مقالات

خرید اسپرسوساز عمده

خرید اسپرسوساز عمده

یکی از دستگاه‌هایی که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده و کارایی بسیار زیادی هم دارد، اسپرسوساز است. با استفاده از اسپرسوساز می‌توان بسیاری از نوشیدنی‌های گرم و پرطرفدار را در کمرین زمان و با بهترین کیفیت تهیه کرد. با توجه به استقبال خوب مصرف‌کنندگان از این دستگاه، می‌توان آینده خوبی برای بازار آن متصور بود. به همین دلیل خرید اسپرسوساز عمده، صرفه اقتصادی بالایی خواهد داشت. برای خرید اسپرسوساز به صورت عمده، چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ چه نوع دستگاه‌هایی بیشترین طرفدار را دارند؟ در ادامه همراه ما باشید.

برای خرید اسپرسوساز عمده با شماره 09120602986 تماس بگیرید.

معرفی اجمالی اسپرسوساز

خرید اسپرسوساز عمده ارزان

اسپرسو نوعی نوشیدنی گرم ایتالیایی است که طرفداران زیادی هم دارد. اسپرسوساز دستگاهی است که با استفاده از آن، می‌توان اسپرسو تهیه کرد. مایعی که از این دستگاه بیرون می‌آید، حاصل ترکیب دانه‌های قهوه آسیاب‌شده و آب جوش است. نوشیدنی نهایی یا اسپرسو، طعمی بسیار لذیذ و ظاهری خامه‌ای دارد.

برای خرید اسپرسوساز عمده با شماره 09120602986 تماس بگیرید.

اسپرسو را هم می‌توان به تنهایی و هم به عنوان پایه‌ای برای ماکیاتو، لاته، کاپوچیتو و … استفاده کرد. خرید اسپرسوساز عمده، صرفه اقتصادی زیادی برای افرادی که در این زمینه مشغول فعالیت هستند، خواهد داشت. به‌طور کلی اسپرسو، غلظت بیشتری نسبت به قهوه دارد. همچنین از کافئین بیشتری هم برخوردار است؛ به همین دلیل طرفداران زیادی هم دارد.

آشنایی با نحوه کارکرد دستگاه اسپرسوساز

اسپرسوساز عمده تهران

اگر قصد خرید اسپرسوساز عمده را دارید، بهتر است ابتدا آشنایی نسبی با کارکرد این دستگاه پیدا کنید. اسپرسوساز برای تهیه اسپرسو، آب نزدیک به نقطه جوش را از پودر قهوه فشرده شده در سبد عبور می‌دهد. دستگاه اسپرسوساز یک دستگاه قهوه ساز پایه محسوب می‌شود که برای نوشیدنی‌های محبوب دیگری هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این ترتیب فقط برای تهیه اسپرسو از آن استفاده نمی‌شود.

برای خرید اسپرسوساز عمده با شماره 09120602986 تماس بگیرید.

بسته به میزان حرارت آب و برخی فاکتورهای دیگر از اسپرسوساز برای تهیه انواع نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنند. همه اسپرسوسازها با یک منبع آب کار می‌کنند. برای دستگاه‌های کوچک‌تر از مخزن آب استفاده می‌کنند، اما برای دستگاه‌های اسپرسوساز بزرگ‌تر، نیاز به لوله‌کشی حرفه‌ای وجود دارد. آبی که برای تهیه اسپرسو مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید بسیار شفاف و تمیز باشد. به همین دلیل اغلب اسپرسوسازها دارای فیلتر مخصوص هستند. هنگام سفارش خرید اسپرسوساز عمده به این نکته توجه داشته باشید.

اسپرسوساز از چه قسمت‌هایی تشکیل شده است؟

خرید اسپرسو ساز عمده ارزان قیمت

یک اسپرسوساز دارای قطعات و تجهیزات مختلفی است که قبل از خرید اسپرسوساز عمده، باید با آنها آشنایی داشته باشید. در ادامه به بررسی قسمت‌های مختلف دستگاه اسپرسوساز می‌پردازیم.

پمپ آب

همانطور که اشاره کردیم، اسپرسو حاصل گذشتن آب نزدیک به نقطه جوش از پودر دانه‌های قهوه است که به صورت فشرده‌شده هستند. وجود پمپ آب قوی، برای ایجاد فشار مناسب ضروری است. در بیشتر اسپرسوسازها از پمپ‌های قدرتمندی برای این کار استفاده شده است.

هد گروپ

آبی که از طریق پمپ و با فشار وارد پودر قهوه فشرده‌ می‌شود، باید وارد محفظه خاصی شود. به این محفظه که پرتافیلتر هم درون آن قرار می‌گیرد، هد گروپ گفته می‌شود. هد گروپ‌های به‌کار رفته در اسپرسوسازهای مختلف، متفاوت از یکدیگر هستند. معمولا دستگاه‌های خانگی یک هد گروپ دارند، اما برخی دستگاه‌های حرفه‌ای، ممکن است بیش از یک هد گروپ هم داشته باشند.

بویلر

آب وقتی از پمپ با فشار به پودر قهوه می‌رسد، باید دمای مناسبی داشته باشد. بویلر یا دیگ بخار در اسپرسوساز، همین وظیفه را برعهده دارد. وجود بویلر برای تنظیم دمای آب ضروری است. همچنین نباید بخار اضافی تولید کند. در خرید اسپرسوساز عمده به این نکات توجه داشته باشید.

برای خرید اسپرسوساز عمده با شماره 09120602986 تماس بگیرید.

پرتا فیلتر

پرتا فیلتر قسمتی از اسپرسوساز است که پودر قهوه در آن قرار می‌گیرد. طبیعتا این قسمت باید متحرک باشد تا پودر قهوه به راحتی داخل آن قرار بگیرد. دسته پرتا فیلترها معمولا از جنس چوب یا پلاستیک است. در برخی اسپرسوسازها روی پرتافیلتر صفحه کنترل قرار می‌گیرد. با استفاده از این کنترل، می‌توان دستگاه را خاموش و روشن کرد. همچنین می‌توان حرارت را تغییر داد.

8 نکته قبل از خرید اسپرسوساز عمده

نکات خرید اسپرسوساز عمده

قبل از این که وارد بازار شوید و اقدام به خرید کنید، باید نکاتی را مدنظر داشته باشید. به هر حال وقتی قرار است دستگاهی را خریداری کنید، باید اطلاعاتی در مورد آن هم به دست بیاورید. در ادامه برخی از مهم‌ترین نکات خرید اسپرسوساز را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

1. میزان بودجه را در نظر داشته باشید

در بازار انواع اسپرسوساز با قابلیت‌های مختلف و از برندهای متفاوت وجود دارند. به هر حال اسپرسوسازها با توجه به برند تولیدکننده و قابلیت‌هایی که دارند از رنج قیمتی متفاوتی هم برخوردارند. البته توجه داشته باشید که ممکن است برخی دستگاه‌های ارزان اسپرسوساز، فاقد برخی قابلیت‌ها و قطعات مهم باشند. باید به بازار هدف خود و نیاز آنها توجه داشته باشید و با توجه به نیاز مشتری اقدام به خرید کنید. به این نکته هم توجه داشته باشید که اسپرسوسازهای بادوام و مستحکم، معمولا قیمت بالاتری دارند. با این حال شما باید بودجه خود را در نظر بگیرید.

2. ظرفیت اسپرسوساز را در نظر بگیرید

به هر حال ممکن است کاربری اسپرسوساز برای مصارف خانگی یا کافی‌شاپ باشد. در این حالت ظرفیت اسپرسوساز اهمیت بالایی خواهد داشت. قطعا در حالت تجاری، تعداد فنجان‌های زیادی نیاز خواهد بود. در این حالت اسپرسوساز به بویلرهای زیادی هم نیاز خواهد داشت. در حالی که برای مصارف خانگی و با تعداد کم، نیازی به خرید اسپرسوساز عمده با بویلرهای زیاد نیست.

3. به کاربری اسپرسوساز توجه داشته باشید

شاید در ظاهر درست کردن اسپرسو با استفاده از دستگاه مخصوص آن، کار ساده‌ای به‌نظر برسد. با این حال برخی دستگاه‌ها، ممکن است کاربری ساده‌ای نداشته باشند. همین موضوع کار را برای تهیه اسپرسو سخت کند. برخی دستگاه‌های اسپرسوساز حالات اتوماتیک بیشتری دارند. کار کردن با این نوع اسپرسوسازها بسیار ساده‌تر است. بهتر است در خرید اسپرسوساز عمده به این نکته مهم توجه داشته باشید.

برای خرید اسپرسوساز عمده با شماره 09120602986 تماس بگیرید.

4. شستشوی راحتی داشته باشد

به هر حال وقتی از اسپرسوساز استفاده می‌کنید، نمی‌توانید آن را به حال خود رها کنید. تمیز کردن و شستشوی اسپرسوساز اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر اسپرسوساز قابلیت شستشوی مناسبی نداشته باشد، جرم می‌گیرد و به‌راحتی کیفیت خود را از دست می‌دهد. به همین دلیل هنگام خرید اسپرسوساز عمده، باید به این موضوع توجه داشته باشید. از طرف دیگر برخی دستگاه‌های اسپرسوساز، تکه‌ها و تفاله‌های بیشتری جای می‌گذارند که کار شستشو را سخت‌تر می‌کند.

5. خدمات پس از فروش را بررسی کنید

به عنوان کسی که قصد خرید اسپرسوساز عمده و پخش آن را دارید، بهتر است خدمات پس از فروش و ضمانت را جدی بگیرید. به هر حال هر دستگاهی ممکن است خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. اینجاست که خدمات پس از فروش اهمیت زیادی پیدا می‌کند. قطعا هیچکسی دوست ندارد به محض خراب ‌شدن دستگاه، آن را دور بیندازد. به همین دلیل قبل از خرید، حتما باید موضوع خدمات پس از فروش و ضمانت اسپرسوساز را مورد بررسی دقیق قرار دهید. البته صرف داشتن خدمات پس از فروش و ضمانت کافی نیست. باید سوابق برند مدنظر را هم بررسی کنید. به این ترتیب و با خیالی راحت‌تر می‌توانید محصول خود را انتخاب کنید.

6. نوع دستگاه را مدنظر قرار دهید

منظور از نوع دستگاه، شیوه کارکرد آن است. برخی دستگاه‌های اسپرسوساز به صورت دستی و برخی دیگر هم اتوماتیک کار می‌کنند. البته در این میان برخی اسپرسوسازهای دیگر هم نیمه‌اتوماتیک هستند. شما باید با توجه به بازار هدف خود، اقدام به خرید اسپرسوساز عمده کنید. اسپرسوسازهای دستی برای افرادی که حرفه‌ای قهوه تهیه می‌کنند، مناسب‌تر است. از طرف دیگر اسپرسوسازهای اتوماتیک 0 تا 100 تهیه اسپرسو را برعهده دارند. این دستگاه‌ها برای افراد مبتدی و مصارف خانگی مناسب‌تر هستند.

7. قطعات و تجهیزات اسپرسوساز را بررسی کنید

کیفیت و کارایی یک اسپرسوساز به وجود قطعات و تجهیزات آن است. اگر کیفیت این قطعات خوب نباشد، احتمال خرابی دستگاه وجود خواهد داشت. از طرف دیگر کیفیت این تجهیزات، نقش مهمی در طعم نوشیدنی نهایی دارد. اسپرسوسازهای باکیفیت قهوه‌های بسیار غلیظ و خوشمزه‌ای تهیه می‌کنند. به همین دلیل هنگام خرید اسپرسوساز عمده، باید به این موضوع توجه داشته باشید.

8. از ارزان‌ترین فروشگاه خرید کنید

برای خرید اسپرسوساز عمده، باید به دنبال فروشگاه‌هایی باشید که محصولات قیمت ارزان‌تری ارائه می‌دهند. اگر با قیمت مناسب محصولات مدنظرتان را خریداری نکنید، احتمالا سود زیادی هم نخواهید داشت. به همین دلیل باید فروشگاه‌هایی را پیدا کنید که ضمن ارائه قیمت مناسب، محصولات باکیفیتی هم دارند.

برای خرید اسپرسوساز عمده با شماره 09120602986 تماس بگیرید.

نتیجه گیری

اسپرسوساز دستگاهی است که با استفاده از آن می‌توان اسپرسو تهیه کرد. این دستگاه‌ها هم برای مصرف خانگی و هم تجاری تولید می‌شوند. برای خرید اسپرسوساز عمده، باید فاکتورهای مختلفی را مدنظر قرار دهید. یکی از این فاکتورها، قیمت است. برای این که سود بیشتری از خرید عمده انواع اسپرسوساز ببرید، بهتر است به دنبال ارزان‌ترین فروشگاه‌های عرضه‌کننده این دستگاه‌ها باشید. برای خرید می توانید از فروشگاه قهوه سیراف اقدام کنید یا قبل از خرید با شماره 09120602986 تماس گرفته و مشاوره بگیرید.

بازار اسپرسوساز عمده در تهران کجاست؟

فرق نمی کند از کدام شهر باشید، برای خرید اسپرسوساز عمده به قیمت وارد کننده با شماره 09120602986 تماس بگیرید.

از کجا اسپرسوساز عمده بخریم؟

فروشگاه قهوه سیراف می تواند اسپرسوساز عمده را به قیمت واردکننده برای شما ارسال کند. برای هماهنگی با شماره 09120602986 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *