کنندگان را به سوی خود جلب کند.

از جمله دستگاه‌های پرفروش این برند می‌توان به خردکن، غذاساز، آبمیوه‌گیری و … اشاره کرد. کیفیت ساخت محصولات این برند، شهرتی جهانی دارد. به همین دلیل توانسته جای خود را در اغلب بازارهای جهانی پیدا کند. نمایندگی اسپرسوساز مباشی در بیشتر کشورهای جهان وجود دارد. برای مشاهده همه محصولات به سایت https://mebashi.com مراجعه کنید.

معرفی اسپرسوسازهای برند مباشی

همانطور که می‌دانید کیفیت دستگاه اسپرسوساز در تهیه اسپرسوهای باکیفیت تاثیرگذار است. اسپرسوساز مباشی با کیفیت بالای خود، عصاره‌گیری بسیار مناسبی ارائه می‌دهند. از جمله ویژگی‌های قابل‌مشاهده اسپرسوسازهای برند مباشی، می‌توان به طراحی ظاهری مدرن و زیبا اشاره کرد. همچنین استفاده از این دستگاه‌ها بسیار ساده و راحت است.

با توجه به کاربری ساده این دستگاه، برای مصارف خانگی و حرفه‌ای می‌توان از آن استفاده کرد. اسپرسوسازهای مباشی، تنوع بسیار بالایی دارند. تمام انواع و مدل‌های این برند را در نمایندگی اسپرسوساز مباشی، می‌توانید تهیه کنید. برای ساخت بدنه این محصولات از مواد اولیه باکیفیت استفاده شده است. همچنین به نسبت کیفیت بالایی که دارند از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند. اسپرسوسازهای مباشی در انواع ظرفیت‌های تک‌نفره و دونفره وجود دارند. اسپرسوسازهای مباشی برای تهیه انواع کاپوچینو، لاته، موکا و … هم مناسب هستند.

5 مورد از بهترین اسپرسوسازهای مباشی

برای این که اسپرسوساز مباشی باکیفیت و مطابق نیاز خود را تهیه کنید، باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید. نمایندگی اسپرسوساز مباشی، انواع مدل‌های اسپرسوساز این برند را با بهترین قیمت عرضه می‌کند. شما باید با توجه به بودجه و نیاز خود، اقدام به انتخاب و خرید اسپرسوساز کنید. در ادامه 5 مورد از بهترین اسپرسوسازهای این برند را معرفی می‌کنیم:

در ادامه به ویژگی های هرکدام پرداخته ایم.

1. اسپرسوساز مباشی مدل 2009

اسپرسوساز مباشی مدل 2009

قهوه باید در دمای مناسب (88 تا 95 درجه سانتی‌گراد) تهیه شود تا طعم مناسبی داشته باشد. اسپرسوساز مباشی مدل ECM 2009، دارای سیستم PID یا کنترل دمای قهوه است. این ویژگی باعث می‌شود تا در هر دمایی که دوست دارید، بتوانید قهوه را دم‌آوری کنید. این اسپرسوساز فشار بخار 9 بار دارد که برای تهیه قهوه مناسب است. اسپرسوساز مباشی مدل 2009 دارای صفحه گرم‌نگهدارنده فنجان است. طراحی بدنه این محصول علاوه‌بر استحکام مناسب، زیبایی چشم‌نوازی هم دارد. برخی دیگر از ویژگی‌های این اسپرسوساز، عبارتند از:

  • دارای تمپر پلاستیکی
  • برخورداری از توان ورودی 1050 وات
  • برخورداری از پیچ تنظیم بخار
  • دارای نازل بخار
  • مجهز به سیستم کاپوچینوساز

2. اسپرسوساز مباشی مدل 2016

اسپرسوساز مباشی مدل 2016

یکی از بهترین محصولات مباشی که در نمایندگی اسپرسوساز مباشی هم وجود دارد. اسپرسوساز مباشی 2016، برای مصارف خانگی بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرد. این اسپرسوساز دارای ظاهر بسیار زیبا و موتوری قدرتمند است. وجود موتور قدرتمند به تهیه انواع قهوه کمک می‌کند. جنس بدنه اسپرسوساز مباشی مدل 2016، استیل و توان ورودی آن 1350 وات است. فشار بخار این محصول، معادل 20 بار است و با استفاده از آن می‌توانید انواع نوشیدنی‌های لاته، کاپوچینو، موکا و … را تهیه کنید. این اسپرسوساز دارای سیستم شستشوی خودکار است. از دیگر ویژگی‌های این محصول، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت تنظیم میزان غلظت قهوه
  • دارای سیستم قطع خودکار
  • دارای نازل قهوه

3. اسپرسوساز مباشی مدل 2022

اسپرسوساز مباشی مدل 2022

این محصول یکی از اولین دستگاه‌های دیجیتالی برند مباشی محسوب می‌شود که کارایی زیادی دارد. طراحی این محصول بسیار جذاب و جنس بدنه آن از مقاومت بالایی برخوردار است. اسپرسوساز مباشی مدل 2022، دارای صفحه نمایش لمسی است. با استفاده از این دستگاه امکان تهیه نوشیدنی‌های اسپرسو، لاته و کاپوچینو فراهم می‌شود. این دستگاه وزنی معادل 3.7 کیلوگرم و ابعادی جمع‌وجور دارد. دیگر ویژگی‌های اسپرسوساز مباشی مدل 2022، عبارتند از:

  • ظرفیت مخزن بخار 1.5 لیتری
  • فشار بخار 20 بار
  • توان مصرفی 1100 وات
  • بدنه از نوع استیل ضدزنگ

4. اسپرسوساز مباشی مدل 2023

اسپرسوساز مباشی مدل 2023

یکی دیگر از محصولات موجود در نمایندگی اسپرسوساز مباشی است که موتور بسیار قدرتمندی دارد. موتور این اسپرسوساز، توانی معادل 1350 وات دارد. با استفاده از این دستگاه، می‌توانید فوم شیر بسیار باکیفیت و غلیظی تهیه کنید. این اسپرسوساز معادل 20 بار فشار بخار ایجاد می‌کند که با این اوصاف قهوه باکیفیتی خواهید داشت. ظرفیت مخزن این اسپرسوساز معادل 1.5 لیتر است و نشانگر سطح آب دارد. از دیگر ویژگی‌های مهم اسپرسوساز مباشی مدل 2023، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز به سیستم کاپوچینوساز
  • دارای نازل بخار
  • برخورداری از گرمکن فنجان
  • وزنی معادل 5 کیلوگرم
  • مجهز به سینی چکه‌گیر
  • دارای سیستم خاموشی اتوماتیک

5. اسپرسوساز مباشی مدل 2031

اسپرسوساز مباشی مدل 2031

این اسپرسوساز قابلیت‌های زیادی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. اسپرسوساز مباشی مدل 2031 از 4 کلید برای قابلیت‌های مختلف بهره می‌برد. این کلیدها برای خاموش و روشن کردن، تهیه قهوه به صورت تک یا دوبل و خروجی بخار مورد استفاده قرار می‌گیرند. وجود کنترل پنل الکتریکی در این محصول، کاربری آن را بسیار ساده‌تر کرده است. فشار بخار اسپرسوساز مباشی، معادل 20 بار و ظرفیت مخزن آن 1.5 لیتر است. همچنین از توان موتور 1100 واتی بهره می‌برد. دیگر قابلیت‌های این محصول، عبارتند از:

  • برخورداری از نازل بخار
  • قابلیت تولید کف شیر
  • دارای نشانگر سطح آب
  • مجهز به سینی چکه‌گیر
  • دارای سیستم کاپوچینوساز
  • برخورداری از سیستم خاموشی خودکار

قهوه سیراف؛ نمایندگی اسپرسوساز مباشی در ایران

برای تهیه اسپرسوسازهای مباشی با بهترین قیمت و کیفیت، باید به نمایندگی‌های این برند در سراسر ایران مراجعه کنید. یکی از این نمایندگی‌ها، قهوه سیراف است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین قهوه سیراف، اسپرسوساز مباشی مدنظر خود را انتخاب و خرید کنید. کلیه محصولات این سایت از نظر کیفیت و قیمت تضمین می‌شوند. برای راهنمایی و خرید می توانید با 09120602986 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *